Tuna dahil tüm ekip dumura uğramıştı. Latif Bey bayılmak üzereydi ve aslında kendinden başka suçlaya bileceği kimse yoktu.
Tuna saatini kontrol ettiğinde neredeyse Altıya geldiğini gördü. Odaya gidip toparlanıp kendisini bekleyen araca doğru gitti.
O sırada Noyan'ın talimayı ile çoktan izlendiğinde bir haberdi.
______________________________________
Araba kalabalık trafikte yol alırken, Tuna başı cama yaslı bugün yaşadıklarını düşünüp gülümsüyordu.
Şöför: Efendim geldik.
Tuna şöförün sesi ile gerçekliğine döndü. Nerden bile bilirdiki tam anlamıyla hayıtının bugün değişiceğini.
Teşekkür ederim.
Aracın kapısı açıldığında, onu bizzat Başhekimin Sekreteri karşılamış odasına kadar eşlik etmişti.
Başhekimi: Tuna Bey hoşgeldiniz. Çok önemli ve bir o kadar hassas bir konu olmasaydı sizi buraya kadar yormazdık.
Tuna elini sıktığı adama ve odada nerden tanıdığını bir türlü çıkartamadığı üç adam bakıyordu. Başı ile herkesi selamladı.
Önemli olduğuna eminim. Lütfen sizi dinliyorum beyler kim?
Harun ve eşi Gökmen Bey, her halinden iyi yetişmiş ve terbiyeli genci süzüyorlardı.
Başhekim: Tuna... İsminle seslene bilir miyim?
Tabiki.
Başhekim: Senin doğum yaptığın gün, tanıştırmadım Hanzade ailesi Harun, Gökmen ve Gökalp Hanzade.
Çok memnun oldum efendim.
Başları ile memnuniyet belirten mesafeli insanlara bakıp umursamadı. Bir daha nerde görücekti onları.
Başhekim: Aynı gün, aynı saatte Gökmen Bey ve Sacide Hanım doğum yapmış görünüyorlar. Burda olma sebebiniz ise; yıllar sonra emekli bir hemşiremizin vicdan azabına dayanamayıp intahar etmeden bebekleri karıştırdığını itiraf etmesidir.
Tuna sessizce dinliyordu. Ne yani kadının biri buhran anında bir not yazdı ve bu 40 akıllı buna mı inanmıştı?
DNA testi sanırım tüm şüpheleri gidermek için yeterli olur. Lakin neden ailem burada değil? Sorun ortak ve tek Hanzade ailesi madur edilmiş gibi davranılması ve karıştığım idda edilen oğullarının da burada olmayışı can sıkıcı.
Gökalp: Demiştim hah! Para kopartmak için şimdiden hinlik peşinde!
Harun: Gökalp! Sözlerine dikkat et.
Gökalp Bey ben sizi bulmadım, sizin adınızda dahil hiç bir şeyinizle ilgilenmiyorum. Sonuç ne çıkarsa çıksın, benim için değişen hiç bir şey olmayacak. Benim babam ve annem Doğan ve Sacide olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Gerçeğim Bxİ
ChickLitYazarınız Paralel Evren aşığı😍 Konumuz kısaca doğumda karışmış iki bebekten biri olan Tuna'nın etrafında dönmektedir. Tuna, öğretmen bir ailede büyürken diğeri çok büyük bir Holdingin sahibi ailede büyüyüp yurtdışına yerleşmiş ailesi ile bağlarını...