Michaël pov.
Het is 5 uur sochtends ik heb helemaal niet kunnen slapen dus besluit ik maar te gaan lopen.
Eenmaal aangekomen zie ik lisa slapen. Ik wil haar niet wakkermaken dus til ik haar op en neem haar mee.
"Goeiemorgen" zeg ik snel als ik haar wakker zie worden. Ik druk een kusje op haar voorhoofd. "Michaël je bent terug"zecht ze opgewekt. "Tuurlijk ik laat je nooit alleen"zech ik haar om liefde en moed in te spreken.als ik haar thuis heb gebracht ga ik zelf ook naar huis. Mijn hoofd zit vol met gedachten en vragen. Als ik thuis ben ga ik naat mijn kamer zonder hallo te zeggen tegen mijn moeder. En ik begin op een blaadje te kladden ik zet lijnen en strepen. Ik maak rondjes en vierkantjes. "Ik heb het" zeg ik tegen mezelf. Ik pak mijn schilders ezel uit de kast en begin de lijnen en strepen over te tekenen op het doek. Ik kladder met mijn rood en geel op het doek. "Ik zie het het is nu zo duidelijk" ik ren naar beneden en kijk in de la van de boekenkast. ik open mijn spaarpot en zie dat er 5 euro in zit. 'Dit moet voor even genoeg zijn' denk ik en loop vrolijk terug naar mijn kamer. Eenmaal daar aangekomen pak ik mijn mobiel en bel het nummer van lisa emila.ik wacht ongeduldig todat hij over gaat.
'Hey?' hoor ik aan de andere kant van de telefoon
"Hey schatje" zeg ik snel
'Waarom bel je?'
"Oh ik vroeg me af of we vanavond of morgen naar de stad gaan"
'.......'
"Dan kunnen we iets eten"
'Oh oke, morgen heb ik een verjaardag maar vandaag kan ik wel' yes denk ik bij mezelf.
"Ik haal je vanavond om half 7 op, oke?"
'Oke is goed'zecht ze tevreden.
Wat ben ik blij nu nog even fin bellen...Hoi wat michaël geschilderd heeft staat in het plaatje boven dit hoofdstuk(het is lisa emyla)
Ik hoop dat julie het een leuk boek vinden btw als jullie foutjes vinden wil je dat dan zeggen.dan verbeter ik ze even.
Dikke kus tovenaartje2210
JE LEEST
blind but i can see
ChickLitmensen zeggen liefde maakt blind dit meisje denk er anders over