💙46.fejezet💙

39 2 1
                                    

Brúnó: Ezt nem hiszem el ..- vágta rá

Aida : Én sem .. Hónapokig azt sem tudtam mi van vele erre még fel bukkan ..- szívtam bele a cigibe

Brúnó : Felhívjam ? - kérdezte

Csak le sütöttem a szemem és ki fújtam a füstöt ,ki kaptam a kezéből a telefont , nem akartam hogy fel hívja ..Mert akkor tudná hogy itt vagyok ..

~Szia , ne haragudj hogy zavarlak , de beszélni szeretnék veled ? Lehetséges ez még valaha ? ~

Aida : Még is mi a francról akár ő velem beszélni , ő szakított .. miért kell bennem a sebeket fel tépni??

Brúnó : Fogalmam nincs , de biztos be van állva vagy részeg .. Engedd el az egészet ..

Aida : De akkor is , Brúnó én le zártam a múltat akkor még mit akar tőlem ?

Brúnó : Tudom és nem tudom mit akarhat tőled ..

Le pattantam a kocsi motorháztetőjéről , tudtam hogy hol találom meg őt , egyszer és mindenkorra ezt le kell zárnom , Ádám lassan hozzám költözik .. Nem akarom hogy ezzel meg bántsam .

Huuuh vettem egy mély levegőt el köszöntem Brúnótól, be ültem a kocsiba és padlógázzal el hajtottam , fogalmam nem volt mit tegyek ..Menjek e vissza Ádám bulijába vagy menjek el Kevinhez ..

Végül meg álltam a kávézó előtt , nem teheti tönkre ezt a szép napot , ez nem az ő napja hanem Ádámé..

Ki szálltam a kocsiból be mentem , meg kerestem Ádámot és meg csókoltam . Magával húzott táncolni , énekeltem közben , Ádám nyakát öleltem ..

A gondolataim Kevinen jártak , hogy mi a faszról akar velem beszélni , meg ölt a kíváncsiság..Nagyon ideges voltam nem tudtam mit tegyek , de valahogy próbáltam el engedni a témát , hiszen nem akartam hogy Ádám kérdezősködjön ..

Mert nem tudtam volna mit neki mondani azt meg nem mondhatom hogy Kevin újra megkeresett mert össze törnék benne minden érzelmet ..

               *Kevin szemszöge*

Kevin : Mit akarsz Brúnó? Miért hívtál ilyen későn ? Nem vagy az apám ! Nem mondhatod meg nekem mit tegyek és mit ne !! Nekem nem parancsol senki !! - Nevettem bele a telefonba

Brúnó : Bazdmeg ! Tudod mennyit szenvedett miatta? Mit akarsz még tőle ? Nem volt elég ? Lehet nem vagyok az apád , de a barátod vagyok ! Mit akarsz hogy háború legyen ? Ő már túl lépett rajtad ..- Kiabált a telefonba

Kevin: Igen háborút akarok ! Aida az enyém és nem fogom engedni hogy valami bájgúnár tapizza és csókolgassa !! - szálltam be a kocsiba

Brúnó : Te nem vagy normális bazd meg ! Te szakítottál vele ! Akkor miért nem engeded el bazdmeg ! Oda megyek nem fogom hagyni hogy tönkre tedd azt a lányt még
jobban ..

Kevin : Rajtad is át megyek egyszerűen nem tudsz le állítani !

Bele nevettem a telefonba , majd rá tettem meg sem vártam amit mondani akar .. Fel húztam egy csíkot , be indítottam az autót és elindultam ..

Klemi is ott van így nagyon jól tudom hova kell menni , velem nem csesznek ki .. Elég sokat győzködtem hogy még mondja hol vannak .. Meg ígértem neki hogy megint össze járunk és dugunk , meg segítek a gyerekben is ....

Rá tapostam a gázra , nem tudom mennyi lehet az idő , 200-al mentem át Pesten, nem volt nagy forgalom így tudtam haladni ...

Pár percen belül meg érkeztem , mikor rá tapostam a fékre csak a gumi csikorgását lehetett hallani ..

Végtelen  szerelem ||: Kövesi Kevin FF. :|| ✅BEFEJEZETT ✅Donde viven las historias. Descúbrelo ahora