Maxim 10 persoane. Minim 3 persoane. Primul capitol 21.7.2015, sau (în caz de minimul nu este făcut) 22.7.2015, pentru că Miercuri seară (Joi dimineaţă) voi merge la mare, şi vreau să fac cel puţin un capitol.
Nume/Prenume: *numele de familie nu este obligatoriu*
Vârstă:
Rasă:
Puteri/Putere principală (sau cea pe care se foloseşte cel mai des):
Partener sau nu. Dacă da, nume (din anime-uri preferat, dar dacă nu, daţi o poză sau descrieţi-l):
Descriere fizică(poză de preferat, alături de descriere, dar nu obligatoriu):
Descriere morală:
Prieteni(din anime-uri sau chiar utilizatori care apară):
Duşmani(rasă sau persoane, depinde, cum doriţi):
Obiect de bază(care personajul să-l aibă în fiecare capitol, peste tot. Poate fi orice: telefon, căşti, cuţite, breloc, brăţară norocoasă, etc.):
Alte precizări:
Formularul meu.
Nume/Prenume: Akira.
Vârstă: 15.
Rasă: Vampir.
Puteri/Putere principală: tot ce are un vampir: viteză, nemurire, putere, control. Putere principală:Control.
Partener: Da. Mochizuki (anime: Another)
Descriere fizică (poză mass-media)
Descriere morală: Veselă când trebuie şi serioasă când trebuie. Nu judecă pe nimeni. Este nervoasă uneori, dar lumea reuşeşte să o calmeze. Poartă deobicei hanorace cu glugă pentru a-şi acoperi faţa. Se ataşează repede, aşa că este rănită des. Sufletistă e cuvântul care o caracterizează. Când place un băiat, e mai timidă, se ruşinează când aude de el şi nu se simte în largul ei când e alături de el, un timp.
Prieteni: Majoritatea din Naruto, Another, High School Of The Dead, inclusiv Alice. *e aşa kawaii* Şi toţi care nu o provoacă sau îi spun că e o ruşine. Asta o descurajează.
Duşmani:Toţi care o provoacă şi care îi zic că e o ruşine, care îi ştiu trecutul şi se i-au de el, o judecă pentru asta.
Obiect de bază : Brelocul ei cu luna plină, strălucitoare. *kawaii*
Alte precizări: Preferă seara. Este singuratică. Nu are încredere îndeplină până nu-i demonstrezi. Se poartă ca un copil, dar nu tot timpul. Prea mult strică. Proverb favorit : "Omului îi trebuie un vis ca să suporte realitatea" - Sigmund Freud.
Să înceapă distracţia.
CITEȘTI
The Vampire
Science Fiction2 ani de chinuri chimice pentru Akira. Fata orfană de care nimeni nu a auzit. Fiind că nu voia să meargă la orfelinat a decis să trăiască în lumea liberă cum îi zicea ea. 2 ani de la aceea întâmplare. Când un om a răpit-o . S-a trezit într-un labo...