İSTEDİĞİM OY SAYISI GELMEDİ AMA YORUM GELDİĞİ İÇİN ÇOK SEVINDIM BEN YORUM BEKLEMİYORDUM O YÜZDEN BU BÖLÜMÜ PAYLAŞIYORUM . ALONEDARK43 ' E İTHAFEN...
Austin:
- Liza ben bir Kurtadamım ama biz kardeş sayılırız yani babalarımız aynı annelerimiz farklıydı. Babam ölürken bana seni korumamı söylemiş ben de söz vermiştim. Ama seni bulamadım. Justin beni arayana kadar burdan uzktaydım ve...
- O yüzden mi Justin beni kaçırdı ve odada üstüme üstüme yürüdü. O yüzden mi beni tutunca o evden son hızla uzaklaştın? Üstelik benim bir abiye en çok ihtiyacım olan zamanda yanımda yoktun haa..
Artık akan gözyaşlarıma hakim olamayıp ağlamaya başladım ve hangi ara ayağa kalktığımı bilmeden koşa koşa okuldaki odamdan çıktım. Her zaman evimin anahtarını yanımda taşıdığım için okuldakilerin şaşkın bakışlarıyla ağlayarak ve koşarak kendi evime gidip hemen odama çıktım.
Bir süre sonra aşağıdan sesler geliyordu ve tanımadığım birilerinin konuştuğunu duydum. ( burda bilinmeyen şahıslar X ve Y)
X:
- Üst kata bakalım. Burda yok.
Y:
- Kaçmış olabilir.
X:
- Hayır o burda hissediyorum.
Diye bir konuşma geçti aralarında ben bu arada kapalı olan kapımın arkasından ayrılıp pencereye doğru koştum. Lanet olsun pencere kilitli..
Bu arada ayak seslerini duyan kişiler son hızla odama daldılar.
Bunlardan biri Daniel dı ama diğerini tanımıyorum. Ger geri giderken sırtım duvara çarptı.
Daniel :
- Sen dışarıda bekle.
Dedi adamı dışarı çıktı. Daniel bana baktı ve sırıttıktan sonra:
- Aramıza hoş geldin.
Dedi ve boynuma yapıştı. Benim tüm çırpınışlarıma rağmen beni bırakmadı. En son gördüğüm şey Daniel ın beni kucağına alması oldu.
LİZA BAYILDIKTAN SONRA OLANLAR ( YAZARIN ANLATIMINDAN )
Liza bayıldıktan sonra Daniel ve arkadaşı evden çıktılar. Vampir hızıyla evlerine gelip Lizayı ikinci kattaki odada yumuşacık yatağa yatırdılar. Bu sefer Pencerelere demir taktırmış ve kapıyı sağlamlaştırmışlardı.
Odadan çıkınca Daniel Elena ile karşılaştı. Elena ona öfkeyle bakıp:
- O neden burda.
- O artık bizden biri tamam mı Elena?
- Peki neden burda?
- Bu seni ilgilendirmez.
Dedi. Daniel daha fazla sinirleniyordu. Bu arada evlerindeki ilk kattaki kapı kırıldı. Daniel vampir hızında aşağı indi. Zaten öfkeli olan yüzündeki öfke daha da belirginleşti. Daniel:
- Bakın buda kimler varmış Austin ve Justin. ..
Austin ve Justin in girdiği ev vampirlerle doluydu. Odadaki( evdeki ) bütün vampirler üstlerine çullanıp onları yakaladılar. Daniel ın bir el hareketiyle Austin ve Justin'i bayıltmak için kurtboğan tozu kullandılar. Bayıldıklarında onları bodrumdaki gizli hücreye götüŕüp orada ellerini zincirlediler.
LİZA UYANINCA ( LİZA NIN ANLATIMINDAN )
Gözlerimi açtığımda yatakta yatıyordum ve kendimi çok susamış hissediyordum. Bir süre daha yattıktan sonra ayağa kalktım ama dengemi sağlayamadım bu sırada kapı açıldı içeriye elinde bir tepsi ile Daniel girdi ve bana :
- Bu kendini daha iyi hissettirir.
Dedi ve elindeki kırmızı sıvıyı bana uzattı. Ben bir dikişte bitirdim ama yetmedi. Birden kendimi koşarken buldum( kapı açık olduğu için aşağı indim.) . Durup etrafıma bakınca Duvarda zincirli bir şekilde duran Austin ve Justin i gördüm bana bakıyorlardı. Austin in gözünde hüzün vardı. Ama Justin in yüzü ifadesizdi. Bir süre onlara baktım. Beni kurtaran bu iki adama. Sonra yanlarına gitmeye başladım yavaşça biraz daha yaklaşınca hissettiğim iğrenç koku ile öksürmeye başladım.
Arkadan Daniel gelip beni o iğrenç kokudan uzaklaştırdı. Uzaklaşınca kendimi daha iyi hissettim . Austin ve Justin e bakınca yüzlerinde şaşkınlık gördüm. Daniel a bakınca onun gözlerinde iki duyguyu görmüştüm.
SEVGİ ve KORKU.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONSUZ HAYAT
VampireHayatı normal başlayan bir kızın gittikce garipleşen hikayesi.... Melez olduğunu bilmiyen ve bir çok macera yaşayan Liza nın tek isteği artık normal bir hayatının olmasıdır.. Kendisi hakkında öğrendiği gerçekler ona seçim hakkı sunmaktadır ya inti...