b. 4

190 72 81
                                    

Cem: Kardom... Kim ne yaptı?

Cemmmm hayatım koca bir yanılsamadan ibaretmiş.

Bir birine sarılan ikilinin fotoğrafları çoktan Noyan'ın telefonuna gitmişti bile. Tuna kardeşinin kollarında ruhunu özgür bırakmış ağlıyordu.

Noyan öfke ile telefonu masaya koyduğunda aklında tek soru vardı.

Hanzadeler Tunasını neden ağlatmıştı?

_______________________________________

Cem perişan haldeki arkadaşının daha fazla içmesine izin vermedi. Ertesi gün haftasonu olsada yeterince dağıtmıştı kendini.

Cem ve Tuna çocukluk arkadaşıydı. Yedikleri içtikleri ayrı gitmezdi. Bir tek meslek seçiminde ayrı düşmüştü yolları. Tuna Mimarlık seçerken, Cem Polis Akademisinden başkomiser çıkmıştı.

Cem'in annesi Bebekken Tuna'yı emzirmiş birde süt kardeşi olmuşlardı. Gelen yıl Sinop'a yerleşip Cem'i Sacide teyzesine emanet etmişlerdi.

Sacide Hanımın tek hayali oğlunun mutlu bir yuva kurması ve Ahiretliğinin yanına köye yerleşmekti.

Cem Tuna'yı misafir odası olan odaya taşımış güzelce üzerini örtüp gidip yatmıştı.

Sabah Tuna'nın borozan sesi ile güne merhaba demişti zavallı Cem.

Cemmmm.... Cemmmm acıktım. Ekmek al gel yavrum ya.

Cem: Tuna! it herif! Senin duygu durumu bozukluğun olabilir mi? Hani gece hayatın altüst olmuş bitmiştin? Lan depresyondaki adam acıkır mı lan? Hem, hem yavrum ne lan?

Yavrum bugün anneyim ben! Kahvaltı hazır koş ekmek al gel pepe. Biri küçük olmasın yetmiyor ayı yavruma.

Cem tövbe çeke çeke tuvalete gitmişti ki ardından seslendi Tunası.

Ağla ağla ölelim mi? Üzüldük bitti gitti. Sucukların altını sen gelince açarım.

Bu ikilinin de arkadaşlıkları tıpkı kendileri gibi tuhaftı işte. Cem kapıdan çıkarken sigaradını yaktı. Tuna sigaraya tahammül edemezdi, Cem de yanında içmezdi kardeşinin.

Bakkala giderken köşedeki son model Mercedes'i ikinci kez gördüğüne emindi. Cebinden söylenerek telefonu çıkarttı. İlk çalışta açıldı telefon.

Cem: Bir plaka vericem soruştur kimin. 34..... 567 kes öğren hızlı hadi koçum.

Ümit: Selamun aleyküm Cem oğlum, erkencisin seninki uyutmadı dimi gene.

Cem: Aleyküm selam Ümit abim. Akşamda demlendik ha, sabah alarmı kurulu saat gibi dikildi acıkmış sıpa sevaptır doyuralım.

Ümit: Eee kardeşlik kolay değil oğlum. Başka bişi var mı?

Cem: İki tane Malbora birde şu sütlü çikolatalardan abim. Unutunca içinden canavar çıkıyor.

Parayı ödeyip bir kaç kişi ile selamlaşıp eve doğru giderken telefonu çaldı. Arayan yardımcısıydı.

Cem: Söyle Veli he... Oha... Yok önemli değil lan. Veli sıkarım bacağına komiserim lan korum kendimi. Hadi eyvallah iyi mesailer.
.
.
.
Çayını höpürdete höpürdete içen Adama yüzünü buluşturarak baktı. Hemde ona hayırdır ifadesi atınca ofkayıp yemeğine geri döndü.

Cem: Dün arada kaynadı Şu Noyan ne iş?

Bişi işi yok anlattım ya bir anda ilgisi olduğunu söyledi falan.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 13 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Benim Gerçeğim BxİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin