Capitolul 4 - Plecarea

33 3 0
                                    

Razele soarelui gadila fata mea gincasa . Ma trezesc,uitandu-ma in jur . Sunt pe jos ? Am incercat sa imi amintesc ce s-a intamplat si intr-un final mi-am dat seama ce a fost . Dintr-o data din baie iese Harry..
-Deci,te-ai trezit... zise oftand . Daca eram la momentul potrivit il opream,iti jur .
-Sunt sigura de asta,dar nu trebuie sa crezi asta,nu e vina ta... zic asta incercand sa ma ridic .
Harry m-a ajutat punandu-ma pe pat . A luat spirt si vata dandu-mi cu ele la rani . Aveam o durere groaznica in zona stomacului . Harry era foarte grijuliu si era un baiat extraordinar ... Si el avea un romb in zona gatului,oare e un semn ?
Nu mai vorbeam cu Damon...nici nu vroiam sa ma mai vad cu el . Il ignoram de fiecare data si nu il mai imbratisam sau sarutam cum o faceam o data . Cand un barbat da intr-o femeie imi vine sa ma omor . Asta a fost limita...Acum nu il mai iubeam...Nu mai simteam fluturi in stomac,nu imi batea inima asa tare...

-Vreau sa plec..soptesc catre Harry .
-Crezi ca eu nu ? Elena,nu mai pot sta aici . Este asa de...terifiant . Eu..te iubesc .... Nu mai pot sa te vad cu Damon,mai ales ca el nu stie sa pretuiasca o femeie. El doar o face sa sufere...
-Harry...si eu am sentimente pentru tine...Nici eu nu mai pot sta aici . spun asta aratandu-i rombul de pe gat . Poate e un semn ...
-Hai sa plecam in lume,amandoi ! zice Harry sarutandu-ma pe frunte .
L-am apucat de mana si i-am soptit un " Hai .. " . Da,plec cu Harry . El e alesul meu,dprobabil .Maine Damon are o intalnire cu mafia lui . O sa plecam atunci cat mai departe de Siettle . O sa plecam in Spania . Un nou inceput . O sa imi gasesc un loc de munca impreuna cu Harry si o sa dezvoltam relatia noastra . Sunt hotarata !

Mi-am facut bagajul de indata . Am luat doar o valiza cu haine,pantofi si laptop . Alte necesitati si chestii feminine .Mi-am luat telefonul si l-am pus in buzunar . Mi-am aranjat parul si mi-am pus bratarile ,cerceii si un lantisor cu un romb simbolic si am plecat . Casa era goala , fiecare era plecat cu treaba lui . Harry mi-a luat valiza si am pornit la drum . M-am urcat in masina lui si am plecat spre aeroport . Drumul a fost scurt si tacut .
Ajunsi acolo,ne-am " notat " bagajele,am trecut pe la metalizare si ne-am urcat in avion . Politicoasa,o doamna ne-a luat biletele si bagajele . Ne-am asejat la locurile noastre ,Harry soptindu-mi " Va fii bine .. " .
Ignorand vocea din statia zcomotoasa mi-am luat telefonul observand 34 de apeluri de la Damon . Mi-am inchis telefonul si l-am bagat in buzunar . Mi-am pus perna de gat si am inchis lenes ochii ,zborul va fi lung ....

Si daa,pleaca <3 . M-am hotart sa fac asta,de ce ? Pentru ca vreau sa il fac pe Damon rau si nu vreau sa fie el cel ales,si nu este el cel ales prin SN,o sa vedeti de ce ;) . Probabil ma injurati acum dar mno ^-^ .
Stiu ca e scurt si plictisitor dar macar am scris ceva . Poate e prea repede pentru scenele astea,dar e prima carte *-* .
Daca vrea cineva dedicatie ,sa scrie in comentariu " Herena " :)) <3 .
Ne vedem data viitoare , xx ♡◆ !

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum