O mana finuta si gingasa mi-a mangaiat fata . M-am trezit de indata la atingerea fina . Am vazut o domnisoara foarte frumoasa . Era o stiuardeza .
-Am ajuns in Spania,doamna Styles . imi spune sigura pe raspuns .
Stai,ce tocmai a spus ?! Doamna Styles ?! Ma uitam la Harry cu ochii foarte mari . I-am multumit domnisoarei si m-am ridicat mergand nervoasala Harry .
-Doamna Styles ?! Harry,nici nu suntem intr-o relatie si sunt doamna Styles ?!
Harry a inceput sa rada zgomotos . Ce se intampla cu baiatul asta ?!
-Scuze,nu m-am putut abtine . Pentru mine esti doamna Styles . spune asta si se apropie de mine cerand un sarut .
L-am impins si i-am spus sa plecam din avion . Ne-am dus la apartamentul cumparat de Harry . Hmm,era atat de mare si spatios . Avea 4 camere,2 bucatarii,2 baii si o sala de citit . Un living modern cu TV,Canapea imensa,aer conditionat,o biblioteca gigantica pot spune ,si ceea ce mi-a atras atentia era o chitara pe care scria cu litere de mana " L. S. " .
-Harry ? intreb .
-Hm ?
-De la ce vine L.S. ? intreb nesigura .
-Loren Styles ,sora mea ... Asta era chitara ei preferata...spune asta lacrimi iesindu-i din ochi .
-Ce s-a intamplat ? zic eu ramanand stana de piatra .
-Damon a ucis-o . spune asta asezandu-se pe canapea,deschizand TV -ul
La auzul acestor cuvinte am ramas stana de piatra . Si cum era cel mai bun prieten a lui Damon ?! In fine,nu ii mai aduc aminte de asa ceva . I-am soptit un scuze iar el a aprobat din cap .Am mers sus intr-o camera cu o usa colorata pe care scria cu litere din carton " Elena's room " . Langa era o camera cu o usa neagra pe care era un " H " alb . Am intrat in camera mea observand cat de spatioasa este . Aveam un pat incredibil de mare , doua fotolii,o canapea micuta,o masuta de cafea,o oglinda cu scaun si masuta unde erau asezata multe machiaze ,un raft plin cu oje,un birou cu flori pe care era asezat un monitor si o tastatura alba cu wi-fi ,si o baie superba <3 . Era tot ce imi doream . Am scapat bagajul din mana,Harry chicotind la spatele meu . Mi-am aranjat hainutele,papucii , tehnologia si machiajele numeroase,si eram "instalata " . Mi-am deschis telfonul si am ramas uimita . Aveam 245 de apeluri de la Damon,23 de la Stephan,48 de la Bree si 19 de la Liam . Am vazut si un mesaj de la Damon . L-am deschis si am ramas uimita . In mesaj scria :
" Deci ai fugit cu fatalaul de Harry .. El ce are ma ? El e mai bun decat mine ?! Nu ai sa vezi asa ceva . TU ESTI A MEA,ELENA ! Avem rombul pe gat ,amandoi ! De ce nu vrei sa intelegi ca esti a mea ?! Oricum nu ii mai dau multe zile de trait lui Harry,si nici tie . "Am tastat repede pe telefon un mesaj ce a fost imediat trimis ..
"Nu sunt a ta ,nu vreau . Si Harry are rombul pe gat,poate sunt a lui ! Oricum,nu ma sperii . Pa,Dark ! "Da,am scris un mesaj cam rautacios . Oricum,imi schimb numarul de telefon . Pur si simplu sunt satula peste cap de Damon . Acum incep o viata noua,alaturi de Harry .
Mi-am luat blugii negrii taiati la coapse , tricoul meu roz-simplu si un bolerou negru . Mi-am facut un machiaj simplu : putin fond de ten si un corector,un eye liner negru si un ruj rozaliu-pal . Mi-am lasat parul pe spate pieptanandu-l cu atentie si am iesit pe usa .Ma indreptam spre un magazin alimentar pentru a lua cate ceva de mancare si o cartela pentru telefonul meu . Am intrat in magazin si mi-am luat un cos alimentar . Am luat o gramada de chestii pentru par si fata,si muulta mancare ,si o noua cartela <3 . Imediat ce am platit m-am asezat pe o banca si am luat cartela telefonului . Am rupt-o si am aruncat-o in tomberon . Mi-am pus noua cartela si i-am sters din contacte pe Damon,Bree,Stephan,Zayn,Liam si Luke . La restul persoanelor le-am trimis un mesaj cu noul numar de telefon si am terminat .
Am alergat dupa un taxi 10 minute ...In sfarsit l-am gasit . Am intrat si am salutat politicos soferul .
-Unde sa va duc,domnisoara ? ma intreaba soferul .
Normal ca era in Spaniola,dar stiu foarte bine aceasta limba ,am studiat-o la liceu .
-Pe strada Johos Numarul 13 . ii raspund la intrebare politicos .
-Imediat !
Drumul a fost scurt si plin de tacere,dar cand a inceput melodia " Thinking Loud " nu am rezistat si am fredonat-o . Soferul chicotea din cand in cand si imi schita un zambet in oglinda . I-am dat banii si am plecat din taxi .Am ajuns la apartament,utcand in lift . Oare sunt singura pe care o enerveaza la maxim muzica aceea din lift ? Mai bine il punea pe Ed Sheeran sau Justin Bieber :)) .
Mi-am luat cheia din buzunar si am deschis usa . Cand am intrat in living Harry statea pe canapea si avea o privire pe care nu am mai vazut-o la el . S-a intunecat la fata si ochii lui albastrii ce ma dezmiersau acum erau negrii .
-Ce s-a intamplat ? am spus lasand plasele pe blatul de la bucatarie si asezandu-ma langa el .
Mi-a luat mana si a inceput sa planga . L-am imbratisat strans ,chiar avea nevoie de asta .
-Mama mea...indrazneste sa spuna .
-Ce este ,Harry ? intreb grijuliu .
-Damon mi-a omorat mama !
Am izbucnit in lacrimi . Este nu mai vina mea,eu l-am bagat in incurcaturi,este nu mai vina mea !
-Harry...eu..imi pare rau . Este nu mai vina mea,imi pare foarte rau . zic asta printre plansete .
-Nu este vina ta . Damon este un criminal,nu mai gandii asa . spuse asta imbratisandu-ma .
Soneria usii ne-a despartit . Harry s-a ridicat si si-a sters lacrimile . A deschis usa ,si acolo era un domn bine facut,brunet,purtand un maiou albastru si pantaloni trei sferturi,si avand ochelari de soare . Parea de 40 si ceva de ani..
-Elena ! zise venind si imbratisandu-ma .
-Cine esti ?! intreb impingandu-l de pe mine .
-Nu ma recunosti ? spuse asta pierindu-i zambetul .
Am dat din cap negativ,iar el a luat o gura mare de aer.
-Eu sunt tatal tau,Ivan !Totul a luat o intorsatura ciudata :o3 . Sper ca va place cartea asta,dar e prima,deci fara jigniri .
Herena,Herena na na na :))
Asa este,IVAN ! Bai nu stiu cand pun next,dar nu prea am stelute :'( . Apropo,bagati cartea mea la biblioteca ca sa vedeti cand pun next ( notificare *-* )
Scuzati poza de la media ,nu am altele mai bune,csf :))Ne citim in capitolul 6 ,xx ♡◆ !