Takzeee tady rozaaa zitra mam narozky bude mi 14 a dneska ma přijet Petr už se na něho tak tesim hodně moc!
Dneska mam hrozne dobrou naladu kluci dnes taky takže me vzali do jumpareny sli jsem tam a pak na tramposky..
Skáču a najednou me nekdo schodi do molitanove jámy byl to calin tak jsem vylezla a zacali jsme se tam ze srandy rvat "aaaaa mam te!" Teď ho Ja schodim do molitanove jámy utikam a narazím do willyho "dávej pozorrrr!" Hodi me pryc a Ja se hrozne smeju on se pak zacne smat taky a pak jde na zachod jdu k markovi který tam hází na kos (basketbalový) a je tam docela krátký a jsou tam dva jeden delší a jeden menší a taky dva míče takže vemu míč a povesim se na ten kos "hezkyyy špunte!" Směje se a pak reknu Ja a skocim dolu "dikecc!" Jdu zase pryc a jdu za Davidem který tam dela picoviny s dominikem "co delateee?" Otočí se na me "ani sami nevimeee"
Chvíli tam skáčeme nějaký salta a pak jdu ke stolu za Viktorem a sofikem
"Cau můžu taky pizzu?" Oba kyvnou a ja zacnu papkat....
Byli jsme tam tak hodku ani sama nevim..
přijdeme domu a Ja hned jdu spat.
Spim dvě hodiny a pak mi ubreceny calin vstoupí do pokoje "cali copak je?" On ke me prijde obejme me a spitne..
"P-Petr o-on u-umřel.." zacala jsem hned hystericky brecet...
"Ne ne ne ne prosim!" Placu a calin me objímá pak jde pryc a Ja zase beru zapik ziletku a trávu zacnu hulit a řezu se co nejvic muzu..
Večer jdu spat......
Rano se probudim je mi hrozne sice mam narozky ale je mi hrozne jdu dolu ze všech pokojů slysim jen pláč.. hrozne to boli chapu je ztráta kamarada.. nejlepšího kamarada.. dokonce i otce.. nezávidím fanynkám.. fakt ze ne.. vzala jsem si vodu a zalezla jsem si do pokoje tam jsem zacala psát na papír
"Takže ahoj kluci už teď jsem mrtvá ale vám přeju co nejvic štěstí do života at se vám vede v hudbě i v životě at si najdete krásné ženy a krásné deti co porodí vaše krasna žena hrozne se omluvam ale bez petra tady nebudu jdu za nim ale doufam ze vašem dětem budete vyprávět o nás! Navždy vás budu mít v srdicku miluju vás!🤍Vaše milovaná rozinka! <3"
Dopisu to hodim na stůl v kuchyni a jdu...
...
Dorazila jsem na most už stačí jen hup a je to!
Rozohdnu se a zarvu "miluju vás!" A hup......
Probudim se v bílé mistnosti vidím petra! "Tati!!" Bezim k němu a obejmu ho už vim ze jsem mrtvá "rozi ne proč jsi to udelala?" "Nechtěla jsem být bez tebe tatínku.." on me pevne obejme a najednou zacne mizet "tati ne!" Zacnu plakat
...
O deset let pozdeji:
Pohled calina:
Mam krásnou ženu a dítě vyšlo mi to! Vede se mi v hudbě! Joo! Moje děťátko se jmenuje Petr jako po petovi je mu deset narodil se přesně co rozinka ehm nechci o tom mluvit je to tezky
Prijdu do obýváku "peťulko?" On se na me otočí "ano tati?" "Chci ti něco rict už jsi dost velký mas jméno po mem nejlepším kamarádovi který před deseti lety umřel na auto nehodu mel jsem ho hrozne rad proto jsem ti dal takové jméno a ještě mel dceru! Rozinku fakt byla jako moje vlastní dítě mel jsem ji tak hrozne rad byla hrozne mila! Půjdeme dat svíčku na jejich hrob?" U toho mi ukaplo par slz Peta se hned rozzaril "joo prosim!" Sli jsme dorazili jsme tam hned sem se rozběhl k petrovo hrobu "ahoj peto! Hrozne rad te zase vidím! Chybis nám všem hrozne moc! Mam te furt hrozne rad! Bráško.." Peta zapálil svíčku a dal ji tam a rekne "ahoj strejdo jsem smutný ze jsem te nepoznal určitě by jsi byl super!" Zacnu trosku palakat a objímáme se tam s petulou.....
Došli jsem ještě k Rozince "ahoj rozi Dekuju moc! Vsechno vyšlo mam krásnou ženu a krásného syna mam te hrozne rad chybis nám! Moc moc moc!" Peta udela to stejne a jedeme domu...
Takzeee lidickyyy tato fanfikce je u konce! Moc vám Dekuju za vse miluju vás všechny! A ještě mam další ff takže dobreee!
Omluvam se za chyby❗️
Miluju vasss🫶🏻🥹