Lucy
Došla jsem na gynekologii, sedla si a čekala, až mě zavolají.,,Slečna Lucy Haystincs". Křikla na chodbu sestra. Zvedla jsem se a následovala ji do místnosti.
,,Á, slečna Haystincs. Už jsem se na vás docela těšila". Řekla mi s úsměvem postarší paní, která se opírala o lehátko. Jen jsem se usmála, odložila si věci a lehla si. Sestra mi odhrnula triko a na bříško jemně nanesla gel. Studilo to, až jsem měla husí kůži. Poté mi přes něj přejížděla a já na obrazovce viděla nějaký maličký pohyb.
,,J-je to krásné". Vykoktala jsem ze sebe, když viděla ten rostoucí plod v mém těle. Slzy mi stékaly po tváři, ale nebyly to slzy smutku či něčeho jiného. Byly slzy štěstí. Byla jsem moc ráda, ale zároveň ve mně bylo něco, co nebylo štěstí. Byla to lítost. Bylo mi líto, že tady nemůže být Liam. Chtěla jsem, aby viděl, že je pro co žít. Pro někoho.
---o půl roku později ---
Lucy
Dnes je to půl roku, co odjel Louis. Ale také dnes jsou to dva a půl roku, co je Teri v kómatu. Už za ní moc nechodíme, protože víme, že to už moc nemá cenu. Sice pořád věříme, že se probere, ale není čas.****
Ležím na gauči, jím jahody se šlehačkou a přemýšlím nad naším vztahem s Liamem. Celý půl rok skoro nespí doma. Vymlouvá se, že má moc práce s nahráváním dalšího alba, ale kluci se vždy vrací dřív než on. Pořád jsem ho omlouvala, zastávala se ho, ale už je konec. Dneska se ho zeptám, proč mě podvádí.
,,Ahoj lásko". Á.. Milostivý je dnes dřív doma.
,,Nazdar". Řekla jsem hnusně.
,,Děje se něco? Nemáš kontrakce? Nebo máš na něco chuť?". Zeptal se starostlivě. Oo.. Pán se najednou stará. Jak hezké po půl roce.
,,Ne kontrakce nemám! Ale mám chuť ti rozbít tu tvoji dokonalou držku. Už nejsem dost hezká? To, že mám víc kilo a že nosím tvé dítě tě už nebaví? To mě musíš podvádět?!". Křičela jsem na něj rozzuřeně a zaháněla slzy, ale moc se mi to nedařilo. Jen mlčel a to mě dohánělo k šílenství. Natáhla jsem se, a vlepila mu takovou facku, že spadl na zem. V tu chvíli mi ho bylo líto. Nechtěla jsem, ale kdybych povolila, tak bych vypadala jako nějaká poblázněná těhulka. Proto jsem se otočila, vzala si kabát a poddala se zimnímu a zasněženému městu. Jenže když jsem vyšla ven z domu, přepadly mě silné kontrakce. Nevěděla jsem, co dělat. Zazvonila jsem na náš zvonek, a čekala, co se bude dít. Svezla jsem se na zem, hladila si břicho a zhluboka dýchala. Za chvíli přiběhl Liam jen v tričku, a volal sanitku.
Liam
Když zavezli Lucy do nemocnice, někdo mi volal.,,Payne ano?".
,,Dobrý den, tady doktor Arthur. Ošetřující lékař slečny Stylesové. Ona..Ehm..". Natahoval to.
,,Tak co sakra.. Žije? Je živá? Řekněte něco!". Křičel jsem do mobilu.
,,Ona se probírá".
ČTEŠ
Grey Mouse 2 [1D]
FanfictionProbere se vůbec Teri? a co Harry? Chodí? Co se stalo s Eleanor, Lucy, Harrym, Niallem, Liamem a Louisem? Druhý díl knižního bestselleru(ironie :D) je zde..