Letadlo přistálo a já se probudila. Oba jsme zamířili rovnou k „pánovy".
„Rád vidím, že jste oba v pořádku. Mise proběhla dobře." Poté se Pán otočil a přestal nám věnovat pozornost.
Po horké sprše jsem se převlékla. Z pokoje jsem zamířila rovnou do jídelny.
V jídelně jsem si rychle zabavila jídlo a sedla si ke stolu. Nejedla jsem dva dny a tak jsem jídlo uvítala. O pár minut později si vedle mě sedl Winter. Hladově se pustil do svého jídla. Po jídle jsem šla do pokoje. Okamžitě jsem usnula.
O několik let později
Na pár věcí jsem si vzpomněla. Na to že se jmenuji Ria Stark a Winter Soldier je Bucky Barnes.
Další mise. Znovu jsme měli zaútočit na Furyho. Tentokrát jsme ho měli eliminovat.
Hydra už ho pronásledovala v ulicích. Bucky stál vedle mě. Oba jsme stáli proti řítícímu se autu. Fury nevypadal že by hodlal zpomalit. Blížil se rychle. Bylo celé poničené, ale i tak nás mohlo zabít.
Bucky po něm vystřelil. Auto se převrátilo. Bucky uskočil do strany a já také.
Pomalu jsme došli k autu, bylo prázdné. Fury někam zmizel, ne však na dlouho.
Ten večer jsme, ho našli znovu, byl u Kapitána Ameriky doma. Fury byl těžce zraněný. Bucky nainstaloval bombu a já zatím vyskočila z okna na střechu. Byl hned za mnou. Kapitán se však nevzdal a vyběhl z hořících trosek.
Vystřelila jsem po něm. Kapitán se naštval a hodil po nás svůj štít. Mířil mi přímo na hlavu. Bucky ho chytil do své kovové paže. Vlna která se vytvořila nás všechny posunula.
Odhodil ho na zem a já se jen usmála. Steve se na nás díval se strachem v očích. Já i Bucky jsme měli masky. Přes to že on nepoznal nás, mě přišel povědomí.
Poté jsme zmizeli. O dvě hodiny později přišla z nemocnice zpráva.
„Fury je mrtev."
Mise však nebyla u konce. O den déle si nás zavolal agent Hydry byl vysoce postavený. Řídil základnu S.H.I.E.L.D.u. Nechápala jsem spojitost mezi Hydrou a S.H.I.E.L.D.em.
Chtěl ať přijdeme po setmění. Nechtěl aby nás nikdo viděl a tak jsme počkali než odejde Monika, jeho hospodyně.
Přišel do kuchyně. Otevřel lednici a začal si nalévat mléko. Když nás spatřil tak se vyděsil, když si však uvědomil, kdo jsme tak nám nabídl mléko. Nejspíš mu nedošlo že zvonit vážně nebudeme.
Dveře se znovu otevřeli, v kuchyni se objevila Monika. S Buckym jsme se na sebe podívali. Nesměla nás vidět. On vzal zbraň a vystřelil. Zbraň pak položil na stůl a předal nám složky s dalším cílem. Nebyl to nikdo jiný než Kapitán Amerika.
Dostali jsme zprávu kde Kapitán je. Zajal Pierce, jednoho z agentů Hydry. Pierce jsme měli zabít. Kapitána dovést živého.
S Buckým a jednotkou jsme čekali na dálnici. Mezi auty bylo těžké poznat které je správné. Když jsme je konečně uviděli Bucky nečekal a vyskočil na jejich auto. Jelikož prudce zabrzdili tak spadl. Zachytil se kovovou rukou o asfalt a díky tomu se zastavil.
Všichni zmateně pobíhali a křičeli. S Buckym jsme stáli na mostě a čekali, až dorazí Kapitán, jeho kamarád Falcon a ruská agentka Romanoffová. Nečekali jsme dlouho.
Bucky po nich střílel. Jeden agent mi podal lano a já po něm sjela dolů. Bucky jen tak seskočil, díky séru mu to nedělalo problém.
Bucky bojoval se Steavem a já hledala Romanoffovou. Vystřelila jsem po ní. Nestihla se vyhnout. Nechápavě se na mě dívala. Pak střelbu oplatila. Jen tak tak jsem se stihla, uhnou. Asi by jí měli říct že výcvik v Hydře je těžší než v S.H.I.E.L.D.u.
ČTEŠ
Take me home...
FanficOdin odvedl z Jotunhajmu Lokiho, ale i Riu. Ria uteče. Ocitne se na Midgárdu. Kde potká Howarda Starka, ten si jí vezme pod ochranná křídla a později si jí adoptuje. Pár let poté si vezme Marii. Narodí se jim syn Antony Edvard Stark. Ria je však po...