Capitolul 2- Gloante oarbe

47 4 0
                                    

Ma trezesc intr-o incapere cu peretii negrii si reci . Eram legata de un scaun murdar si ruginit . Nu imi amintesc nimic de cat acel baiat din club iar in minte imi rasuna numai un nume ... " Damon " ...
Ma intorc si o vad in dreapta pe Bree legata la fel . Ma intorc in stanga iar Stefan era intins pe jos intr-o balta de sange . Bree avea o carpa in gura pentru a nu putea vorbi . Tipa si zbiera din totii plamanii . Ochii ei erau foarte rosii si aproape nu mai avea lacrimi .
Nu stiam ce s-a intamplat . Eram asa speriata,eram neputincioasa . La starea pe care o aveam,mi se oarea greu sa si respir...Pe usa intra Damon,baiatul " perfect " ...
-Mai,mai ... Baietii au facut o treaba buna . spune in timp ce vina spre mine si se apleaca .
Imi apuca barbia ,iar eu ma zmugesc la atingerea inelului rece,de pe mana lui, cu barbia mea fina .
Bree a scapat de aceea carpa murdara si a inceput sa tipe .
-Ce ai facut ?!! Stefan ... spune ea plangand . Cine esti tu !?
-Damon Salvatore ..dar imi puteti spune " Dark " . ne spune facandu-i cu ochiul lui Bree .
-Tu esti ,... Esti cautat in 3 state ...spun eu dadandu-mi o lacrima . Credeam ca m-am indragostit de tine,ca esti baiatul perfect..
-Pai sunt baiatul perfect,sunt printul tau . Tu esti oerechea mea,si vei fii mereu,dar toate la timoul lor ... Oricum, a fost usor sa te ademenesc ,si pe faimoasa Bree Jackson . Ah,da,si pe Stefan Hold ... Va cunosc de mult timp,doamna doctorita ... spune asta uitandu-se la mine cu o asa zisa " mandrie "..
-Criminalule ! tip eu ,lacrimile invadandu-mi obrajii zgariati .
Aveam rani serioase..nici eu nu stiu de unde . Rochia era patata de sange avand gauri . Boleroul era aproape rosu -din fabricatie fiind alb- ,si puteam sa jur fara sa ma uit in oglinda ca ochiul meu e unflat si vanat...
-Draga Elena.. nu sunt un criminal cum auzi tu in filme sau cum iti imaginezi ... Eu sunt un asasin . spune facandu-mi cu ochiul .
-Da-ne drumul ! Ce vrei de la noi ? zise Bree oprindu-se din plans .
-Ce vreau ? spune razand ... Pur si simplu o vreau pe ea . zise uitandu-se la mineO caut demult,ea e perechea mea...Are semnul din nastere...spune arantandu-i rombul de pe gat.
Eu? De ce eu ?! Ce vina am eu ?! E doar un semn stupid...Nu inteleg,ce vrea de la mine?!
Dintr-o data usa se sparge iar pe aceasta intra 5 ofiter insotiti de tatal lui Bree . Acestia au fost impuscati de baietii lui Damon ,nu inainte sa ii impuste si ei. Cata cruzime , cate neumanitate.. Damon a luat pisyolul din mana unui ofiter si l-a intdreptat spre tatal lui Bree . Imediat un glont a facut contact cu capul acestuia . Siroaie de lacrimi se scurgeau pe fata mea,uitandu-ma ci cruzime la Damon . Nu inteleg,de ce constiinta mea spune ca trebuie sa scap de aici,dar inima imi cere sa stau cu el pana cand moartea ne va despartii ? Dar simt ca moartea o sa ne desparta daca nu se potoleste cu pistolul ala ....
-Nuuu. !! TATA !! zise Bree rupand lanturile din nervozitate . Avea rani foarte adanci ... Ii sangera tot corpul ,iar acum lanturile erau pline de lichid rosu.
-Surprizantor. zise Damon sprisinindu-se de perete .
-Stai linisti-ta Bree..salveaza-te,lasa-ma pe mine..O sa fiu bine acolo ... Du mai departe criminalismul,si inchide-l pe Dark....
Si acestea au fost ultimele cuvinte ale domnului Jackson . . Imi era mila,si in acelasi timp scarba de Damon ..
M-am zmuncit din lanturi si am scapat . M-am dus la Stefan si i-am acoperit ranile cu boleroul meu . Acesta avea ochiu deschisi si putea sa scoata cateba sunete ce erau grele iesite pe gura,deoarece respiratia sagadata venea fin 3 in 3 secunde..L-a impuscat in abdomen ..
Bree s-a enervat foarte tare . A ramas fara ambii parinti... A luat pistolul din armamentul tatalui ei si l-a indreptat spre Damon .
Acesta a iznceput sa rada chemandu-si " gasca " . Nu venea nimeni,danfu-si seama ca au fost omorati de ofiteri . Acesta si-a luat pistolul si l-a indreptat spre mine .
-Tragi tu,trag si eu ...zise Damon .
Bree a inceput sa planga si a soptit ..
-Imi pare rau,El's ...
Imediat a apasat pe tragaci iar glontul a ajuns in pieptul lui Damon . Acesta a strans pistolul in mana si a apasat la randul lui pe tragaci ..
Imediat glontul umed si rece a facut contact cu pielea mea fina din zona rinichilor . Am cazut in genunchi la pamant,vazand imaginea blurat cu sangele meu pe maini . Ma uitamla Bree ce striga din toti plamanii,Stefan ce se ridica si venise la mine,Damon incepuse sa planga si soptind de nenumarate ori " Iarta-ma,te iubesc.. " incerca sa se taraie pana la mine .
Bree mi-a apucat fata in palme , Stefan incerca sa imi scoata gluntul ,iar Damon se vindeca singur, provocandu-i durere si suferinta pentru fapta lui aspra si murdara fata de mine .
-Vei fii bine..zise Bree . O sa fii bine,vom scapa de toate astea .
-Am fost un prost,imi pare rau..te..te iub...esc ! zise Damon .
Acestea au fost ultimele cuvinte auzite inainte sa lesin.. " Te iubesc " ... Cu ultima suflare am spus " Si eu,criminalule .. "
Apoi m-am lasat purtata de somnul kinidtit si etern ce ma astepta cu nerabdare ...

Si cam acesta a fost capitolul 2 . Scuzati-mi greselile gramaticale *-* . Va multumesc ca imi cutiti cartea si poate e prea repede pentru astfel de scene dar am vrut sa incep cu ce trebuie :)) .Si este foarte scurt :( .. Nu prea am timp,am nise problem,va rog sa ma scuzati :( .. Sunt la tara si nu am net..Voi face cat mai multe capitole si le voi publica cand ma voi intoarce acasa si de la mare (: . Poate este prea naspa dar e prima mea carte,so *-* ....
Lasati-mi pareri in comm si cine vrea dedicatie ii dau :))) .
Scuzati-mi intarzierea,va pup :* :* .
Xoxo,
Denn:3

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum