MİNİK bir öpücük

27 3 13
                                    

Kuyruğunu okşayacaktım ki kuyruğunu avucumdan kurtarıp kırbaç vurur gibi bana kuyruğuyla vurdu.

"Yapma.."

Sakindi, alınmadım. Ama çok tatlı niye sevmiyim kiii.

"Öpebilir miyim?"

"Oha izin aldı."

Haha.

"Evet izin aldım, okulda olanda da izin alacaktım ama konuşmuyordun ne yapayım."

"İyi.. öp..."

Belindeki elimi boynuna koydum ve kafamı onun kafasının hizasına getirip diğer elimi de boynunun diğer tarafına koydum ve alnımı alnına dayayıp dudaklarına yapıştım. \Ayıyım./

Trabzonspor'un gözünden

Mhm..~ Güzel bir duygu ama ileride canımı yakacak gibi geliyor. Boynum şuan iki elinin de arasında ve bir sıkmasına bakar geberirim... Yapmaz ya dimi... Belli olmaz..

İki elimi de boynumdaki ellere yerleştirdim. Ne olursun bir şey yapma... İki eliyle de aynı anda elinin üstündeki ellerimi tuttu ve ikisini de çapraz bir şekilde birleştiril tek eliyle tuttu.

"Mhm?!"

Ne yapıyor bu?! Üstüme çıktı Bismillahirrahmanirrahim...

Bi' insan bu kadar sert olamaz... İnlemekten korkuyorum. İnlemeyeceğim. Yapma-..

"Ahh!!~¡"

Ben inlerken dilini de araya kattı. Azı dişlerimle dudağını ısırdım. İnleme sırası onda.

"AĞH!!"

Biraz kükredi gibi- tamam bir daha azı dişimi kullanmayacağım... Son kez iyice sertleşip dudaklarını ayırdı. Nefes nefese kalmış. Neyseki benim nefes sorunum yok 😏.

Üstümden inmesini bekliyorum. Bekliyordum ki Ali tişörtümden içeri girdi... LAN

Ama sanırım ses çıkarmayacağım çünkü eli sıcacık... İyice üste gidince elini tuttum. Tişörtümün içinden çıkardı elini.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 6 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İmkansız!✧♛✰Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin