İNTİKAM

92 5 0
                                    

Arkadaşlar tanıtımda Toprağın babası (Yavuz)  annesi(Yeliz) ölmüştü,bu arada Toprağın biyoloji annesi Yeliz biyoloji babası da Yavuz. Yavuz karakterini mafya olarak canlandıracağım. İyi okumalar.



Topraktan...
O evden çıkınca mektubu ceketime koymuştum kanıt olarak. Derin uykudayken birden hıçkırık sesleri gelmeye başladı,sanırım biri ağlıyodu. Gözlerimi açıp baktığımda manzara hiç güzel değildi. Berk elinde intikam planı olarak yazılan mektubu tutuyodu,ağlıyodu. Benim ona söylemem gerekti ama uyumuştu. Birden kriz geçirmeye başladı,kafasına vurmaya başladı. Bağırmaya başladı.
-SUS ARTIK LÜTFEN SUS YETER BIKTIM HERŞEYDEN NİYE BUNLAR BENİM BAŞIMA GELİYO YAZIK DEĞİL Mİ BANA NİYE BENİM CANIMI ALMIYOLAR BIKTIM ARTIK BEN ÖLMEK İSTİYORU-

Onu sakinleştirmeye çalışıyodum ama olmuyodu,birden kucağımda bayıldı. Yıpranmıştı,sırf şerefsizler yüzünden yıpranmıştı. Çabuk hastaneye gittik. Bora ağlıyodu,o da yıpranmıştı. Artık herşeyden bıkmıştım,bu artık çözülecekti. Kadının evine gittim,evdeydi. Kapıyı kırıp içeri girdim. Artık bıkmıştım,bu işin altında kim vardıysa ortaya çıkacaktı bugün. Kadın korktu ilk başta,ama bu benim sikimde miydi? Hayır. Çabuk gidip boğazına yapıştım,babamın yaşayıp yaşamadığını sorunca yaşadığını söyledi. İşte şimdi anlamıştım, babam hiç bir zaman beni sevmemişti. Annemi bile bir kadın için harcamıştı,annem hep onu bekliyodu ağlayarak. Ben de onu teselli ediyodum ama nafile. Sırf annemi sevmiyo diye bana bunları yapıyodu,yaşamamı istemiyodu. Bana zarar vermiyodu,sevdiklerime zarar veriyordu. Benim zayıf noktamı biliyodu,Berki biliyodu. Babamın yaşadığı yeri öğrenip gittim. Evin önüne gelince evin benim evim gibi olduğunu gördüm ama bu ev daha korkunç ve siyahtı. Evin kapısında iki tane güvenlik vardı. İkisini de bayıltıp eve girdim. Babamı gördüm. Hiç değişmemişti,hala iğrenç olarak gözüküyodu. Hala yüzündeki o kin silinmemişti. Kendini bi sik biliyodu ama sik kadar olamazdı,o kadar şerefsizdi işte.

+Sana bir soru soracağım,neden bana bunları yapıyosun? Amacın ne?

-Ooo şeref yoksunu oğlum hoşgeldin,ne istersin çay? kahve?

+Bana bak şerefsiz sensin götveren piç. İlk öncelikle annemden ne istedin lan sen o kadın seni sevmekten başka ne yaptı sana? O kadar yıpranmıştı ki kadın üzüntüden hayatını kaybetti senin yüzünden. Hep senden nefret ettim biliyo musun? Keşke ölseydin. Sana baba demeye bile utanıyorum ben biliyo musun? Benim bebeğim hastanede senin yüzünden. Şimdi gidiyorum ama öyle bir karşına çıkacağım ki,seni bu yaptıklarına pişman edeceğim bana babalık yapmayan şerefsiz BABACIĞIM.

Babacığım kelimesini sesimi yükselterek söyledim çünki bana hiç bir zaman babalık etmedi o,artık intikam benden olacaktı. İntikamımı alacaktım onlardan.

Beni bırakma(B×B×B)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin