O sözlerle elimdeki eğer yere düştü tam anlamıyla yıkılmıştım hiç düşünmemiştim beni seçeceklerini ama gene soğukkanlılığımı koruyarak yere düşen eğeri aldım ve kafamı kaldırdım gözlerimi adamların üzerinde gezdirdim en son konuşan adama baktım bu bana birini anımsatıyordu ama kimi ?
Zihnimdeki mal fikirleri kovdum ve en sert sesimle konuştum.- Ben kimse ile evlenmiyorum anladınızmı Ağalar ? Evet Aferin.
Cevaplarını dinlemeden yanlarından ayrıldım bu kadar gerizekalılık onlar için bile fazla kim demiş benim evleneceğim en hızlı hızlı yürüyerek ahıra indim.
Dedemin babamın ve o taş pa- herneyse o adamın adımı seslenmeleri aldırmadan İncinin üstüne eğeri yerleştirdim ve hızla bindim dışarı çıktım İnci koşarken rüzgar yavaş yavaş tenimi okşuyordu ne olmuştu ?
Berdel demişlerdi hani abim kurtulacaktı hayat buydu işte en beklenmedik yerde vuruyordu acımasızca tekrar ve tekrar.
Ne kadar gittim bilmiyorum geldiğim yere göz gezdirdim boş bir araziye gelmiştik İnciyi durdurup indim onu bir ağaca bağladım yerde bulduğum boş içki şişelerini toplayıp düz bir kütüğün üstüne yerleştirdim.
Belimdeki silahı çıkarıp hedeflere doğrulttum babamın dediği gibi en arkadakinden başladım ve vur tam isabet şişeleri böyle sırayla dizerken mermilerin bitti hızlı Şarjörü boşaltıp yenisini taktım şişeler bitince silah hala doluydu hızımı alamayıp silahî havaya boşalttım İnci silah seslerinden dolayı kişniyordu aklımı düşünceler doldurdu Abim için o evliliği yapmak zorundaydım.
Abim için kendimden vazgeçmeliydim
Sırf abimin aşkı için...kendi aşkımdan vazgeçmiştim.
Sonra düşündüklerimin yanlış olduğuna kanaat getirdim onların hiçbir suçu yoktu sadece birbirlerini sevmişlerdi.Bu düşüncelerimle kendimi yiyordum.Ağlamamak için sıktığım çenemin kalbime verdiği acı çok fazlaydı.
Biran ölmeyi düşündüm tam silahı kafama dayadım elimden silahı biri aldı kim diye arkamı döndüm o adamdı hani şu beni seçen hayatımı mahveden birden bağırmaya başladı.- Derdin ne senin ?
Bende bağırmaya başladım boğazım yırtılırcasına.
- Bak benim kimseyle derdim yok tamam mı ? asıl bütün dünyanın benimle bir derdi var gibi...
Sustu sadece sustu
- Ben kimse üzülmesin diye bir sürü şeyden vazgeçtim kimse kırılmasın diye kendimi paramparça ettim -A-
Sustu
- Susmasana ya konuş içim nasıl olurda bu kadar yanabilir ? Etrafa iyi bak yanında kimse yok. Umut korkudan güçlü tek duygudur önce umutlar ölüyor sonra insanlar. Benimde umudum bitti yok oldu neden ölmüyorum.
Omuzlarından ittim onu
- Neden beni seçtin ? Neden ki ?
Cevap vermeyeceğini anladığımda omzuna son kere vurdum yumruk olmuş ellerimi çekmedim omuzlarından çaresizce fısıldadım
- Lütfen bana bir cevap ver . Bir cevaba ihtiyacım var.
Sert sesiyle konuştu
- Bunu zamanı gelince öğreneceksin.
Somra beklenmedik şekilde sordu
- Iyimisin ?
- Iyiyim ya vallaha iyiyim çok iyiyim abim Mardinli bir kız kaçırdı görmesinler diye Berdel yapıldı ben seçildim hiç tanımadığım sevmediğim adını bile bilmediğim bir adamla evleneceğim öyle sıradan çılgınlar gibi oksijen alıp karbondioksit veriyorum çok ekşınlı bir gün.
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Biraz önce Çiler ile konuşmuştum olayları duyunca baya sövmüştü Çiler ben hukuk okurken o konservatuvar okumuştu şuan ise çocuklar için Dans ve Müzik okulu gibi bişey açıyordu. Ve 2 saat sonra sonra burda olacaktı evet yanlış değil 2 saat beni dinlemeden uçak bileti almış buraya geliyordu . Hay Allahım deki bu kız Çiler ile anasınıfından beri arkadaştık .
Hadi bakalım Ayaklı Bela seni bekliyorum.¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
O adamla konuşmamızdan sonra adı Yağız mış eve gelmiştim abim konuşmak istemişti ama ona bozuk olduğum için konuşmamıştım sonra kapıda yarım saat bekleyince işler karışmıştı abimin gözleri kızarıktı kendini suçluyordu.Sonra küçükken yaptığımız gibi sarılarak ağlamıştık kaç defa Özür dilemişti işte buda böyleydi.
1 2 saate Çiler gelmişti size demiştim ayaklı bela diye havaalanına gelir gelmez adamın biriyle kavga etmiş . Çilerle benik odama çıktık .- Kızım senin şu evleneceğin adamın adı neydi ?
- Zaten adından başka birşey bilmiyorum neydi hah Yağız Demir.
- Hadi suna internetten bakalım .
Birkaç dakika sonra elindeki telefonla yataktan yere düştü ne olduğunu anlamadan cırlamaya başladı
- Alesa bu adamla evlenmezsen küçükken verdiğim çikolatalı sütlerimi helal etmem şuna bak yakışıklı yurtiçi ve yurtdışında oteller zinciri var OHA tövbe Bismillah şimdi bunun arkadaşı falanda vardır.
- Çiler bu genç yaşımda kalp krizinden öteki tarafa gideceğim
- Tamam hadi kalk gidelim
- Tamamda nereye ?
- Müko arkadaşın onuda halletti buralarda bir Karaoke Cafe varmış içkili felan oraya
- Tamam ben o zaman bir Müstakbel Nişanlımı arayayım bir haber vereyim
Müstakbel Nişanlımmı gerçektenmi Alesa Sanırım kenarda sessizce ölmeyi bekleyeceğim .
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Çilerle hazırlanıp evden çıkmıştık Yağızıda aramamıştım abime söylemiştim söylersin diye ne yapayım. ..
Cafenin içine girdik garsondan 2 tane Miller istedik Karaokede sıra Çilere gelmişti yerinden kalktı yabasca sahnedeki uzun sandalyeye oturduÇilerin söylediği şarkı Aydilge-Sorma dinleyebilirsiniz...
Şarkının ortalarından çok etkilenmiştim
Ah bu yangın beni öldürüyor yavaş yavaş kor kor ateşler yanıyor içimde
Şarkıyı dinlerken gözümdeki yaşlar özgürlüğe ulaşmıştı .
Ensemde sıcak bir nefesle irkildim.
- Ağlama içim acıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
RomansaBir umutmuydu umutlara umutlanmak ? Abimi kurtarmak için biriyle evleniyorum tanımadığım sevmediğim peki ya onu tanırsam ya aşık olursam ona ? Bölümler yaz tatilinden itibaren düzenli olarak paylaşılacaktır. *BU HİKAYEYE 19.07.2015 TARİHİNDE BAŞLAN...