asphodel

2 0 0
                                    

Annesinin gidişinden beridir hicbir sey hissetmedi .almin, kız kardesinden , abisinden ayrılmıştı . Hepsi aynı evlerdeydi ama görüşmeleri çok zordu . Kardeşine gidip gelmiyordu zamanını Salih kuzeniyle harciyordu . Genellikle evde oyuncaklarla oynuyorlardı .

Kardeşi hiç gelmemisti yukarı, ablasının yanına . Arada sırada dışarıda oyunlar oynamaları devam ediyordu .
O gün yengeleri bir gece hazırlamışlardi . Her zaman ki gibi yengeler ve annesi ... Varken lahmacun yaptirirlardi . Bu gün annesiz lahmacun hazırladılar . Bu gün evde kalınmasi istendi . Işığı açmadan ..

O gün cidden annesini çok özlemişti.. yalnızlık ona gerçekleri göstermeye başlamıştı. Giden annesi arkasına bakmadan gitti . Arkasindaki cocuklari yalnızlığa mahkum kaldı...

~11 yıl sonra ~
Almine dersler sıkıcı geçse de çalışmak zorundaydı . Çıkışta arkadaşıyla beraber ders çalışmak için akşama doğru bulusacaklardi . Zaten okuldan çıkma saatleri 3.40 'tı.

Arka sıradan almine doğru eğilmiş Alperen "hey , almin bugün geliyorsun kesin değil mi ? "
Almin sürekli sorulan bu soruya canı sıkılmışti . Arkasına dönmeden kollarıni çiçek yapmışti :)
"Eveeet Alperen geliyorum . Daha ne kadar soracaksin bu soruyu ?"

"Almin , bugün seni bir çocuk sordu bana . Eli yüzü düzgün bir cocuktu . Çıkışta bulusnak istiyo ."
Rezilligini gosterecek olan sorudan kaçmak amacıyla sormuştu bunu.
Almin alpereni pek kaâle almayıp
"Amk niye gelip bana sormamis buluşmayı ? Nasıl bı çocuk bu? ozguvensizin teki olmalı . Bulusmayacagimi söyle ."

Almin görünüşünü seviyordu . Karakteri pek düzgün olmasa da kendisini prenses gibi görüyordu. Eskiden olduğu gibi sessiz olmayı bırakmıştı .

'Sesi varken neden susardi ki insan ?'

Buluşmak isteyen çocuk gelip kendisine buluşmak istediğini soylemediginden böyle düşünmüştü. Çocuğa direk ozguvensiz karakterini yapıştırmisti her zaman ki yaptığı gibi.
Taam ya sen bilirsinn! Bı kez bulusaydin ölürdün zatenn . ben seni düşüneyim sen gel düşünme de bana "
tripli bir tavirla sırasına yaslandi ve kollarini göğsünde bağladı Alperen .
"Nasıl düşünürsen öyle düşün alpereen~"
Almin arkasını dönüp, "ve beni rahatsiz etme . İlk defa ders dinlemeye çalışıyoruz surda "

Alperen ona sinirli bakan surata hiç bakmadan
"Hıh" yaptı ve kafasını başka bir yöne çevirdi.

+++₺#((*+#-₺*!*??*!"!*!!"?+++

Okul çıkışında Azat , Elif , Alperen ve Almin bu sefer azat ve alperenin dediği yere gitmeyi seçtiler . Normalde ders çalışmak için Elifde buluşurlardi .

Yolda yürürlerken azat ;
"Bugün ders yerine biraz keyif mi yapsak ya ? Zaten her gün ders çalışmakla kafayı yiyoruz "
Elif buna cevap olarak yanındaki azata aferin dercesine omuz attı .
Omuz atan elife baktığında azat, Elif'in güldüğünu farketti . Elif azata aşıktı ve azat bunun farkındaydı .
Azat bunun için üzgündu çünkü almini seviyordu .

Almin gidecekleri yeri azata sorduğunda hemen susturuldu .
bu bir sürpriz cevabını aldı .
**. .**
____________________
GOKDELEN LUNAPARK
Alperen otobüsün camından dışarı bakarken geldikleri yerin lunapark olduğunu görmüştü.
Elif ve Almin telefona gömülmüş birbirlerine birşeyler gösteriyorlardı .
Pek fazla sürprizle ilgilenmiyorlardi çünkü genellikle azatin surprizleri kütüphane , bakım evi gibi sıkıcı şeyler oluyordu .
...
Otobüsten indikten sonra Alminin içini büyük bir mutluluk kaplamıştı .
Alperen amerikanlilar gibi azatın omzuna kolunu atıp " dostuuum , bu muydu sürprizin adamim " dedi
İçten içe .
o da geçirecekleri vakit için mutluydu .
Elif , azatın yaptığı sürprizle aşık olduğu adama sarılmıştı
"Vay be azatt bu ne kadar klişe sürpriz. Senin için yine de iyi bir ilerleme "
Azat alınmış bir halde " a a niye iyi bir ilerleme dedin ?"
Elif azattan ayrılarak bir kolunu kendi beline atıp "her seferinde sürpriz yapicam diyip bizi kütüphaneye götüren azat için iyi bir ilerleme "
Elif'in bu sözlerine hepsi kıkırdadı.
Azat bundan memnun olmamış , somurtmuştu ;(

hayatında ilk defa lunapark'a giden almin için lunapark büyük bir sürprizdi
Alminin aklına dün azatla buluştuğu gece geldi . Dün gece Almine şunları demişti
'seninle vakit geçirmek hoşuma gidiyor Almin. Eğlence merkezleri iyi giderdi senle '
Alminin yüzünü büyük bir sevinç ifadesi kaplamıştı . Azatın onu gerçekten düşündüğü düşüncesi onu çok mutlu etmişti . Ama yine de azat onun için en iyi arkadaştı. Her zaman yanında olan bir arkadaş ..
Elif olmasaydı da arkadaş olarak kalırdı azat ile .
Azat hemen arkadaşlarının önüne geçip
Lunaparkta ilk bineceğimiz şeyi Almin seçecek . Taaam mi?"
Alperen şüphelendigini belirtmemeye çalışarak "niye Alminmis ? Niye ben degiliim?
Elif azatın alminden hoşlandigina dair şüpheleri vardı ve bugün o düşünceler yine tazelenmisti .
"Harbi niyeymis o ..?" Alminden geldi ses
"Çünkü bu gecenin prensesi sensin ."
Alperen ve elif şok olmuş gibi bir şekilde ikisine bakıp durdular .
Azat bunların böyle bakmasına karsilik "Yanlis anlamayın olm bilmiyomuydunuz Alminin hiç lunapark'a gitmediğini? Ne biçim arkadaşlarınız abi sizz"
Alperen almine bakıp
" la almin niye bize söylemedin amk ? Her gün beraber ders yerine lunaparka gitmek için bahanemiz olurdu..!!!"
Almin bunlara sırıtıp "hiç aklıma gelmedi Alp sus lan . Dersler daha önemli adam ol biraz "
Elif bunlara boş boş bakıp
"Ay uzatmayın be.. "dedi ama içten içe üzülüyordu
Alp Almine sevecen suratla bakıp "ilk yer neresiymis bakalim Almin...?"
Alminin ilk akline gelen şey
"HİZLİ TREN !" Klasik Seydi
Bu heyecana Alperen , elif ve azat hep beraber almine salak dercesine gülmüşlerdi

**"
Lunaparkta biraz da olsa ara verip birşeyler içmeyi tavsiye eden alperendi . Elif azat'a dönme dolaba binip içeceklerini yudumlamak için azatin etrafinda pervane olmuştu .
Sıra azatta olduğundan biraz üstünlük göstergesi yapıyordu

Gün böyle güzel geçmeye devam ediyordu..
Ta ki Alminin annesinden haber gelene kadar ...





Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KaybolanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin