Dörtlü sıraya geçmiş oturuyorduk.
Bir yandan ise elimdeki ilacı döndürüyordum.
Evet onun bana yaptığının bin katıydı ama fazlasıyla hakediyordu.
O gün olan karın ağrım ve olduğumuz katta ki tuvaletlerin bozuk olması acı içinde üst kata çıkmam hepsi benim karnıms tekrardan ağrılar sokuyordu.
Düşüncelerimi bölen şey junkyunun diğerlerinin aksine ciddi bir şekilde konuşması oldu.
"Benim fikrim hiç bulaşmayalım böyle şeylere direkt muhattap olmayalım onlarla"
Hyunsuk her zaman ki gibi alay edercesine konuştu.
"Ama öyle deme onların arasında biricik eniştemiz so junghwan var"
Doyoung ve asahi gözleri bizim üzerimizde sınıfa girerken hyunsukun son cümlesini duymuş olmalı ki göz devirmeden edemedi kim.
Onların hemen arkasından kurbanım ve arkadaşlarıda sınıfa girince ufak bir göz teması kurduk Woo ile.
Sonrasında ondan gözlerimi çekmiş doyounga dönmüştüm.
O ise kendi sırasına ilerleyen hwana mal mal sırıtarak el sallıyordu.
Tanrım bu çocuk bir aptaldı.
Ama hwana da baktığımda oda aynı şekilde sırıtıyordu.
Bu şaşırtmıştı hwana gibi bir öküz aşık olamazdı ki.
Kendi kendime söylenirken hwanın gözleri doyoung dan ayrılıp bana döndü.
Ona bakmanın aksine kaşlarını çatti bana bakarken.
"Ne var yarram dayak mı istiyorsun"
Ne kadar sinirimi bozsada cevap vermek istemiyordum çünkü çok önemli bir işim vardı.
Göz devirmekle yetindim şimdilik.
Geç olsada fark edebilmiştim woonun elindeki ice tea kutusunu. Neyseki metal şişede değilde plastik bir şişede almıştı.
Plastik şişede olması benim ilacı katmamı kolaylaştırırdı.Bir süre sıralarında oyalandılar tabi bu süre içerisinde hwan gözleri ile doyoungu yiyip bitirmişti bile doyounda ondan farksızdı.
Canları sıkılmış olacakki hwan son kez dodoya el sallayıp sınıftan çıktılar.
Woo malı ice tea şişesini masada bırakmıştı işte şimdi sıra bendeydi.
Sınıftaki herkesi zorla çıkartıp sınıfın kapısını kapattık tabi sınıf dışına adam koymayı unutmadık.
Sınıfın dış kapısında asahi ve doyoungu bıraktık .
Ve diğer dördümüz woonun sırasının etrafında toplaştık.
Herkesin odağı benim şırınga ile libido yükseltici sıvıyı almamdaydı.
Cidden çok tuhaf bir şey yapıyorduk lakin son gülen iyi güler yani bu gün intikamımı her türlü alıcaktım.
Şırınganın iğnesini hemen şişenin kapağına batırıp sıvıyı ekledim içiceğe.
Ve her şey tamdı.
Keyifli gülüş yüzüme takınarak hyunsuka çevirdim başımı.
"Çak" diyip elimi uzattım ve oda tabiki karşılık olarak elime çaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
piyanist bana bırak *treasure*
Fiksi PenggemarWoo: evet hazır mıyız gençler?? 😜 hadi hadi şöyle bir el ele geçelim✋🏿✋🏿 bu arada piyanist iki gözüm kurban olduğum🥰 sende bana güzel bir ritim aç💁🏿♀️ ben anlamam böyle rock mock ritimlerinden 🙊 lütfen bana güzel bir ritim aç🙏🏻 Jihoon: Yin...