Beşiktaş'a kitlendiğimi fark etmemiştim bile. Giresunspor sıranın yanından geçip giderken yüzüme bir kağıt fırlattı. Buruşturulan kağıdı açtım ve bozuk bir yazı ile yazan yazıyı okudum. "Önüne bak!" Yazıyordu. Kaşlarımı çatarak Giresunspor'a baktım. Elindeki kağıdı öğretmenler masasına bırakmıştı ve yerine geçmişti. Tahminimce kağıt şiir analiz listesiydi. Hoca Giresunspor'un verdiği kağıdı inceledi. Şiir analiz listesi sorumlusu o idi.
"Ankaragücü 6 haftadır harika şiirler seçiyor, Göztepe iki hafta kendi yazdığı şiiri okumuş, harika. Trabzonspor okul açıldığından beri hiç okumamış."
Hocaya bakarak onu dinleyen Beşiktaş hoca sözünü bitirince bana baktı. Hemen Beşiktaş'tan kafamı çevirip hocaya baktım. Beşiktaş Hocaya soru sordu.
"Hocam bölüyorun üzgünüm, Trabzonspor niye hiç şiir okumamış?"
"Ohh.. Seni ilgilendiren bir durum yok."
Beşiktaş'a cevabını veren Giresunspor olmuştu. Hoca hemen çıkıştı
"Saygını takın Giresunspor. Trabzonspor'a gelecek olursak..."
Uzun uzun bana baktı.
"Ona sormak lazım."
Ve zil çaldı. Herkes toplanmaya başladı çünkü bu ders laboratuvara ineceğiz. Hoca çantasının masanın üstünden aldık ve Beşiktaş'ın omzuna dokundu.
"Ama cevap vereceğini pek sanmıyorum."
Hoca ile Beşiktaş sınıftan çıkınca bütün sınıf labaratuvar doğru koşturmaya başladı. Ben hariç. Kendi kendime oturduğum sırada ve boş sınıfta şiir mırıldanmaya başladım.
"Ne hasta bekler sabahı, ne taze ölüyü mezar.
Ne de şeytan bir günahı
Seni beklediğim kadar..."Sustum. Kimi bekliyordum ki ben? Kimseyi. Ha belki azraili olabilir.
"Geçti istemem gelmeni
Yokluğunda buldum seni
Bırak vehmimde gölgeni
Gelme artık neye yarar?"_________
Hoca kendini deney tüplerinin başına toplandık. Hocanın yardımcısı Samsunspor sırasıyla istenilen deney tüplerini verdi ve küçük bir patlama oldu. Yeşil dumanlar yükseldi.
"Iyy iğrenç kokuyor bu!!"
Diye söylendi Ümraniyespor, burnunu eliyle kapatmıştı. Diğerleri ve ben de Ümraniyespor gibi burnumuzu elimizle kapattık. Hoca patlayan tüpün camlarını topladı ve dumanı eliyle dağıttı.
"Çocuklar laboratuvarı toplamaya 2 kişi seçeyim," dedi hoca. "Samsunspor ile Trabzonspor laboratuvarı toplasın biz de sınıfa çıkalım."
Yav niye niye?!! Hoca ile beraber Samsunspor dışında herkes laboratuvardan çıktı.
Samsunspor masalardan birine oturup pencereden dışarıya baktı. Kapının yanından çubuklu süpürgeyi alıp hocanın toplayamadığı küçük camları topladım. Ardından sırtımı tahtaya yaslayıp Samsunspor'a baktım."Neye bakıyorsun?"
Tebeşiri elime alıp tahtaya "Sende çalışacaktın?" Yazdım.
"Yoo'"
Anladım. Tahtadaki yazıyı silip yerine "En azından yalnız bıraksan?" Yazdım.
"İyi peki, koolay gelsin"
Samsunspor labaratuvardan çıktı.