b. 2

311 68 106
                                    


Hahahaha...fark ettim hiç önemli değil. Önden buyur lütfen.

Kapıdan çıkarken sekreterine toplantıyı bir saat ertelemesini söyleyip asansöre doğru Tuna'yı belinden yönlendirdi.

Tuna hayallerindeki adamla bu şekilde bir tanışmanın şokunu henüz atlatamamıştı.

______________________________________

Odasına girenin adamın arkasından oda annesini takip eden ördek yavrusu gibi girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Odasına girenin adamın arkasından oda annesini takip eden ördek yavrusu gibi girmişti. Girmişti girmesine de öylece odanın ortasında melül melül adama bakıyordu.

Noyan onun bu şapşal halinde gülümsemişti. Sekreter ise Noyana daha da şaşkın bakıyordu. Ciddiyeti ile bilinen Noyan Göktuğ ilk defa gördüğü birine, hayır hayır bir çalışanına gülümsüyordu.

Orda daha ne kadar dikiliceksin? Burdan manzara daha güzel gözükür.

Ha... Hayır size bakmıyordum. Yani bakıyordum elbette manzara gibi bişisiniz. Yok yani öyle değil.

Sekreteri dumura uğratan o an yaşandı. Noyan kahkahalarla gülüyordu.

Aylin bize iki kahve lütfen hahahaha. Tuna lütfen otur şehir manzarasını kast etmiştim. Ama iltifatın gururumu okladı.

Yaaaa rezillikte tam bir markayım. Sanırım heyecandan ne dediğimi bilmiyorum özür dilerim.

Yani yakışıklı ve bakılası değilim öylemi anlamalıyım.

Noyan oyuncu bir eda ile dudağını bile büzmüştü. Tuna'nın aklında o dudağı dudakları arasında ezmek vardı o ayrı.

Hayır hayır çok yenilesi... Oha... Kesinlikle yakışıklısınız ve ben bir süre izninizle susmak istiyorum.

Hahahaha... Gerçekten çok tatlısın Tuna. İçten ve samimi, günümüzde kimse kimseye dürüst değil.

Çok işime yaramadı bu dürüstlüğüm, özelliklede bugün.

Neden öyle düşündün?

Kovulmama neden oldu, o yüzden.

Kapı çalınıp Aylin elindeki kahveleri önlerine bırakıp bekledi.

Hah Aylin bilgi işlem müdürüne iletir misin, 10 dakika içinde Tuna ve Latifin görüntülerini istiyorum.

Aylin: Elbette efendim, başka bir emriniz yoksa.

Çıkabilirsin Aylin teşekkürler.

Duydukları ile yerinde kımıldanan adama hitaben,

Gerilme tatlı şey! Güvenmediğim için değil, anlattıtıp seni yormamak için istedim o görüntüleri.

Her çalışanınıza bu kadar ilgilimisiniz, yoksa bana özel mi?

Benim Gerçeğim BxİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin