Pomalu jsem otevřela oči a zvedla se na rukách. Byla jsem v nějakém pokoji. Byla tu postel, na které jsem ležela. Potom dvě velké a dvě malé skříně, stůl, dvě židle, dveře do koupelny a na chodbu. Na stole byl počítač, mobil, složky, luk se šípy a zbraně. Na složkách ležel modrý papír. Opatrně jsem ho zvedla.
Milá IceHawk. Tohle jsou tvoje nové věci. Uniformy a všechno potřebné najdeš ve svém pokoji a koupelně. Kdybys ještě něco potřebovala, řekni strážným. Zítra ti bude donesena uniforma na mise. Strážní co hlídají tvé dveře ti se vším pomůžou, než se uzdravíš. Začni brzy trénovat, brzo se totiž vrátíš do akce. Musíš se pomstít S.H.I.E.L.D.u. za to co ti udělal.
Brzy poznáš Winter Soldiera. Máte společnou minulost. A nyní i budoucnost.
Kdysi jsi nezvládla misi a S.H.I.E.L.D. se tě za to chtěl zbavit. Hydra tě zachránila, ujali jsme se tě. Tak na to nikdy nezapomeň.
Lehla jsem si na záda a přemýšlela. Kdo je asi Winter Soldier...? Kdo jsem asi byla já? A proč si nic nepamatuji?
Bucky
Pomalu jsem otevřel oči. Byl jsem v ponuré místnosti. Byla tu jen postel, skříň, a malá koupelna.
Když jsem prohledal celý pokoj tak jsem se vrátil na postel. Něco mi chybělo. Přišlo mi jako by mi něco vyrvali z hrudi a místo toho nechali jen prázdné místo.
Na jediné na co jsem si vzpomínal, bylo jméno Winter Soldier, jsem zabiják. Pěst Hydry. Dělám všechno, co Hydra chce, ale nevím proč. Možná má Hydra to co mi chybí a proto tu jsem. Protože čekám, až mi to Hydra vrátí..
Do mého pokoje vtrhli agenti, za nimi byl „Pán". Vyděsil jsem se a rychle se postavil ke zdi.
„No, vidím, že tě budeme muset upravit." Řekl, pán. Agenti mě chytli a přidrželi mě na zemi. Něco mi připnuly na ruku. Poté jsem měl jen tmu.
Ria
Někdo vešel do mého pokoje.
„Nebojete se slečno. Neublížím vám." Opatrně jsem se posunula blíž.
„Kdo jste? Kdo jsem já?" On se jen usmál a sedl si vedle mě na postel.
„Já jsem hlavní hlava Hydry. Ty jsi IceHawk. Nejlepší agentka Hydry jako žena. Nebo spíš jako dívka. Winter Soldier je nejlepší voják Hydry. Byly jste parťáci. S.H.I.E.L.D. tě napadl, jistě jsi už zjistila že nevidíš na levé oko." Jen jsem pokývla hlavou. „Pán" my později vše vysvětlil.
Pamatovala jsem si skoro všechno. Až na Tonyho, S.H.I.E.L.D., misi...
Dva dny, našla jsem si tu přátelé. Bez problému najdu tělocvičnu, svůj pokoj, hangár, jídelnu, knihovnu, kancelář „Pána" a všechno co potřebuji. Dneska se mám seznámit s Winter Soldierem.
Vešla jsem do tělocvičny a pomalu jsem se začala rozcvičovat. Nevím, jak dlouho jsem tak strávila a na konec jsem šla střílet z luku na hologramy.
Bucky
Čas plynul dál jako by se nic nedělo. Jediné co vím je, že zabíjím pro Hydru. Dnes se seznámím s IceHawk. Mám s ní spolupracovat.
Nudil jsem se a tak jsem, šel do tělocvičny. Nějaká holka tam zkoušela střílet z luku. Šlo jí to. Opatrně jsem k ní přišel.
„Kdo jsi? Mě říkají Winter Soldier." Prudce se otočila, jako by mě neviděla.
„Já jsem IceHawk, nechoď ke mně z levé strany prosím." Její zelené oči mi přišli povědomé.
„Proč ne? Nemáme náhodou spolupracovat?"
ČTEŠ
Take me home...
FanficOdin odvedl z Jotunhajmu Lokiho, ale i Riu. Ria uteče. Ocitne se na Midgárdu. Kde potká Howarda Starka, ten si jí vezme pod ochranná křídla a později si jí adoptuje. Pár let poté si vezme Marii. Narodí se jim syn Antony Edvard Stark. Ria je však po...