1.Bölüm

1.8K 130 68
                                    

Gözlerimi açtığım da etraf çoktan aydınlanmıştı.Hemen kalkıp saate baktım ve işte yine alarmdan önce kalkmıştım.Aslın da değişik fantazilerim vardır her gün alarmdan önce kalkmaya çalışırım.

Ve genelde de bunu beceririm.
Hala kulaklarımda hava sesi var her ne kadar çoğu kez uçakla seyehat etsemde hala alışamadım.

Banyoya geçip duşu hazırladım.bu gün ailemin yanına gidicektim gitmek istemiyorum nedenini anlarsınız!

Duştan çıkıp hazırlandıktan sonra biraz gevrek yiyip avden çıktım.
Bu gün biraz dolaşıp bizimkilerin yanına öyle gidecektim.

Seul sokaklarında yürümeyeli çok uzun zaman oldu.Yolda yürürken bazı insanlar bir yerde toplanmış gülüp çığlık atıyorlardı açıkcası merak edip hemen gittim.

Ortada bi adam duruyordu ve bu olanlardan memnun değil ama kurtulmak için bir şeyde yapmıyordu.arada kızlardan

bu exo dan suho oppa degilmi?

O olmalı baksana gözleri ne kadar benziyor.

Demek ünlüymüş maskesi olduğun dan çevredikiler şüphede.Pek önemli bi konu değilmiş tam gidicekken yüzüne bi daha baktığım da çok değişik bi ifade var.Ahh neden kurtulmak için çabalamıyor eminim ki şu an çok rahatsızdır.

Kızları itekleyerek öne geçip

Heyy min napıyorsun burada sana beni evde bekle demedimmi!

Bana anlamamış bir şekilde bakıyordu etrafımdakilerde

Ya ne diyorsun sen o exo dan suho naptığını sanıyorsun?

-Ne suho su?o benim sevgilim lee min yeon.
Ahh min-a hasta hasta atkısız dışarı çıkmak da ne demek oluyor?

Boynumdaki atkıyı çıkartıp boynuna doladım o an gözlerin de hala anlamadığım bi ifade vardı sanki biraz hüzün gibi ve ya çaresizlik.

-ahh çok bağırdım değil mi?
Diyerek sarıldım ve:

-üzgünüm seni birden dışarıda görünce panikledim

Oda bana karşılık verip sarıldığında biraz şaşırdım geri çekilmeden insanlara baktığım da inanmışa benziyorlar

-ahh suho değilmiş lanet olsun vaktim gitti

- biz niye bu saçmalığı izliyoruz hala

-gidin evinizde sarılın!

Elinden tutup

-gidelim min-ah yorulmuş olmalısın.

Diyip çekiştirdim oda dirrenmeden benimle gelmeye basladı.

Onu hep geldiğim ve bu çevreye yakın olan parka getirdim çok eski salıncakları kırık olduğu için akşam serserilerden başka gelen olmaz dı.

Onun elini hala tuttuğumj fark edip bıraktım ve bi banka oturdum.o da yanima

Öylece oturuyorduk dayanamayıp
-gerçekten orda öyle durup seni ezmelerine izin mi verecektin?

Cevap vermeyince ona dönüp

Heyy seni kurtardım teşekkur demi etmiyiceksin?

Ahh ne ye uğraşıyorsam boş ver hem gitsem iyi olur.Banktan kalkıp giderken

-Beni bi kere daha kurtarırmısın?

-ne!nasıl neyden?

-beni kendine aşık et?

-puahha ne diyorsun be fazla olmuyormusun.Hem seni tanımıyorum bile

-tanımana gerek yok çok basit beni kendine aşık ediceksin!

-hah.bunun neresi kurtarma?

-pekala ne kadar istersen veririm bir iş olarak düşün

-10 milyon dolar

Bunu dalga geçerek söyledim bana baktı telefonunu eline aldı bir şeyler yapmaya başladi.pehh ne yani işe bak be ne saçma 10 milyon u kabul etme nasıl olsa.
Yoksa edermi?yok canım daha neler puahha....

İlk bölüm ta daaaaa..
Kendimi tanıtmadım çünkü gerek yok kendiniz ögrenin nasıl biri olduğumu....:)


10 Milyon Dolar ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin