Bölüm 5

723 99 43
                                    

Gözlerimi açtığımda hiç bir şey bitmemişti.Asıl yeni başlıyordu.Kafeden çıkıp taksiye bindik ve şu an iş yerine doğru gidiyoruz.Kafeden bu yana hiç konuşmamıştık.Taksi durunca ücreti ödedi ve indik.

-Şirkete yakın bir yerde indik.

-Neden?

-Arka kapıdan gireceğiz eğer aynı arbadak indiğimizi fanlar görseydi yanlış anlarlardı.

-Anlıyorum.

-Orda sakin olmalısın bizim çocukları görünce.

-niye beni bir sürprizmi bekliyorki?

-Ne saçmalıyorsun.

-pekala sakin olacağım.

Büyük bir şirkete geldik.Ben hala bu şirketin adını veya herhangi bir şeyini bilmiyorum araştırma yapamadım henüz.Sadece onu takip ediyorum.İçeri girdiğimiz de insanlara selam verdi.Asansöre bineceğimiz sırada.sağ tarafta sm etertainment yazısını gördüm.

-Sm mi?

-Bir şeymi söyledin?

-Burası sm mi?

-Evet.

-Başkan cho'nin şirketi?

-Korede başka sm mi var?

-Hemen dalga geçmezseniz iyi olurdu sordum sadece.

-Sen de dalga geçilecek şeyler söyleme.

Asansörün kapısı açıldı ve hemen indim.yürümeye başladım.

-Galiba odayı biliyorsunda yürüyorsun.Ama yalnız o taraf değil

Hemen dönüp yanına geldim.Sinir sabah tan beri beni alaya alıyor gıcık.

-Beni takip et.

-emredersiniz efendim

Gıcık şey.nir kapıda durdu ve açıp içeri girdi.Bende peşinden girdim içeride kimse yoktu.

-Burası bizim dinlenme odamız.Seni diğer çocuklarla tanıştıracağım henüz gelmemişler.

-Anladım.

-Oturabilirsin.

Ben ordan bir koltuğa oturdum oda maskesini felan çıkarttı ve karşıma geçip oturdu.Tam bir şey diyecektiki kapı açıldı.

-Hyung nerdesin sen?

-Sabah erkenden çıkmışsın?

-Burdayım çocuklar biraz işim vardı.

O esnada içlerinden hafif kısa boylu.tatlı bir yüze sahip birisi bana baktı ve:

-merhaba 

-Merhaba

O anda hepsi bana döndü ve sadece bakmaya başladılar içlerinden uzun ve kepçe kulaklı olan(Anladınız işte kim olduğunu:D)

-Hyung bu kim?

-Ahh size tanıtayım bundan sonra benimle çalışacak.

-Benimle derken

-Şöyleki benim özel sekreterim olacak.

hepsi bir ağızdan hmmm anldık diyerek başalarını sallamya başladılar bana dönerek:

-Merhaba. Diyerek beni selamladılar 

Bende onları selamlayıp kendimi tanıtma gereğinde duydum ve:

-Merhaba adım lee seol.Bundan sonra burada çalışacağım umarım bana yardımcı olursunuz.

uzun boylu kepçe kulaklı olan.

-Elbetteki seve seve.

-Pekala ilk olarak kendinizi tanıtarak yardımcı olabilirsiniz.

hepsinin yüz ifadesi şaşkın halini alarak içlerinden (bu sehunoluyor anlayınsiz)

-Bizi tanımıyormusun?

-Şey hayır tanımam mı gerekiyordu?

-Vayy canına bizi tanımıyormuş!!

Ya niye böyle söylüyorki hala bilmiyorum açıkçası benim tatlı patronumda hiç bir şey anlatmadıki saolsun bileyim.Çocuklarda Çocuklar kim bu çocuklar insan bi tanıtır değilmi?

-Merhaba ben lay.

dedi içlerinden birisi tatlı ve sıcak gülümseyişiyle.Sonra peş peşe geldi hepsi kendini teker teker tanıttı ve en sonunda we are one biz exo yuz dediler.bunlar olurken patronumun suratına baktığımda tatlı bir gülümseme vardı.

-ee kahvaltı yaptınızmı?

esmer olan konuştu ve 

-Evet hyung peki sen yaptınmı?

-Bir şeyler atıştırdım.

kapı açılıp içeriye birinin gelmesiyle hepsi ayağa kalktı ve Günaydın hyung dediler

-Günaydın çocuklar.

Bana baktı bende ona baktım uzun uzun.

Suho araya girip.

-size dün bahsettiğim kişi hyung.

-Hangi kişi?Ha tamam özel sekreter olayı.

suho başını sallayarak onayladı ve ban dönüp

-Merhaba adım kim run yeon bu grubun menejeriyim.

-Merhaba ben lee seol suhonun özel sekreteriyim.

-Hyung çok havalı duruyo özel sekreteriyim felan.Run hyung bende özel sekreter alabilirmiyim?

-tabikide...Hayır sehun!

-Ama neden?

-O lider hem sizinle başa çıkıcak bir kişi daha lazımdı bu da bu hanım efendi olucak.

-lee seol demeniz yeterli olur.

-Her neyse prova vaktiniz geliyor.

Diyerek odadan çıktı bu niye böyle parladı ki birden?

-Hep böylemidir?

-Aramıza hoş geldin.

dedi xiumin aslında bir tek onun ismini hatırlıyorum diğerlerini öğrensem iyi olucak.O değilde menejer size sahip çıkıcak biri derken bu naıl bir grupki?Bir de benim patronum lidermiymiş.Vayy canına beni ne bekliyor Allah aşkına şu pişmiş kelle gibi suratlara bakıyorum.Hayır yani hepside tatlı duruyor ne çıkabilirki bunlardan?Patronum hariç o damgalandı bir kere.

-------

Evet bir bölümün daha sonundayız bu bölümden sonra her şey abşalayacak ve güzel olacak.

10 Milyon Dolar ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin