Teri
,,Tímto vás právoplatně prohlašuji za muže a ženu.. Můžete políbit nevěstu".---o půl roku později ---
,,Tereso! Kde je ta zasraná večeře?!". Křiče Christian jako smyslů zbavený.
,,Nevěděla jsem, že Přijdeš tak brzo". Pípla jsem vystrašeně.
,,No tak si s tím pohni!" Řekl hnusně a odešel do obýváku. Od té doby, co jsme se vrátili z líbánek, tak je pořád divný..
-Křičí na mě
-Chodí pozdě z hospody
- Podvádí mě
- A dokonce mě i bije! Ze začátku jsem se proti němu snažila vzdorovat, ale když jsem řekla ne, tak mě zmlátil až do krve.. Už mi i zlomil nos a zápěstí..,,Tereso!". Křikl na mě varovně z obýváku.
,,Už jdu". Řekla jsem nazpět.
,,Už bylo na čase! A co jsi dneska dělala? Byl tu určitě za tebou ten týpek z tý hospody co? Ale já tě nedám.. Miluješ mě?". Zeptá se mě svým mírně podnapilým hlasem.
,,Miluju". Šeptnu.
,,Neslyším!". Řekne více nahlas.
,,Miluju tě!". Křiknu na něj.
,,Dobře.. Tak pojď se mnou do ložnice". Řekne tím svým vychlastaným hlasem.
,,Nejdu". Řekla jsem s pohledem do země.
,,Říkám ti pojď!". Křikne.
,,Ne". Odseknu.
,,Říkal jsem, aby jsi se mnou šla do tý hnusně vypadající zelený ložnice, která zapáchá tvým parfémem!". Zakřičel, až jsem z toho měla husí kůži. Rozeběhla jsem se po schodech nahoru, kde jsem se zamkla do koupelny a Brečela.. Musela jsem něco udělat.. Vytáhla jsem mobil z kapsy a vytočila první číslo, které mě napadlo. Louisovo.. Ptáte se proč? Sama nevím..
,,Tomlinson prosím?". Ani nevíte jak, ale ten jeho medový hlas mi strašně chyběl..
,,Loui tady.. Tady Teri.. Teri Styl-"
,,-Teri? Děje se něco? Potřebuješ pomoct?". Zeptal se vyděšeně..,,Já.. Ehm.. Jo.. Víš jsem zavřená v koupelně a.. Potřebuju, aby jsi mi pomohl.. Jestli mi nepomůžeš, Christian mě zabije.. ". Dořekla jsem a Christian už bušil do dveří, které se jen tak tak ještě držely v pantech.
,,Otevři ty děvko!". Křičel a křičel, já celá vyděšená sledovala právě ty dveře, které se s posledním bouchnutím od pana uchlastaného vyrvaly z pantů.
,,Teď už mi neutečeš". Řekl s výsměchem.
,,Teď jsi v pasti!". Pořád se mi vysmíval a já dostala takovou chuť mu jednu vrazit..
,,Víš, co si myslím? Že by taková děvka, jako jsi ty měla dostat pořádný trest.. Co ty na to? Třeba.. Hmm... Znáš 50 odstínů šedi? Ve správném překladu je to 50 odstínů Greye.. No a tak-".
,,-Nemusíš to tak natahovat". Zašeptám téměř do ticha, které ovšem ruší to jeho žvatlání..
,,Okay.. Jak chceš".. Pořád se ke mně přibližoval, až jsem z něho měla husí kůži- Ovšem ne poprvé, že?
,,Nesahej na mě!". Křičela jsem celá uslzená, ale neposlouchal mě.. Bylo mu jedno, co se mnou bude.. Když jsem na svém zápěstí ucítila tlak, tak jsem zavřela oči, abych neviděla na tu obludu. Pak ale tlak ustál a já otevřela své doposud ustrašené oči, a sledovala, co jsem si přála celou dobu.
,,Lousi".
ČTEŠ
Grey Mouse 2 [1D]
FanfictionProbere se vůbec Teri? a co Harry? Chodí? Co se stalo s Eleanor, Lucy, Harrym, Niallem, Liamem a Louisem? Druhý díl knižního bestselleru(ironie :D) je zde..