Merg spre locuinta mea cu pasi repezi . In sfarsit am ajuns acasa. A fost o zi obositoare . In sfarsit am absolvit facultatea de medicina . A fost foarte grea,foarte grea,dar mi-a rezervat un post de munca si un venit . Noroc de Bree,ea mi-a asigurat locuinta . O iubesc pe fata asta .
Merg sa imi iau o gustira din frigider,cand vad un biletel atarnat de suportul argintiu de tigai .
" Elena,eu am plecat cu tata in oras . A trebuit sa il ajut cu investigatiile la o crima . Revin in vreo 2 ore .
Semnat,Bree ."
Hmmm..Da,ea e o criminalista la sediul tatalui ei .Tatal ei este cel mai bun criminalist din Marea Britanie . Ea a avut un post asigurat acolo..Dar eu inca , caut .
Dupa ce mananc cateva rulouri facute de mine si Bree,ma duc in camera mea,unde imi trantesc geanta intr-un colt al acesteia,pentru ca e vara . In sfarsit,gata cu cartile de 567 de pagini,si gata cu simularile de sange,gata cu disecarea animalelor..Am terminat cu toate astea .
Ma duc in baie si imi las rochita catifelata sa alunece usor de pe mine,fiind urmata de lenjeria de corp. Intru in cabina dusului unde dau drumul apei fiebinti sa imi invadee corpul . Imi masez podoaba capilara cu putin sampon ,urmat de balsam. Corpul este invaluit de miresmele sapunului de la Protex fiind urmat de gelul meu preferat de la Palmolive .
Ies din cabina dusului,punandu-mi un prosob in jurului corpului,frecand parul umed cu altul . Imi usuc parul grijuliu si il pieptan . Imi dau prosopul cald jos de pe mine si ma imbrac intr-o pereche de colanti taiati pe parti,adidasii mei de la nike,o bustiera neagra si un maoiu alb . Imi iau castile ,telefonul,si apa mea termala si ma duc in parc pentru a face sport.
Prima data fac cateva ture de parc,apoi ma duc la bara si ma ridic de 10 ori asa in cat capul sa fie deasupra barii ,fac cateva intinderi si imi pun castile in urechi . Dau drumul playlistului meu de o ora si incep din nou alergarea numita " jogging " .
Alergam din ce in ce mai tare,pana ma trezesc pe jos ...
-Auch .. zic eu destul de ranita
-Esti bine? imi spune un baiat brunet,cu ochi albastri,destul de bine facut care facea si el jogging ca mine .
-Da,sunt bine ...Scuza-ma,nu am vrut sa ma izbesc in tine,dar...
-Ascultai muzica la maxim? continua el..
-Da..Imi cer scuze...Cum te numesti?
-Damon...Dar tu?
-Eu..ahm..M-am obisnuit cu Elena. Numele de familie nu il stiu,am fost abandonata de parintii mei la 12 ani,si ce imi amintesc este ca ma chema Elena...
-Ahm,pai,Elena,ai vrea sa iesi diseara in club ? Poti veni si cu o prietena,daca vrei .
-Desigur ... Ne vedem atunci . Uite numarul meu de telefon ..
Dupa ce i-am dat numarul meu,am plecat acasa... Nu imi vine sa cred ca am o intalnire..Bine,vine si Bree,desigur .
Ajunsa acasa o vad pe Bree uitandu-se la TV ... Trebuie sa ii spun ...
-Bree <3 ! zic eu,strigand .
-Shh ! zise ea,serioasa . E un caz ciudat la stiri ...
" Criminalul anonim a atacat din nou . A ademenit o fata inocenta,dupa a distrus-o mental si psihic,violand-o si omorand-o in timpul actului de agresiune . Acesta este cunoscut ca si '' Dark '' in 3 state . El este cautat de multi ani la rand de catre politisti. Aveti grija,isi schimba infatisarea mereu,dar numele ramane acelasi . "
-Ai auzit ? zise Bree . E cam ciudat,voi trebui sa il anunt pe tata maine .
-Ok...Oricum,m-a invitat un baiat in club . A spus sa mergi si tu... ok,a spus ca pot aduce si o prietena,daca vreau . Deci,vii ?
-Pai,bine . Dar fac asta doar pentru tine,nu imi plac cluburile .
O iubesc pe fata asta,cum am mai spus . I fine,merg sus in camera mea alegandu-mi hainele . Nu vreau sa ma imbrac prea provocator .
Pana la urma am gasit o rochie perfecta. E crem cu flori albastre si o curelusa aurie la mijloc <3 . Imi intind parul cu placa si imi imbrac rochia grijuliu . Imi iau botinele si geanta si ma duc la parter .
Acolo Bree ma astepta imbracata intr-o rochie neagra mulata,cu fermoare argintii . Machiazul este strident iar bratarile cu numele ei nu lupsesc . Are in picioare niste pantofi cu toc negrii luciosi . Arata bine.-Bum,esti gata? Zic eu
-Da ,sa mergem. Apropo,l-am chemat si pe Stefan .
Da,Stefan e prietenul ei . E atat de dragut si grijuliy,de treaba si...In fine,nu vreau sa imi amintesc ca ea are prieten si eu nu :)) .
-E in regula .Ajunse la club,dam banii paznicului si intram . Fumul tigarii ne invadeaza narile,dar pentru Stefan si Bree nu e o problema . Ei fumeaza ...
Ma asez la o masa unde scria "Elena" . E ciudat,oare a rezervat-o Damon pentru mine?
Vad un barbat in costum luandu-mi mana si ridicandu-ma .
-Cine esti? zic eu .
-Nu conteaza ... zise el punandu-mi o batista la nas . Ma simteam ametita,simteam ca sunt centrul pamantului si ca totul se invarte in jurul meu . Incercam sa strig dupa Bree dar se auzea nu mai un ragusit . Incercam sa fug,dar stransoarea baiatului acela era prea mare . Am incercat sa scap,dadeam pumni in el,dar dintr-o data am cazut si am vazut nu mai negru ....__________________________________________________
Sper ca v-a placut <3 . Am scris mult la el,ca sa fie perfect :* :* . Nu e asa lung,dar sper sa va placa . Lasati-mi pareri in comentarii,si scuzati-mi eventualele greseli ^-^ .
Va pup <3 :* :* .
Xoxo