𝟐.𝑩𝒐̈𝒍𝒖̈𝒎

1 0 0
                                    

Işılay,her karanlığı
Aydınlatır.

𝐔yandığımda saat 08.00 olmuştu yine az uyumuşum. Kalktım ve elimi yüzümü yıkadım,saçımı sıkı bir at kuyruğu yaptım yine. Üstüme gri bir kumaş pantolon,beyaz crop giydim makyaj yapmadım zaten bir yere gitmeyecektim. Hemen Ahu'ya yazdım.

Kanka uyandın mı la?
-He
Kafeteryada buluşak.
-Tamam.

Beyaz spor ayakkabı giyip çıktım. Kafeteryaya giderken Kerem,Kenan ve Ferdi vardı. "Günaydın." Dedim onlarda "Günaydın." Dedi bir ağızdan,gülümsedim. Kerem "Sen nereye?" Dedi bende "Kahvaltı için Ahu ile Kafeteryada buluşcaz." Ferdi "Yeni uyanmak siz?" Ben kısa bir gülüş geçirdim "Evet,yeni uyandık." Dedim. Gülüşmeler oldu ve Kerem "Baybay o zaman." Dedi bende "Baybay." Dedim ve yoluma devam ettim. Kafeteryaya geldiğimde Ahu 2 tane tabak hazırlamıştı. Hızlı adımlarla onun yanına geldim "Sağol kız!" Bana göz kırptı. Hemen oturdum ve konu açılmayacağını anlayınca "Dünkü olay peki!" Bana baktı "Ne?" Kahkaha attım "Barış'a sarılman." Dedim ve Ahu göz devirdi. Bende bu haline gülmeye başladım. "Ne alaka ya?" Güldüm yine "Çok alaka!" Yemek yemeğe devam ettik.

☀︎

Takım ısınıyordu,bizde Ahu ile oturmuş konuşıyorduk. Kahveler içilsin,nahlar çekilsin. Boş boş konuşuyorduk Montella yanımıza geldi ve "Barış ile ilk konuşun sonra bakın sağlık durumu nedir." İkimizde tamam anlamında kafamızı salladık. Ve gitti. Ahu "Ben Barış ile ilgileniyim bari." Bende "Koş aşkının yanına." Dedim göz devirip gitti. Bende arkasından gülüyordum. Lan kahvem soğudu! Hemen kahvemi tek dikişte içtim. Kahveye bayılırım. Saate baktım 09.00 olmuştu. Sıkılmıştım telefonla oynamaya başladım. Montella yanıma oturdu İngilizce konuşmaya başladı, "Sende git ısın." Ona baktım "Hava sıcak zaten." Montella güldü "Hayır,spor hareketli diyorum." Bende aydınlanmış bir şekilde "Haa!" Güldü yine "Yok benlik değil." Dedim oda kafa salladı. Telefon ile uğraşırken takım geldi ve Hakan abi "Biz ısındık." Dedi Montella "Kadro kurun maç atın." Onlar kadro kurarken bende odama gittim. Odamda kendi kendime konuşurken Barış girdi bende ona baktım. "Ne bakıyon?" Dedi,bende "Senin neyin var?" Dedim o sırada o önüme oturmuştu "Herkese vuruyorum." Diyince güldüm "Şaşırmadım." Kaşlarını çattı. "Nasıl yani?" Kahkaha attım "Ya tanıyorum seni azcık sosyal medyadan." Yüzü yine normal oldu "Anlat bana napiyim ben?" Yerimde dikleştim, ve saçımı düzelttim "Barış güçlü birisin, bu yüzden insanlara maçta istesende,istemesende insanlara vuruyorsun. Eğer bu senin elinde ise düzelte bilirsin hızlı bir şekilde,ama elinde değil ise yavaş yavaş seninle Düzelteceğiz." Dedim oda "Elimde değil." Dedi "O zaman Düzelteceğiz." Dedim gülümseyip. Oda "Neyse ben çıkayım." Dedi bende "Hadi vurma kimseyi." Dedim gülümseyerek çıktı odadan. Bende biraz oyalayıp çıktım maç yapıyolardı top bir anda benim ayağıma geldi. Topu en yakın olan Kenan'a attım. Oda bağırarak "Sağol!" Dedi. Bende göz kırptım. Onlar maça devam ederken Ahu'nun yine aynı yerde olduğunu gördüm. Hemen onun yanına koştum. Yüzü çok garipti sanki telaşlı ama mutlu gibimsi. Yanına geldiğimde "Noldu lan?" Dedim "Magazin dün Barış ile sarıldığımız fotoğrafları paylaşmış." Dedi bana bakmadan yere odaklanmıştı bende Kahkaha attım "Gülme,sevgililer yazmışlar birde." Ben daha çok gülmeye başladım, "Kanka salla ne güzel işte!?" Bana baktı "Kanka bunu bana Barış Dedi." Ben kahkaha atmaya başladım gine.

☀︎

Ben pskolog odamda boş boş uğraşırken, Ahu tüm takımı sağlık durumuna bakıyordu. Bilgisayarımdan "Lisa-New woman" açtım.

"𝑯𝒆𝒓𝒆 𝑰 𝒈𝒐
𝑩𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏'𝒊𝒕 , 𝑩𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏'𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒄𝒓𝒂𝒄𝒌 𝒕𝒉𝒆𝒔𝒆 𝒘𝒂𝒍𝒍𝒔
𝑩𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏'𝒊𝒕, 𝑩𝒂𝒏𝒈𝒊𝒏'𝒊𝒕 𝒘𝒂𝒏𝒏𝒂 𝒆𝒄𝒉𝒐 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉𝒐𝒔𝒕 𝒕𝒉𝒆 𝒉𝒂𝒍𝒍𝒔
𝑷𝒖𝒍𝒍𝒊𝒏'𝒖𝒑, 𝒇𝒓𝒆𝒔𝒉 𝒇𝒂𝒄𝒆 , 𝒃𝒓𝒂𝒏𝒅 𝒏𝒆𝒘 𝒅𝒊𝒂
𝑼𝒉, 𝑳𝑨𝑳𝑰𝑺𝑨 , 𝑹𝑶𝑺𝑨𝑳𝑰𝑨
𝑺𝒐𝒂𝒌 𝒖𝒑
𝑨𝒍𝒍 𝒏𝒆𝒘
𝑺𝒐 𝑰 𝒄𝒖𝒕
𝑰 𝒈𝒐, 𝒈𝒐 𝒕𝒐 𝒕𝒉𝒆 𝒓𝒐𝒐𝒕
𝑶𝒇𝒇 𝒕𝒐 𝒃𝒍𝒐𝒐𝒎, 𝒚𝒆𝒂𝒉
𝑷𝒖𝒓𝒑𝒍𝒆 𝒊𝒏𝒕𝒐 𝒈𝒐𝒍𝒅
𝑷𝒂𝒊𝒏 𝒉𝒂𝒔 𝒄𝒐𝒎𝒆 𝒂𝒏𝒅 𝒈𝒐𝒏𝒆 𝒂𝒈𝒂𝒊𝒏
𝑾𝒂𝒍𝒌𝒆𝒅 𝒕𝒉𝒓𝒐𝒖𝒈𝒉 𝒕𝒉𝒆 𝒇𝒊𝒓𝒆
𝑰 𝒓𝒆𝒅𝒊𝒔𝒄𝒐𝒗𝒆𝒓"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 11 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Saha Dışında | KY10Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin