BÖLÜM 15

81 6 1
                                    

Austinin peşinden aşağıya indim. Evden biraz uzaklaştıktan sonra bana dönüp çok ciddi bir sesle:

- Artık senin abin değilim bunu bil. Artık senin Hocanım. Anladın mı beni?

- Evet anladım.

- Peki öyleyse başlayalım.

__________6 SAAT SONRA______

- Hocam yaa 6 saattir aralıksız antreman yapıyoruz ve bir kez bile kurda dönüşmeyi göstermedin.

- Burda Hoca kim?

- Off sensin

- O zaman kapat çeneni ve vampir hızı kullanmadan evin etrafında 50 tur daha koşuyorsun.

- Ama ...

- SUS DEDIM VE BAŞLA HEMEN

Dedi ve başladım Austin kafayı yemiş vampir hızı kullanmadan zaten 450 tur koşturdu ve açıkcası vampir hızı olmadan bu çok zor. Vampir gücü kullanmadan kum torbası da yumruklattı offf of ne işime yarıycaksa.

_______3 SAAT SONRA_____

- Hocam daha bitmedi mi yhaa..

- Ben bitti diyene kadar bitmez.

- Ama gece yarısı olmak üzere.

- Tamam şimdi beni izle.

Dedi ve yürümeye başladı o değilde gece yarısı olmak üzere dediğimde yüzünden bir korku ifadesi geçti sanki. Austin:

- Hiç insan öldürdün mü?

- Evet hemde sayamıycağım kadar fazla.

- Tamam o zaman beni iyi dinle bugün dolunay var ve kurtlar güçlerini dolunaydan alır. Güçleri ne kadar insan öldürürlerse o kadar artar. Ayrıca dolunayda kendimizi kontrol edemeyiz. O yüzden her dolunayda kurtlar bir cadı yardımı ile etraflarına kurtboğan tozu ile daire ćizerler cadı biz içeri girince büyülü kelimeleri söyler ve daireyi mühürler dolunay bitene kadar böylece bilinçsiz bir şekilde etrafta dolaßmamızı engelleriz. Ama ilk dönüşüm hepsinden daha güçlüdür ve de önemli hem alfa mı yoksa omega mı olduğunu öğrenirsin hem de çeviklik hız refleks gibi unsurların gücü artar ilk dolunayda dönüştükten sonra istediğin zaman kurda dönüşebilirsin.
Bunları anladın mı?

- Evet sayılır.

Bu sırada hala yürümeye devam ediyorduk. Şelalenin arkasına gelince durduk. Orda Austin in yaşlarında bir kız duruyordu. Austin ona doğru yürüyüp:

- Heyy Amelia. Bu sana söylediğim kardeşim.

Dedi Amelia bana bakıp sıcak içten bir gülümsemeyle:

- Selam ben Amelia bir cadıyım. Austin senden çok bahsetti tanıştığımıza sevindim.

Dedi ve bana sarıldı sarılmasına karşılık verirken:

- Bende tanıştığımıza sevindim.

Dedim ayrıldık. Austin:

- Öyleyse hemen başlayalım olur mu Amelia ?

- Tabi ki olur.

Austin bana baktı ve beni izle anlamında bir işaret yaptıktan sonra yürümeye başladı. En sonunda yan yana iki dairenin yanında durduk. Austin:

- Birisinin içine gir ve yere otur dönüşmek baya canını yakıcak.

Dedi. Ben bir çemberin içine girdim çok yoğun kurtboğan tozu vardı. Austin de öbürünün içine girdi ve oturdu bende oturdum. Amelia geldi. Birkaç büyülü sözcük söyleyip Austinin dairesine doğru yürüdü.

______15 DAKIKA SONRA_____

Ay tam tepeye gelince inanılmaz yoğun bir acı hissettim. Bütün kemiklerim teker teker kırıldı kırıldı ve kırıldı ben bu sırada hissettiğim acı yüzünden bağırmamak için kendimi sıkıyor derin derin nefes alıp veriyordum. Austin ise durmadan bağırıyordu. Austinin çığlıkları kesilince ona doğru son bir gayretle döndüm ve karşımda kahverengi ve vahşi bir kurt gördüm. Dairenin dışına çıkmaya çalışıyordu ve başarmak üzereydi. Amanda'nın :

- Yardım et Liza!!

Diye bağırma sesini duydum. Kendi kendime bilincimi kaybetmiyceģim diye bağırdım ve en sonunda ulumayla birlikte bitti. Ulaumayla beraber hissettiğim acı geçti.

Etrafıma baktım herşey çok kücük görünüyordu. Hatta abimden 1 karış daha büyüktüm. Austin e baktım ve nerdeyse ćıkmak üzere olduğunu gördüm. Hemen tüm gücümle koruma kalkanına yüklendim ve yuvarlanarak mühürden ćıktım. Austin e bakınca çıkmış olduğunu ve Amelia yı köşeye sıkıştırdığını gördüm. Hemen koşarak gidip Amelia ile Austinin arasına girdım ve ona dişlerimi göstererek hırladım. Austin ilk önce Amelia ya sonra bana baktı. Ardından zihnimde kelimeler duydum bu Austin di. bana mesaj gönderiyordu.

İlk dönüştüğünde bu kadar kontrollü olcağını tahmin etmiyordum. Doğrusu beni şaşırttın. Ayrıca bu kadar büyük ve güçlü olucağını da tahmin etmemiştim.

Dedi sonra yere uzandı ve Amelia ya baktı. Amelia kafasıyla tamam işareti yaptı ardından Austin in üstüne bir çarşaf attı. Austine baktığımda.

Tekrar insan olduğumuzda çıplak olucaz. Amelia sana da bir çarşaf vericek onu takip et ve dediklerini yap.

Kafamla tamam işareti yapıp Amelia ya baktım. O yürümeye başlayınca onu takip ettim. Austinin göremiyeceği bir yere gelince bana bakıp:

-Tamam şimdi yat.

Dedi dediğini yaptım. Çok geçmeden üstüme bir örtü attı ve önüme geçip:

- Şimdi dediklerimi harfiyen yap insan formuna tekrar dönebilmek için gözlerini kapat ve kendini düşün resmine bakıyormuş gibi sonra kemiklerinin küçüldüğünü ve eski haline döndüğünü hayal et.

Dedi dediklerini yaptım. 2 dakika sonra tekrar insan olmuştum. Üstüme örttüğü çarşafa iyice sarıldım ve Amelia ya bakıp:

-Teşekkür ederim.

Dedim. Amelia:

- tamam şimdi yanımda getirdiğim kıyafetleri giy. Sonra dairelerin olduğu yere gel seni orda bekliyor olucaz.

Dedi ve gülümsedi.

- Tamam 2 dakika sonra gelirim.

Dedim ve bana uzattığı kıyafetleri alıp vampir hızıyla giydim ve vampir hızında oraya gittim. Gittiğimde Amelia da ortada yoktu Austin de. Vampir hızıyla geldim bence normal diye düşündüm ve dairelerin arasına oturup beklemeye başladım onları.

SANIRIM EN UZUN BÖLÜM BUYDU FIKIRLERINIZ BENIM IÇIN ÇOK ÖNEMLI LÜTFEN FIKIRLERINIZI BILDIRIN :D

SONSUZ HAYATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin