17. Vodopády slz

205 14 0
                                    

,,Jak myslí tu větu "Moje sestra zemřela"?". Zeptala se zmateně.

,,Víš.. Když mi bylo třináct, byla jsem YouTuberka.. To už víš.. Měla jsem 2000 000 fans a ještě k tomu celou rodinu.. Jednou jsem jela autem na jeden festival, jenomže do nás naboural sfetovaný týpek.. Ten byl na místě mrtvý.. Mě odvezli do nemocnice.. Byla jsem rok v kómatu.. Když jsem se vzbudila, na tu nehodu jsem si nevzpomněla, ale na jiné věci ano.. Jenomže ten rok, co jsem byla mimo, jim Harry napsal, že jsem chcípla, táta odešel, máma začala chlastat a ještě aby toho nebylo málo, si Harry podřezal žíly.. Ani nevím proč, ale všechno to začíná dávat smysl.. Nikdy mi Harry neřekl, proč má na rukách ty jizvy.. Ani to, proč máma začala pít a proč odešel táta.. Tenkrát, když mi začal psát nějaký kluk, mi to nedocházelo.. Ale teď? Ten kluk byl Louis.. Jenom já jsem to podle toho jména nepoznala.. Když jsem našla mámu, byl tam se mnou taky Louis.. Když jsme čekali, když ji operovali, byl tam.. Když byl v nemocnici Harry, byl tam se mnou.. A když jsem tam byla já, byl tam taky.. Pořád ve mě věřil! Miloval mě! A ten kluk, co mi píše teď, je taky Louis! Vždyť má dva mobily a dřív mi říkal Beruško! Chápeš to? On mě miluje!.. Lucy on mě miluje! Musím mu to říct!". Lucy se mi dívala zmateně, ale taky chápavě do očí, a jakoby hltala každé mé slovo.

,,Musím mu to říct". Zašeptala jsem.

,,Tak běž za ním". Řekla s úsměvem, objala mě a já Vyběhla z jejího domu jako střela. Běžela jsem přes půl Londýna, jenom v bílých šatech a v žabkách. Byla mi zima, ale je to jedno! Ještě k tomu začalo pršet! Super..

Po deseti minutách úmorné cesty, jsem dorazila před jeho dům..

,,Tak jo holka.. Nádech a výdech.. Nádech a výdech". Šeptala jsem si sama pro sebe.. Přišla jsem ke dveřím, zazvonila a čekala! Místo toho ale otevřel Niall.

,,Ahoj Teri.. Děje se ně-".

,,-Je tady Louis?". Přerušila jsem ho. Zakroutil hlavou a řekl:

,,Včera mu volala Eleanor.. .. Řekla, že ji to mrzí a že tě nikdy nechtěla zabít.. Teri.. On se k ní vrátil.. Právě teď je na cestě do NewYorku". Dořekl smutný Niall a mně se spustily vodopády a vodopády slz..


Tak tohle je předposlední díl.. Snad se líbí ;) Je to sice kratší, ale na příštím si dám záležet ★★★

Grey Mouse 2 [1D]Kde žijí příběhy. Začni objevovat