bij Michaël

3 0 0
                                    

Hij was heel aardig tijdens het wandelen hij luisterde naar mijn verhalen en droeg mijn tas. Nu zitten we op zijn kamer. "Gaat het al een beetje schatje?"vraagt hij. Ik schud nee en begin alweer te huilen. Michaël slaat een arm om mij heen en probeert mij te troosten. hij geeft me een kusje op mijn wang. "Alles komt goed hoor"fluisterd hij in mijn oor "vertrouw maar op mij". "Ik weet het niet hoor"zeg ik droevig. "Vertrouw me maar schat"zegt hij rustig "ik hield van hem, maar hij wou niet luisteren en......en....."zeg ik in tranen. Hij tild mij op zijn schoot en omarmt me "dit voelt wel fijn" zeg ik rustig. "Weet ik schat" fluisterd hij. "Hij voelde zo lief aan, hij had een klein neusje en ik fantaseerde over zijn prachtige ogen. Ik was gewoon smoorverliefd, hij was alles"ik begin weer te huilen. "Mag ik jou gezicht voelen?" vraag ik. "Jij mag alles doen met mij wat je wil schat"zegt hij lief.ik leg mijn handen op zijn gezicht. hij heeft kort woelig haar. Een plat neusje en zachte lippen. "Welke kleur ogen heb je?" vraag ik. "Licht blauw"zegt hij. "Je voelt zacht aan"zeg ik. "En je haar ruikt lekker" "niewe shampoo"zecht hij. "Voel je je al wat beter lieverd, mag ik je lieverd noemen"zecht hij zachtjes."jahoor"zeg ik wat rustiger dan net. "Ik weet precies wat jij nodig hebt"fluisterd hij in mijn oor. "Wat dan"zeg ik verbaasd. "Dit" zegt hij hij draait mijn hoofd om en zoent me. Ik schrik en duw hem weg. "Rustig maar schatje"fluisterd hij en hij trekt me terug in de zoen. Ik vind het wel fijn en haal mijn handen van zijn schouder. Ik haal mijn handen door zijn zachte haar. Het is een lange zachte zoen. Heel erg fijn. Het voelt vertrouwd maar toch weer vreemd. Ineens voel ik zijn tong toestemming vragen. 'Wat heb ik te verliezen denk ik' en geef hem toestemming.

blind but i can seeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu