Barlas'ın konuşmasıyla gözlerimi büyüttüm. Hadi canım! Barlas Çiler'e yardım edecek. OHA. Çiler'e döndüm tepkisine gülmemek imkansızdı. Gözlerini büyütmüş mal mal Barlas'a bakıyordu. Yanına gidip onu çimdirdim. "AH" diyerekten büyük bir yaygara kopardı.
-Ne yapacaksın Çİler?
-Alesa biz seninle bütün ergenliğimizi bebekliğimizi geçirdik. Ne siviceler patlattık ne badireler atlattık. Ve şuan istemediğim bir şey diyeceğim. Barlas teklifini kabul ediyorum.
Barlas şaşırmıştı. Sanırım kabul edeceğini düşümüyordu. Yağız'a hiç bakmadan (!) Çiler'e döndüm. Çiler önce bana baktı ve suratına NURELLA ifadesi koyarak Barlas'a döndü.
-Iım şey.. Herhalde dans etmeyi biliyorsun?
-Üniversitede Yağız dümbüğü yüzünden iki sene dans ettim.
Kendimi tutamayarak:
-Neden ki?
Deyiverdim BİRİ AĞZIMA BANT TAKSIN.
-Bir ara üniversitede kurs veriliyordu, bu pezevenk beni yazdırmış sonra ibneliğine bende onu yazdırdım.
Sırıttım.
-Herneyse diyerekten konuyu kapadım. Yağız unutmuş olacak ki etrafı incelemeye başladı.
-Burayı hangi manyak yaptırdı?
Diyerekten bir soru yöneltti bir dakika MANYAK?! Çiler ise Alesa diyerekten kısa bir cevap verdi. Yağız'a döndüm. Gözlerini kapatmış,dudaklarını oynatıyordu. Barlas'a kimsenin duyamayacağı şekilde sordum.
-Ne yapıyor?
-Kendine sövüyor sanırım.
**********************************
Mutfakta Çiler ile atıştırırken aklıma gelen şeyle lokma boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım. Zorla yutkunduğumda Çiler meraklı gözlerle bakıyordu.
-Çiler
-Efendim
-Biz neyi unuttuk?
-Neyi?
-Çiler BİZ DOLUNAY'A HABER VERMEYİ UNUTTUK
Çiler ağzını açtı sonra kapadı ve sonra gene açtı ve yırtınmaya başladı.
-ALLAH'IM AFFET ÖLMEK İÇİN ÇOK GENCİM. ALLAH'IM YA BEN DAHA UYURKEN OĞLUMLA KOCAMIN RESMİNİ ÇEKECETİM.
Sustuk. Birden Çiler'in telefonu çalmaya başladı. Telefonu eline aldı ve yavaşca açtı. Bana döndü ağzını oynatarak "Dolunay" dedi. VE İŞTE YANDIĞIMIZIN RESMİDİR.
****************************************
1 saattir Dolunay'a anlatmaya çalışıyoruz ama baya sinirli. Dolunayla Hare Amerikada Dolunay'ın yaşadığı bir olay yüzünden 3 sene önce Amerikaya gitti. Hare o aralar İstanbul'da okuyordu Hare biranda Amerikaya gidicem diyince kıramadık ve onu Dolunay'ın yanına gönderdik. Herneyse Dolunayla konuşurken onu ne kadar özlediğimi farkettim. Dolunay,benim için Çiler gibi bize lisede katıldı.Çiler'le doğdumuzdan beri, Dolunay ise liseden beri kardeşim.Sadece şunu söyleyebilirim Çiler'den daha beter bir anneydi.Dolunay'ın 3 yaşında bir kızı var Mihir diye.Allahım minik Dolunay.Konuşmasıyla gönülleri fethediyor.Daha beter demiştim şuan İstanbul'a geçiyor.Bizde akşam yola çıkacağız.Orada buluşacağız.Çiler'in yanına gittiğimda üzgün görünüyorudu.
-"Çiler"
-"Hım"
-"Ne oldu?" Kafasını yere eğdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BERDEL
RomanceBir umutmuydu umutlara umutlanmak ? Abimi kurtarmak için biriyle evleniyorum tanımadığım sevmediğim peki ya onu tanırsam ya aşık olursam ona ? Bölümler yaz tatilinden itibaren düzenli olarak paylaşılacaktır. *BU HİKAYEYE 19.07.2015 TARİHİNDE BAŞLAN...