U mnie działa.

30 3 1
                                    

-Więc... W zasadzie to ile musimy czekać?- zapytała chwilę po tym Lily.

-Nie wiem, naprawdę.-powiedziała z pewnym zdezorientowaniem Ferreto.

-Jak to nie wiesz, przecież sama to tworzyłaś?- zdziwiła się Alexxa.

-Nie zapominajcie, że Wy też pomagałyście. 

-Ale nie powinnaś mieć jakichś wytycznych?

-No patrz. Ferreto nie ma. Cóż za zaskoczenie.

-Widać nauczyłaś się sarkazmu. Postęp.

-Przestańcie!- krzyknęła w końcu Lily.

Dziewczyny zamarły i utkwiły w niej wzrok. 

-Nie ma, to nic, musimy czekać. Co najwyżej będziemy sprawdzać.

I tak usiadły. I czekały.

-Długo jeszcze?

-Nie wiem.

-Czy na tym czymś da się coś robić?

-Możesz wymagać tylko oglądania youtuberów w 3D.-Ferreto uśmiechnęła się.-Bez okularów.

Wybrała tę opcję ze względu na to, że nosiła okulary korekcyjne na co dzień, bez nich nie widziała zbyt wiele. Jednocześnie nie lubiła zakładać soczewek kontaktowych. To całe wkładanie czegoś do oka, które potem było suche, a do tego męczyć się z wyjęciem... Żywo miała jeszcze w pamięci wypadek, kiedy wyjmując soczewkę, ta rozwaliła się i trzy kawałki wpłynęły pod powiekę. Nosiła je tak dwa tygodnie.

-Obejrzymy grubasa?-oczy Lily zaświeciły się.

-Mandzia? Przecież wiesz, że się tym nie zhańbię.-popatrzyła jeszcze raz na Lily.-No dobra. Ale tylko jeden film, który będę mogła oglądać z zamkniętymi oczami.

-Nie! Obejrzysz to ze mną!I Ty Ola też!-powiedziała, widząc jak Alexxa wycofuje się.

-Dobra, ale jeden, krótki, a potem Willa.

Lily wymamrotała coś pod nosem, po czym na ekranie ukazał się FNaF 3.

-No błagam! Nie!

-Czemu? Przecież kochasz tą grę!

-Wiem! Ale u Mandzia?- Ferreto jęknęła.

-Obiecałaś!- powiedziała Lily dziwnie radosnym tonem.

Film wystartował. Modliła się niemalże, by tylko przetrwać. Byle do filmów Willa, byle do. Ten żałosny grubas, ten cały Mandzio... Eh, jego też zniszczą. 

Z ulgą powitała koniec. Odepchnęła Lily od klawiatury i wpisała "DAGames".

-Teraz obejrzymy co ja chcę.-powiedziała, włączając Cards Against Humanity.

-Dziewczyny, chyba coś mam!- zawołała Alexxa.

-Oh, teraz? -przewróciła oczami Ferreto.

-Nie zrzędź. Operacja się powiodła. Zero subskrybentów.

Unmainstreamed!Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz