Shouto és én már több mint két hónapja együtt vagyunk.
És azt kell, hogy mondjam, eddig minden rendben. Marmint, az osztályunk már teljesen megszokta, hogy egy pár vagyunk. Aizawa-sensei is már tud róla. A kis sunyi egyfolytában úgy intéz mindent, hogy mindig egy párba vagy csapatba kerüljek Todorokival.
Én és Shouto pedig egyre közelebb keültünk egymáshoz.
Szinte majdnem minden nap együtt alszunk. Bár.. Mostanság Shouto egy kicsit fura. Úgy értem, hogy nem ölelget és puszilgat annyit. És amikor csókolózunk sokszor elmélyíti a csókot majd ellök és elmegy.Azt mondja mindig, hogy elfelejtette megcsinálni a háziát. De amikor felajánlom segítek neki akkor visszautasítja.
Nekem ez egy csöppet furi.
Talán már most elege lenne belőlem?
Talán jobb lenne, ha picit hagynám és nem lógnék rajta annyit.
Végülis, lehet, hogy csak egy kis térre van szüksége. Mármint, egy kis "én időre".
Egy pár napig most hagyni fogom. Hátha akkor majd jobb lesz.
***
Ma szombat van.Tegnap Shoutoval aludtam és mátol kezdetét veszi az "adjunk teret a szerelmemnek" akcióm.
Mától kezdve nem fogok rajta annyit lógni. A többiekkel fogok lógni vagy Kirishimával, vagy éppenséggel egyedül. Megpróbálom picit kerülni, vagy nem tartós, hosszú beszélgetést folytatni vele.
Ha kérdez majd valamit, akkor röviden válaszolok stb.Felkeltem majd lementem az előtérbe. Reggel 7 óra múlott pár perccel. Senki nincs még ébren. Mondjuk ez érthető. Ki a halál lenne fent ilyen kurva korán szombaton.
Hát Iida...- Jó reggelt, Bakugou-kun. - köszönt a szemüveges.
- Johbbathh.. - köszöntem vissza ásítva.
- Hogy-hogy ilyen korán fent vagy? - kérdezte.
- Egy jó ideje már elhanyagoltam a reggeli edzéseimet, szóval úgy döntöttem, hogy ezentúl mindig korábban kelek, hogy tudjak kicsit edzeni. - válaszoltam neki miközben a konyhába battyogtam.
- Ezt értékelem. Jó döntést hoztál. - vigyorgott miközben egyik kezével egy likeot mutatott.
Én csak lomhán bólogattam majd nekiálltam kávét csinálni magamnak.
Amint készblett a reggeli első kávém, leültem a konyhapulthoz. Lassacskán megiszogattam az erőt adó szinte fekete, forró italt majd visszaindultam a szobámba, hogy felvegyek valami edzős ruhát.
Mert hát csak nem kezdek el edzeni pizsmában.Halkan nyitottam ki a szobám ajtaját. Szerencsémre Shouto még aludt.
Óvatosan és halkan keztem a szekrényemben turkálni az edzős ruhám után.
Mikor sikeresen megtaláltam mindent gyorsan átöltöztem, felkaptam az edzős cipőm és elképesztő halksággal már suhantam is ki a szobámból.
- Elmentem futni. - közöltem Iidával majd ki is léptem a koliból.
Úgy döntöttem, hogy köbe futom a UA-t. Hatalmas a területe, szóval bemelegítésnek bőven megteszi. Azáltal, hogy elhanyagoltam az edzést kicsit gyengébb is lettem. És ez a teljesítményemen is meglátszik.
All Might még meg is kérdezte, hogy jol vagyok-e mert ez nem megszokott tőlem.
Vissza kell rázódnom a régi formámba.
Kimentem a kapun kívülre és neki is álltam futni.
Maga a UA területe óriási. Hiszen nem csak az iskola van, hanem ott vannak a kollégiumok, a sport pályák, az orvosi részleg és a különböző pályák a hősképzésekre stb.