Capitolul 3 - Ce se intampla ?

43 3 0
                                    

M-am trezit intr-o camera straina mie . Era o camera de..fete . Am incercat sa ma ridic ,dar eram neputincioasa . Deabea daca puteam sa misc un deget...
M-am uitat pe corpul meu ,observand ca ranile au fost bandajate . Aveam o durere groaznica in zona rinichilor ,dar se pare ca glontul a fost scos si aveam doar o banala gaura,bandajata cu o folie alba .
Intr-un final am reusit sa ma ridic . Ma spijineam de tot ce era in cale . Am ajuns in living unde erau Demon,Stefan si Bree .
-Elena ! striga Bree imbratisandu-ma .
Mi-a lipsit,dar oare cat am fost incostienta ? Oricum,bine ca m-am trezit . Si Damon ... Damon e Damon . Il iubesc chiar daca il cunosc de putin timp . E perechea mea din nastere,si ma simt ca si cum il cunosc de multi ani,poate asta face " SN " din noi..
*SN - Semnele Nasterii *

Damon POV
-Criminalule ! Uite ce ai facut ! zise Bree aproape explodand . Nu poti sa te opresti?! Esti un nemernic .
-Stop ! tip eu nervos . Crezi ca mie imi place?! E o obsesie,e ca un drog pentru mine. Asa am fost crescut,asa sunt eu,acum taci dracului o data pentru ca tu ai tras prima !
-Esti un nimic pentru noi,ai inteles ?! zise Stefan .
Un Hold ramane un Hold . Oricum are el ceva cu mine,si nu il impotrivesc . I-am omorat sora,dar era buna rau . Poate prea buna ca sa traiasca .
-Nu si pentru mine ! zise Elena din capatul scarilor . Eu il iubesc ...
Zambetul ei,ochii ei caprui ce te innebunesc...Parul catifelat si pielea fina ce te dezmierda de fiecare data . Oh,Damon,ai ajuns in halul asta?! O fata imi ia mintile..
-Oh,haide El's . E un criminal . Oricum o sa fie in puscarie in scurt timp . Il voi denunta la Politia Judeteana Seattle . zise Bree .

Sfarsit Damon POV
Damon o tranteste pe Bree de perete si ii spune..
-Tu nu o sa ma denunti...Nu o sa faci asa ceva,sau o sa o patestie ,papusa ... spune asta tragandu-i o palma la fund .
Puteam citi ura si gelozia lui Stefan din privire . Era asa furios,dar nu vroia sa se puna cu el...
-Tot un criminal ramai ... zise Bree in timp ce iese pe usa cu Stefan . Pa El's . Distractie placuta cu criminalul !
Si de atunci nu a mai vorbit 2 luni cu mine,dar locuia aici impreuna cu Stefan,Liam,Harry,Zayn,Luke si Timeea . Prietenii buni pentru Damon ...dar au devenit si ai mei .

-Imi pare rau pentru toate... zise Damon apropiindu-se de mine .
In scurt timp buzele noastre se lipesc intr-un sarut iar palma lui groasa si mare face contact cu fundul meu .
Ma impinge pe canapea ,si imi aduc aminte ce spunea la stiri ..
" Violeaza fetele si le omoara in timpul agresiunii.."
M-am dat jos de pe canapea soptind ..
-Nu pot sa o fac ...
Damon a schitat un zambet de " Totul e ok " si s-a dus sa pregateasca ceva de mancare impreuna cu Liam.
Totul se intampla asa repede,stiu...Dar il iubesc .. Chiar daca a trecut doar 2 luni chiar il simt aproape .

