M.A.D 15.Bölüm~

366 24 21
                                    

"Kalkın!"
Guk sabahın köründe evimize gelmiş tek tek odalara girip bizi uyandırıyordu. Odama gelip beni uyandırmasın diye yorganı başıma kadar çektim. Guk bir hışımla odanın kapısını açtı. Görmüyordum ama seslerden anlıyordum.
"Oh Soo kalktın mı? Aferin beni uğraştırmadın."
Soo cevap vermedi.
"Aleyna hadi kalk uğraştırma beni. Daha yapacak çok işimiz var."
Tepki vermedim.
"Kalkmıyor musun?" dedi tehditkar bir sesle.
En sonunda üstümdeki yorganı çektiğinde dağılmış saçlarım ve şişmiş gözlerimle ona baktım.
"Gözleri şişmiş! Kalk kalk."
Kolumdan tutup direkt oturma odasına götürdü.
"Duygu! Zeynep!"
"Buradayım Guk bağırmana gerek yok." dedi Duygu.
"Alın şunları gözlerinize koyun. Şişkinliği alır."
Bize uzattığı şeyleri aldık ve gözlerimize koyduk. Ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu. Çocuklar da oturma odasına geldiğinde Guk bize bugün ne yapacağımızı anlattı.
"Bunu EXO Showtime da yapmıştınız aslında. Hepiniz ayrı ayrı odalara konulacaksınız tek fark sadece M.A.D hakkında değil EXO hakkında da sorular sorulacak."
"Neden Shinee yok?" diye sordu Minho.
"Bilmiyorum buraya yazmamışlar."
Zeynep Minho'nun koluna girip başını omzuna yasladı. Favori çiftim.
"Ben katılmak istemiyorum." dedi Kris.
"Neden?" diye sorduk şaşkınlıkla.
"Halletmem gereken işler var."
"Ne işi?" diye sordum merakla.
"Özel işler."
"Anlatmak istemiyor üstüne gitme." diye kulağıma fısıldadı Kyungsoo.
Kris'in üstüne daha fazla gitmedim. Neden şu sıralar herkes tuhaf davranıyor?
••••
-O-
Hepsi teker teker odalara konulmuş onlara soruların sorulmasını bekliyorlardı. Karşılarına ne tür soru çıkacaklarını bilmedikleri için hepsi biraz gergindi.
"Aranızda en uykucu kim?"
Aleyna: Tabi ki ben.
Zeynep: Allie
Minho: Kai
Junmyeon: Kai
Kyungsoo: Kai ve Allie arasında kaldım. İkisi de uykucu.
Jongin: Ben olduğumu düşünüyorum.
Jongdae: Kai.
Luhan: Kai.
Duygu: Aslında Allie ve Kai'ye dokunmasak bütün gün boyunca yataklarından çıkmazlar ama ben bu soruya Kai diyorum.
Chanyeol: Tabi ki Kai.
Sehun: Kai.
Aslında bunu sormamam gerekiyor ama merak ediyorum. Üyeleri ilk gördüğünüzde onlar hakkında neler düşündünüz?
Jongdae: Allie'yi ilk gördüğümde çok havalı biri gibi gelmişti. Hepsi öyle duruyordu ama benim dikkatimi Allie çekmişti. Şimdi de çok yakın arkadaşız zaten.
Luhan: İyi biri olabileceklerini ve Minsu ile iyi anlaşacağımı düşünmüştüm. Düşüncelerimde haklı çıktım.
Minho: Benim ilk dikkatimi Daejin çekti. Sarışın ve mavi gözlü olduğu için bana çok farklı gelmişti. Onlarla konuşmaya çalıştığımda hepsi bana çok yakın davrandı. Onları seviyorum.
Kyungsoo: Benim özellikle dikkatimi çeken biri olmadı. Aynı anda hepsine baktım. Allie sert bakıyordu bu yüzden onun soğuk biri olduğunu düşündüm. Minsu eğlenceli biri gibi görünüyordu. Daejin ise... Bilmiyorum. Galiba onun sessiz olduğunu düşünmüştüm.
Jongin: Onları ilk gördüğümde çok yakın olacağımızı düşündüm. Öyle de oldu zaten. Hepsinin kişilikleri çok güzel.
Sehun: Benim ilk dikkatimi çeken şey güzellikleri olmuştu. Onlarla ilk tanıştığımızda yüzlerinde hiç makyaj yoktu. Zaten tuhaf bir şekilde tanışmıştık. Neyse. Makyajsız bu kadar güzellerse makyajlı halleri kim bilir nasıl olur diye düşünmüştüm. Ama makyajsızken daha güzeller.
Junmyeon: Onların ciddi biri olduklarını sanmıştım. İlk başlarda hiç sesleri çıkmıyordu ama bize alıştıklarında onları susturamadım. Bizim çocuklarla bir olup yapmadıkları bir şey kalmadı! On dört kişiyle uğraşmak gerçekten çok zor!
Chanyeol: Onların olgun biri olduklarını ve bizi tersleyeceklerini sanmıştım ama onları tanıdıkça hiçte olgun olmadıklarını anladım. Yeri geldiğinde olgun yeri geldiğinde çocuksu olabiliyorlar. Bu onları sevmemdeki bir neden.
Aleyna: Çocukları daha önceden tanıyordum zaten. Minsu ve ben bir EXO-L'iz. Konserlerine daha önceden hiç gitmemiştik. O gün onları canlı bir şekilde odamızda görünce rüyada olduğumu düşündüm. Kalbim o kadar hızlı atmaya başladı ki öleceğim sandım. Aslında onların hayalimdeki gibi olmamalarından korktum. Ama hayalimdekilerden de mükemmellermiş.
Zeynep: Onları ilk gördüğümde sadece heyecanlandım. Onlar hakkında düşündüğüm tek şey ne kadar kalabalık olduklarıydı.
Duygu: Onları ilk gördüğümde aynı anda milyonlarca şey düşündüm. "Çok yakışıklılar" "Odamızda ne arıyorlar?" "Ne kadar da uzunlarmış" "Yakından daha yakışıklılar" gibi şeyler düşündüm. Ve en sonunda beynimde alarmlar çaldı. Beynimde yankılanan tek şey "EXO odamızda!!" olmuştu.
Make A Dream, EXO'dan en sevdiği şarkıları söyleyecek. Sizce hangi üye hangi şarkıyı seçmiştir? Doğru bilen istediği bir yemeği yiyecek.
Duygu: Bir sürü var seçemiyorum.
Zeynep: Wolf.
Aleyna: Promise.
Sehun: Minsu Overdose'u seçmiştir. Daejin Wolf ve Allie de Promise.
Jongin:Minsu bütün şarkılarımızı seviyordur diye düşünüyorum. Allie bizim en çok yavaş şarkılarımızı seviyor. Bu yüzden Promise'ı seçmiş olabilir. Daejin'in ise Call Me Baby'i seçtiğini düşünüyorum.
Junmyeon: Bunu söylemekten çok utanıyorum ama bilmiyorum. Bundan sonra onlarla daha çok zaman geçireceğim.
Jongdae: Allie kesin Promise'ı seçmiştir ama diğer kızları bilmiyorum.
Luhan: Bence bizim bütün şarkılarımızı seçmişlerdir:
Minho: Daejin Wolf'u seçmiştir. Diğerlerinden emin değilim.
Kyungsoo: Yemek yemeyi çok istiyorum çünkü çok acıktım. Allie Promise'ı seçmiştir çünkü şu sıralar çok sık dinliyor. Daejin Wolf'u seviyor. Chanyeol ile konuşurlarken duymuştum. Minsu ise... En zoru o çünkü gün de onlarca şarkı dinliyor. Galiba o bütün şarkılarımızı seviyor. Umarım bütün şarkılarımızı seviyorsundur çünkü çok açım.
Chanyeol: Ah bu gerçekten çok zor. Bence hepsi bütün şarkılarımızı seviyor.

Make A Dream (EXO Fanfiction)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin