Dolu Kadehi Ters Tut - Pamuk Prenses.
🔮🔮🔮
ASLIM AKKOR
Şeyma: Tatlım bi bakar mısın?
Yatağımda yatmış, dünya yansa umrumda olmaz moodumu aktif etmiş bir şekilde tiktok izlerken ekrana düşen bildirim yüzümü buruşturmama neden oldu.
Eminim ki Şeyma'dan her sınıfta var. Tüm sınıfın kulağını kanatacak tiz bir ses, insanları aşağılayarak havalı olduğunu düşünme ve okulun popüler çocuğuna takıntılı olma. Şeyma deyince aklıma ilk gelenler bunlardı.
Onu sevmezdim, o da beni sevmezdi. Karın ağrısının ne olduğunu tahmin edebiliyordum ama geri adım atmaya niyetim yoktu.
Onu biraz bekletip tiktok izlemeye devam ettim. Aradan bir saat geçince yeterli olacağına düşünüp mesaj uygulamasına girdim.
Aslım: Buyur
İki dakika sonra cevap yazdı. "Enayi." diye fısıldadım ekrana doğru.
Şeyma: Pamuk Prenses oyununa yazılmışsın.
Şeyma: Hem de Pamuk Prenses'i oynamak için.
Şeyma: Üstüne üstlük Otay'ın prensi oynayacağı belliyken.
Otay, Şeyma'nın takıntılı olduğu çocuktu. Yanılmıyorsam 11. sınıfın başından beri peşinden koşuyordu ve biz şu an 12. sınıfın ikinci dönemine yaklaşmıştık.
Aslım: Eee?
Şeyma: Ee'si tatlım, adını hemen sildireceksin.
Lisenin ilk yılından beri tiyatro kulübündeydim fakat ilk kez sahnede yer alma fırsatı yakalamıştım. Bu fırsatı kaçırmak, hayallerimi suya düşürmek gibi bir niyetim yoktu. Hele de Şeyma ve umrumda olmayan aşkı Otay yüzünden.
Aslım: Öyle bir niyetim yok tatlım.
Şeyma: Kaç lira istersen vereceğim rahat ol.
Kahkaha attım.
Aslım: Git işine güldürme beni.
Kendi kendime gülmeye devam ederken uygulamadan çıkıyordum ki başka bir mesaj daha gönderildi. Bu kez Şeyma'dan değildi.
Otay'dandı.
İkinci kez aynı sınıfa düşmüş olmamıza rağmen konuştuğumuz kelime sayısı onu geçmemişti. Mecbur kalmadıkça muhatap bile olmamıştık. Şimdi neden bana yazmıştı ki?
Karnımda bir hareketlenme olurken hızla mesaja girdim.
Otay: Adını yazdırmışsın.
Pamuk Prenses rolünden bahsediyordu.
Otay: Umarım sen kazanırsın. :))
Bir şey yazmak yerine uygulamadan çıkıp telefonu kapattım.
Bu neydi şimdi?
🔮🔮🔮
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAMUK PRENSES | Yarı Texting
Teen Fiction"Prenses benim olmalıydı, mutlu son beni bulmalıydı, kalbi benim için atmalıydı." 🔮 09.11.24