Liam pregatea ceva de mancare,si mirosea al naibii de bine . El era prietenul Timeei . Harry avea si el o prietena,defapt o logodnica care...a murit . Imi pare rau pentru el . Tot ce stiu este ca o chema Sophie si ca se iubeau mult . Oricum, nu ma bag in vietile oamenilor . Harry e cel mai bun prieten al lui Damon,macar nu e un criminal ..
Ne-am dus toti la masa iar Zayn ne-a pus mancarea delocioasa pe masa . Am inceput toti sa manancam,aparand usor discutii .
- Deci,Elena,familia ta e deacord sa stai la noi ? se trezeste Luke dintr-o data .
Stefan ii da o palma iar eu ii spun tare si raspicat..
-Nu am asa ceva ! toti se uitau la mine ca la felul 14 ,iar Liam scapa furculita din mana .
-Am fost parasita pentru ca am avut o tumoare celebrala ,iar parintii mei nu isi doreau un copil bolnav asa ca m-au abandonat la 12 ani . Bunicii mei au platit operatia la scurt timp decedand . Am stat cu Bree si am,familia ei si cam asta a fost .
Cand am spus acele cuvinte .. " Bree si familia ei .. " lui Bree i-au dat lacrimile uitandu-se cu ura la Damon.
-Criminalule ! Tu mi-ai omorat singura familie pe care o mai aveam ! scuipa venin Bree plangand .
Imi este asa...mila . Nu pot sa cred ce a facut Damon,si ce face ...dar nu pot sa imi ascund dragostea fata de el .
Damon scoate un pistol si impusca tavanul vilei . La auzul glontului ma sperii inima incepand sa bata cu putere .
-Stii ce ? De cate ori imi amintesti asta,o sa trag un glont,sa auzi mereu sunetul cu care ti-am nimicit " averea " .
Bree s-a scuzat de la masa si s-a dus in camera ei . Daca nu acceptam sa ies in club cu el nu se intamplau toate astea ... Ma simt asa vinovata ...
-Ei bine,vrea cineva sa ne uitam la Tom si Jerry ?! se baga in discutii Harry .
Am zambit stramb si m-am dus sa imi spal vasul folosit . Am urcat sus indreptandu-ma spre camera lui Bree,vazand o usa straina . Tocul ei era patat de sange si spe usa era un semn cu " Keep Out " . Nu m-am putu abtine si am deschis clanta .
Mirosul de mortaciune imi invadeaza narile . Erau peste tot . Numai cadavre feminine invasurate in celofane . Erau pete de sange,era ingrozitor . Am iesit repede inchizand usa in urma mea .
M-am dus jos la masa si observ ca baietii se jucau carti,dar fara Damon .
-Unde este ?! il intreb pe Harry ce a venit spre mine ingrijorat de fata mea speriata .
-Sus,in camera lui dar ai grija,are o prada noua .
Cum adica " o prada noua " ?! Oh,nu nu nu !
Fug repede pe scari si deschid incet usa lui Damon . Se auzeau nu mai gemete . Mi se face scarba . La un moment dat Damon o leaga pe asa zisa " prada " cu catusele de pat . Ia un cutit din sertar si il invarte in jurul abdomenului fetei .
-Ce vrei sa faci cu ala ? se aude glasul fetei ragusit .
Plangea si tipa implorandu-l sa nu o raneasca .
-Nu,te rog ! Nu face asta. ! Te rog ! Te implor nu ma rani ! se plange fata atrasa in capcana marsava .
-Asta e slujba mea,draga . Apropo,ai fost destul de buna in seara asta . spune asta facandu-i din ochi .
In secunda urmatoare ii baga cutitul in stomac si il misca lent pentru mai multa suferinta . Fata tipa si plangea pana cand a lasat-o lata .
Siroaie de lacrimi imi apar pe fata incepand sa tip catre Damon .
-Criminalule ! Cu ce ti-a gresit ?! Era o fata inofensiva si tu ai distrus-o ! Animalule ! Asta esti,un animal !
Damon isi ia pantalonii pe el,venind spre mine . Ma lipeste de perete sarutandu-ma salbatic . Il imping cu piciorul formandu-i o mica sgarietura . Acesta imi trage doua palma si ma loveste cu doi pumni in stomac . Ma trage de par pana in camera mea unde ma incuie . Ce s-a intamplat cu Damon al meu? Ma durea ingrozitor ,nici nu ma puteam misca,mai ales ca m-a lovit in locul unde aveam gaura glontului . Trebuie sa fiu puternica,sa nu plang,sa nu fac nimic .
Mi-am luat pliculetul de sub perna si continutul lui e acum in mine . Da,ma droghez,dar cand stai in casa cu Dark,este necesar .

Hei hei ^_^ . Am revenit in forta cu capitolul 3 ce probabil este groaznic . Nu mai am puterea sa scriu prea mult . Probabil cand citesti sunt la mare sau la tara :)) .
Oricum ,sa lasam partea ca e un esec total si ca e scurt si ca toate se intampla asa repede dar nu am vrut sa stau sa ma lalai si sa povestesc tot ce s-a intamplat in 2 luni in poveste,dar continuam cu bine <3 . Da si ma scuzati pentru poza de la media,dar se potriveste putin :3 :))) .
Careva dedicatie :3 ? Va pup ,
Xoxo
Denn:3

DarkUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum