de nacht

5 0 0
                                    

Lisa emyla pov.

Ik kan nergens heen zonder mijn stok en michaël is net ergens heengereden. Het geluk zit me niet mee. Ik ga tegen een boom langs de weg zitten. Brr.Het is kill. Ik zit helemaal te rillen. En alsof het nog niet erger kon begint het ook nog te regenen.mensen lachen me uit en spugen naar me. Wat moet ik nu.

Michaël pov

Waar ben ik neergezet? Hoe weet ik de weg terug? Hoe zou het met lisa emyla gaan? Hoe verkoop ik die drugs? Allemaal vragen die in me opkomen en ik kan ze niet beantwoorden. Ik zie een bordje met de plaats waar ik woon 17 km lopen. En het regent ook nog eens. Verderop staat een busthalte. Ik besluit er heen te gaan. Ik kijk op het bordje of er nog bussen rijden. Nee. En morgrn ook niet,omdat er een feestdag is. Zou ik dan maar gaan lopen. Ik besluit om te wachten op licht.

Lisa emyla pov.

Ik schrik wakker. Hoelaat zou het zijn? Ik klik op een knopje van het knopjespaneel op mijn arm.

dat hebben ze speciaal voor mij laten maken. het is een paneeltje en die doe je om als horloge. Als je op een knopje drukt zecht hij hoe laat het is. En als je op een ander knopje drukt zecht hij naar welke les ik moet enz.

"Het is 01:50" zecht het klokje. Zo laat al. Ik dacht dat het rond 12 was. Hoe zou het eigenlijk met michaël zijn? Ik mis hem wel. Het regent nog steeds. Ik besluit om maar weer te proberen om in slaap te vallen.

Heey allemaal ik wou ff zeggen dat we de 150 reads hebben behaald echt supper. ik hoop dat julie het allemaal een leuk boek vinden. Als je nog tips heb comenten is gratis
Xxx tovenaartje 2210
Ps. Als je de draad van het verhaal kwijt bent ik ben op vak geweest en een hoofdstuk was niet opgeslagen dus heb ik overnieuw moeten tijpen.als je het verhaal niet meer snapt lees dan vanaf hoofdstuk 10 of deel 10 opnieuw mischien snap je het dan wel weer

blind but i can seeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu