Uzun zaman sonra nasılsınız?Hadi şimdi hikayemizi okuyalım ve sonra bu kötü yazar'a bir yorum ve vote yapın.:D:*
Çocuklar'ın yanına döndüğüm de Suho kapıda bekliyordu.Yanına vardığımı fark edince bir hışımla bana dönerek:
-Beni takip et!Seninle konuşacağım.
-Daha sonra konuşsak?
-Sana şimdi dedim!
-Tamam.
Bir de bu eksikti yine ne var ki?O önde ben ise arka da onu takip ediyorum.Allah aşkına neyi var bu çocuğun.(Ah ahh neyi yokki:D YAZAR sen sus!)
Şirket'e geldiği andan beri zaten bakışllarıyla yiyecek gibiydi.Kesin bir şey çıkıcak bakalım neymiş.Tabi bizim uyuz patron ani fren yapınca ben de haliyle ona çarparak durdum.Bana dik dik bakarak arkasını dönüp bir kapıyı açarak içeri girdi.Ben de peşinden ona eşlik ettim.
---
Aradan 5 dakika geçmesine rağmen odadaki tek ses nefes alış verişlerimiz.Niçin geldik ki buraya susmak için mi?Aaa ya da birmirimize bakmak için mi şahsen diğerler'i daha yakışıklıydı.Ben dayanamayıp:
-Niye geldik buraya ne diyeceksin?
"Ya sabır!" sabır diye iç çekti.Ne dedim ki?SEnden önce bana sabır lazım hem!
Suho:
-Sabah buray'a tek başına geldin değil mi?
-Evet.
-Nasıl ya?
-Basbaya yani.Anlamadım ne alaka?
-Şu alaka sen yakın da bizimle görüleceksin her yer de ya yolda gelirken bir şey olsaydı.Hiç erkeklerle konuştun mu?
-Gelirken mi?
-Neyden bahsediyoruz.
-Taksici hariç hayır.
-Bundan sonra daha dikkatli olmalısın.
-Ne gibi taksiciyle demi konuşmıyım?
-Yok bence sen de kesin arıza var doktora gitmeliyiz bence.
Bende arızamı var sabahtan beri suratı sirke çanağı olan veya ısırıcak aşısı yapılmamış kuduz köpeği gibi bakan da bendim zaten.
-Çok komik ne güldüm hahaha.
-Neyse bundan sonra menejer önce seni alıcak sonra da bizi şirkete öyle geliceksin sakın tek geleyim deme!(Ne kadar sahipkar bir suho.:D)
-Bu muydu?
-Evet buydu.
-Bunamı sinirliydin yani?
-Sen anladın mı onu söyle!
-Tamam benim için daha güzel olur.
Biraz baktıktan sonra çıkıp gitti.Triplere bak ya.Ben de geri o daya döndüğüm de kimse yoktu.Sadece masada "Hyung biz pratik odasına geçiyoruz." Notu vardı.Düşündüm de exo'nun programını öğrenmem lazım sonuçta exo'nun programı suho'nun da programı oluyor.
Hem boş boş durmak yerine bir yerden başlamak lazım belki benim için ipuçları vardır.Menejer'i aramak için odadan çıkmıştım ki;Koridorun sonundan bu tarafa doğru geliyordu.Yanına giderek:
-Merhaba run-shi
-Merhaba seol-shi
-Nasılsınız?
-Teşekkürler siz?
-Teşekkür ederim.Şey ben de sizi arıyordum.
-Öyle mi,Ne için?
-Exo'nun programlrı hakkın da bilgi almak istiyordum.
-Ahh elbetteki.Benimle gelin lütfen.
.....
-Şöyle oturun lütfen.
Menejer'in odasına geldiğimiz de bana gösterdiği yere oturdum.O da tabletin de bir şeylerle uğrışırken bana:
-Açıkçası seol-shi bize tam zamanın da katıldın.
-Nasıl yani?
-Bu ara çocuklar çok yoğun oluyorlar e haliyle 11 tane olunca her birine yetişemiyoruz bir de bunların kendileri var zaten onlar ayrı bir fırlamalık dolular.Ama gözün korkmasın normal de çok iyi çocuklardır.Bir de seni severlerse bu iş tamam'dır!
-Umarım dediğiniz gibi olur ve beni severler.
-Seol-shi dediğim gibi exo normal de de sıkı bir çalışma daolurlar bu yüzden de daima yoğun olurlar.Bir de comeback zamanları ayrıca yoğun oluyorlar.
-Anlıyorum.
-Genel programları sabah en geç 11 gibi Sm'ye gelirler.İlk baş genel kareografiler'ini gözden geçirirler.Sonra 2 saat yeni ve yahutta normal olarak dans pratiği yaparlar.Daha sonra grub'un solist'leri Rapper,Söz yazar'ları ve Dansçı'ları olmak üzere bölümlere ayrılıp bireysel olarak çalışırlar.Normal günleri böyle geçerken eğer hafta için de konser varsa pratik saatleri 3 ve ya 4'e çıkartılır.Fan'ların ilgisini çekicek biçim'de yeni kareografi'ler oluşturulur.Eğer program varsa Program'ın önizlemeleri önceden elimize geçer ve ona göre bireysel olarak heribiri tek tek çalıştırılır.YAni açıkçası her türlü dolu oluyorlar.
-Anlıyorum.
Çekmecesin den bir tablet çıkartıp:
-Seol-shi bu tabletin için de sm'ye ait programlar yüklü olduğu için otomatikmen özel program olursa 1 haftaönceden haberin olucak.Ve sana ait şifren olacak.
-Pekala ben şifre mi nereden alacağım?
-Ben en geç yarına size ulaştırırım.
-Tamam.
-Seol-shi bu arada sen suho'nun özel sekreteri olduğun için en çok onun programlarıyla yoğun olacaksın.
-Onun programları ne gibi mesela?
-Açıkçası genel de onun programları çocuklardır.
-Peki.Her şey için teşekkür ederim.Şey bir de çocuklar ne yemeyi severler?
-hmm tavuk,pizza,jambon felan.
-Tekrar teşekkür ederim.
Kapıdan çıkarken;
-Bu arada seol-shi size bir tavsiye sehun baekhyun ikilisine dikkat edin a bir de chanyeol var tabiki.
-Neden?
-Uzun değil yakın bir zaman da öğrenirsiniz.
-Peki saolun.
Sonunda odadan çıktım ne konuştu öyle be.Hayır anlayamadığım bu çocuklar iyi mi kötü mü?O üçü ne kadar yaramaz olabilirler ki?Chanyeol gayet temiz birine benziyordu.Baekhyun desen oda gayet tatlı bir şey'di.Sehun ahh onun hakkın da bir şey demiyeceğim kesin onda vardır bir şeyler.Neyse neyse seol sen gayet güçlü bir kızsın.Şimdi den gözünü korkutma!Ama yine de her şeye hazırlıklı olmalıyım.
Saate baktım da çocukların prova vakitleri doluyor.Acıkmışlardır da.Eee menejer'e sevdikleri yemekleri de sordum.Ben de açım an iyisi bir şeyler almalı.Ne alsam ki.Tavuk!ımm nasıl da canım çekti.Hemen şirketten ayrılıp en yakın restourant'tan 6 tavuk aldım yeterli olur heralde.Şirkete dönüp asansör bindim ve 3. kata bastım.Asansörden inerek pratik odasına doğru ilerliyordum ki!
karşıdan gelen kişiyi görmemle yerime direk gibi sabitlenmem bir oldu.Elimdeki poşetlerin hepsi yerdeydi şuan.Ve o kişi gittikçe bana doğru geliyor ve yaklaşıyor.Ne yapmalıyım?Ya da ne demeliyim?
.....
Uzun bir bölüm oldu değil mi?Peki nasıl olmuş?Umarım beğenirsiniz ve bu yazarınızı yorum ve votelerle sevindirirdiniz minik tatlı koccaaman yürekli sabırlı okurlarım.Hepinizin beynin de dönen şeylerin kalem ve kağıtla buluşmasını izin verin ve kitaplarla ve ya hikayelerle hayalleriniz gerçek olmasına izin verin.Burası başka bir dünya sadece sizin ve benim dünyam.