Michaël pov.
Ik kijk uit het raampje en zie lisa op de grond huilen. "Waar breng je me heen schoft"snauw ik neidig. De man houdt zijn mond. Maar houd het pistool op mij gericht. "Jij gaat geld voor mij regelen" begint hij. "Ik heb een miljoen euro nodig, en jij gaat daar voor zorgen, we rijden nu naar een drugs handelaar en jij gaat dat door verkopen, maar je moet ook je meisje belazeren" "ze is mijn meisje niet, en ik wil helemaal niemand belazeren" snauw ik terug. "Je houdt je grote mond en lost alles voor mij op, ik weet je te wonen. Dus ik kan je zo overhoop schieten als je slaapt" schreeuwt hij terug. Dat maakt me best bang dus besluit ik het maar te doen.
Als we aangekomen zijn. Duwt hij een hele zware tas met drugs in mijn handen. "Je moet dit verkopen, en je moet nog iets doen maar dat legt meneer pot"zegt hij erbij. Ik moet door een deur en kom in een grote zaal met chice kroonluchters. Een man in een stoel draait zich naar mij toe. "Ik ben meneer pot, ik wil een kind hebben binnen 10 maanden ben je hier terug met een gezond kind en een miljoen euro"zecht zijn donkere stem. "Maar hoe kom ik zo snel aan een kind?" vraag ik. "Simpel je laat je meisje met mijn zoon gaan en vangt haar kind op en geeft die aan mij"zecht hij. Zijn zoon kont van een hoekje naast me staan en stelt zich voor "hallo ik ben fin. Nu ben ik je beste vriend van je vorige school. Jij bent michaël 15 jaar een jongen zonder benen zit op de gehandicapte school. En jij zorgt ervoor dat ik met dat lekkere wijf van jou kan neuke" ik sla hem "doe rustig vriend"snauw ik. Ik hoor vanachter me een schot. er valt een man door de deuropening. "Die wou niet luisteren naar mijn bevelen." zegt de man rustig. Dit maakt mij heel erg bang. "Je wordt zo op straat gezet en je verteld niemand hierover anders weet je wat er gebeurt" zegt de man. Hij drukt op een nopje en er klingt gerinkel. 2 mannen doen de grote deur open. Ze pakken me bij mijn armen en sleuren me mee naar buiten. Ik moet in het busje stappen. Naa een uurtje zetten ze me ergens af.
JE LEEST
blind but i can see
ChickLitmensen zeggen liefde maakt blind dit meisje denk er anders over