Spojrzałyśmy na siebie jeszcze raz i ruszyłyśmy za ochroniarzem. Po chwili przystanęliśmy przy drzwiach. Ochroniarz otworzył drzwi, zaprosił nas do środka i powiedział, że chlopaki za chwilę przyjdą.
Pokój byl piękny. Beżowe ściany, ciemnobrązowe meble, jasna pościel na łóżku. Ciemniejszy beż zajmowały rolety na oknach. Spojrzałyśmy razem na Wielkie okno, z którego byl piękny widok na miasto. Zaparło nam dech w piersiach. Usiadłyśmy na kanapie na przeciw ogromnemu telewizorowi plazmowemu. Miałyśmy stąd widok praktycznie na cały pokój.
Nagle drzwi sie otworzyły i stanęli w nich nasi dwaj chłopcy, a raczej mężczyźni. Liam i Niall wyglądali tak bosko w rzeczywistości. Nie moglam uwierzyć w swoje szczęście. Chłopaki uśmiechnęli się do nas po czym zamknęli drzwi i skierowali sie do nas.
-Wy nas zapewne znacie dziewczyny, więc może wy sie nam przedstawicie. -powiedzial malowany blondasek.
-Ja jestem Anabell, To moja przyjaciółka Selena -wzkazalam na wysoką blondynkę - to jest Emma- wzkazalam na ciut niższą malowaną rudą dziewczynę - a to jest Elizabeth -wzakując na wysoką szczupłą szatynkę.
-Bardzo miło was poznać dziewczyny-powiedzial Niall podając nam rękę. Luis zrobił to samo.
-Siema, Siema! -Wykrzyczał loczek wchodząc do pokoju na co moje serce przestało bić z wrażenia. Na żywo jest taki idealny. Bosh taki seksowny i do tego bez bluzki tak cudownie wyglądają jego mięśnie i tatuaże... Tak gorąco... zaraz Ana o czym ty myślisz?!
Spojrzałam na dziewczyny. One nadal patrzyły na niego z wielkimi oczami. Spojrzałam na Hazze na co zielonooki uśmiechnął się pokazując perfekcyjnie białe zęby. Patrzy na mnie tak intensywnie jakby chciał przewiercić mnie wzrokiem na wylot poznając mnie. Nie wiem co robić. Czuję, że moje policzki robią się czerwone. Podszedł bliżej i zaczyna mnie przytulać. Na ten gest w moich oczach stają łzy a on odsuwa się i kciukiem zciera tą łzę.
___________
Przepraszam, że taki krótki ale właśnie o taki mi chodziło. Chciałam skończyć na tym geście Harrego. Słuchajcie chce zrobić jakąś dramę. Dajcie jakieś propozycje w komentarzach. A co do częstości rozdziałów będą się pojawiać 2/3 razy tygodniu. Kocham was <3
Karolina xxx