Okula kapısından içeri girince bütün gözler bana döndü. Aralarında en iyi arkaşım Elena koşarak yanıma geldi.
-Selam Liza. Nasılsın? İyi misin? Teşekkür ederim bende iyiyim. Yaa şey bugün okulda olmuycam. Senle okul çıkışı Sunshine Lady Bar da buluşalım mı. Tamam o zaman çıkışta görüşürüz bye.
Deyip koşarak okuldan çıktı. Bu neydi şimdi. Cevap bile verememiştim. Yürümeye başladım. Kafam öne eğikti. Aniden birine çarptım ve yere düştüm ama karşımdaki öküz yerinden bir milimetre bile oynamamıştı:
- Bana bakıp gittiğin yere baksana sen? Diye bağırdı.
Korkmadım değil aslında ama altta kalamazdım değil mi?
- Asıl sen önüne bak dangalak seni. Sen benim kim olduğumu biliyor musun? Ha anlaşılan okula yeni geldin sen. Burda benim kurallarım geçer.
Diye çıkıştım bu arada ayağa kalkıp onun karşısına dikilmiş doğruca gözlerinin içine bakıyordum. O ne öyle bunun göz rengi sarı mı? Aman kime ne ? Hemen yere düşen çantamı alıp hiç arkama bakmadan sınıfa çıktım. En arka sıraya oturdum. Sıralar iki kişilikti ama benim yanım herzaman boş olurdu.
Zil çaldı. Öğretmen içeri girince herkes ayağa kalktı. Selamlaştıktan sonra herkes oturdu. Hocanın yanına bir çocuk geldi. Oha lan bu sabah bana çarpan cocuk yuh yaa.
- Çocuklar bu Justin. Buraya yeni geldi.
Dedi hoca. Sonra çocuğa ( justin e) oturmasını söyledi. O da gele gele benim yanıma oturdu. Öküz. Ders bitene kadar hiç konuşmadık.
Okul bitince Elena yla buluşmak üzere okuldan çıktığım sırada biri kolumu tuttu. Şimdi hiç uğraşamazdım. Kolumu kurtarmaya çalıştım ama olmadı. Dönüp öfkeyle kolumu tutan kişiye baktım. Bu Justindi. Bana:
- Elenayla buluşmaya gitmesen iyi olur.
- Kiminle buluşcağımı sana sorcak kadar alcalmadım.
Dedim kolumu bıraktı ben de Sunshine Lady bara doğru yürümeye başladım. Bu ne ya ilk önce Elena sonra Justin .. Bugün gerçekten garip bir gün...
ARKADAŞLAR OKURKEN BIRAZ SIKILCAKSINIZ AMA OKUMAYI BIRAKMAYIN LÜTFEN. YORUM VE OYLARINIZI DA EKSIK ETMEYIN ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ HAYAT
VampirHayatı normal başlayan bir kızın gittikce garipleşen hikayesi.... Melez olduğunu bilmiyen ve bir çok macera yaşayan Liza nın tek isteği artık normal bir hayatının olmasıdır.. Kendisi hakkında öğrendiği gerçekler ona seçim hakkı sunmaktadır ya inti...