Lucy
Je mi ho líto! Vždyť je to můj snoubenec! Chci mu pomoct, ale nevím jak. Nemůžu to ale takhle nechat!
,,Harry? Dobře že voláš! Potřebuji si s tebou promluvit". On mi zavolal? A sám?
,,Ehm.. Dobře.. Kde? A kdy?". Zašeptal nervózně.
,,No.. Tak za hodinu? V centru?". Zamyšleně jsem se dívala na špinavý flek na zdi.
,,Ehm.. Dobře.. Čau.." A zavěsil. Hej!! Nemám ráda, když někdo zavěsí, než mu odpovím!
****
,,Ahoj Harry". Pozdravím ho po půl hodinovém zpoždění.
,,Ahoj.. Já.. Taky jsem ti volal, protože jsem se chtěl zeptat, jak se má Liam". Nervózně kmital očima mezi mnou a podlahou.
,,Proč ses ho nezeptal sám?" Zeptala jsem se hnusně.. Odpověď znám, ale chci, aby se vůči Liamovi cítil provinile.
,,Já.. Lucy, já jsem se s ním nechtěl pohádat, ale.. ‚Prostě jsme se chytli! Nemůžu za to!"
,,Co prosím? Já asi špatně slyším! Harry, děláš si ze mě srandu? Ty za to nemůžeš? A kdo jako? Liam?! Snažil se ti pomoct! A ty? Ty jsi ho seřval jako malého fakana!". Křikla jsem na něj, ale až pak jsem si uvědomila, že nás pozoruje pár desítek lidí.
,,Lucy ale-''
,,Harry žádné ALE! Měl by ses nad sebou zamyslet! Chováš se jako malý". Křičela jsem, ale tlumeným hlasem.
,,Já jsem ale nechtěl-".
,,Co jsi nechtěl? Nechtěl si se s ním pohádat? Tak se mu běž omluvit!". Já se snad neudržím!
,,Lucy nech mě-".
,,Co tě mám nechat? Na pokoji? Ne to fakt nenechám! Sereš mě Hazzo! Fakticky mě ser-".
,,Nech mě do hajzlu promluvit!" Zakřičel.. ,,Lucy.. Nechci na tebe křičet! Nechtěl jsem se s ním pohádat, ale když.. On je strašně... Já nevím! Je to prostě.. Sakra! Já..". Na konci se mu zlomil hlas, a já viděla, jak se mu do očí nahrnuly slzy.
,,Pohádal jsem se s Teri". Ajaj.. Tohle bere Harry moc vážně!
,,A.. Proč?" Zeptala jsem se opatrně..,,Běž za ní.. Poví ti to sama.. a.. A já jdu za Liamem". Dořekl a objal mě.
++++
Teri
Sedím na gauči, dívám se na bednu a užírám se brambůrkami.
,,Crrrrrrr''.. Ach jooo!!
,,Už jduu!''. Zakřičela jsem směrem ke dveřím.
,,Ehm.. Ahoj Lucy.. Děje se něco?" Zeptala jsem se vyděšeně.
,,Ne.. Ne to ne.. Jen.. Mluvila jsem s Harrym". Spustila a já pootevřela dveře, aby mohla projít..
Pokývala jsem, a ona opět spustila..
,,Dneska jsem si byla promluvit s Hazzou, protože jsem si s ním chtěla promluvit o jeho hádce s Liamem. Říkal.. Říkal, že s tebou prý pohádal.. Teri.. Ty víš, jak Hazza bere vaše hádky- Všechny hádky". Mluvila a zpříma se mi dívala do očí.
,,Teri.. Řekneš mi to?". Zeptala se napjatě. Nemohla jsem. Vzala jsem si mobil, pustila YouTube a vyhledala své jméno. Pustila jsem první video a mobil předala Lucy. S nechápavým výrazem se na mě podívala a já jí pustila poslední video, které bylo nahrané asi osm let zpátky.. Pořádně naslouchala a poté, co v něm zazněla poslední věta, jí mobil upadl na zem.
,,Jak myslí tu větu: ''Moje sestra zemřela''?''.
ČTEŠ
Grey Mouse 2 [1D]
FanfictionProbere se vůbec Teri? a co Harry? Chodí? Co se stalo s Eleanor, Lucy, Harrym, Niallem, Liamem a Louisem? Druhý díl knižního bestselleru(ironie :D) je zde..