Wybaczcie, ale braki pomysłów na nazwę rozdziałów takie są ;_;
-------------------------------------------------------
-Świetnie! Przynajmniej wiemy, że działa. Dziś ReZi, jutro- cały mainstream!- wykrzyknęła uradowana Ferreto. Nareszcie, w końcu, po latach udało jej się to zrobić. Wiedziała, że to nie do końca w porządku, jednak tak nienawidziła wszystkich tych mainstreamowych YouTuberów... Gwiazdorzyli cały czas, a ludzie i tak ich uwielbiali. Tymczasem tylu wspaniałych, mało znanych YouTuberów, czekało na odkrycie... I dziś miało się to nareszcie zmienić.
-Em, ale nie Florka i Dezego?- zapytała Lily.
-Ile razy mam Ci to powtarzać: nie! Wybacz krzyk, ale po prostu niezmiernie mnie to irytuje.-dodała już ciszej.
-Więc...-mruknęła Alexxa- Obliczając, że trwało to jakieś...
-...Osiem godzin...-Lily wpadła jej w słowo.
-...To czy nie bardziej opłacało by się uruchomienie tego na większość YouTuberów? Mainstreamów, w sensie?
-Trochę tak, ale wtedy u mnie zostaniecie.
-Nie ma żadnego problemu!
-Super. I w międzyczasie obejrzymy Willa.- oczy jej się zaświeciły. Will z DAGames był jej ulubionym youtuberem. Nie znała lepszego.-W 3D.
-Dobra, ale jeszcze to zakoduję... Jak to się obsługuje?-krzyknęła Alexxa, wskazując na główny komputer.
-Tu masz parę wajch, to pociągniesz, tu naciśniesz, zrobisz selekcję za pomocą klawiatury i już.
Po paru minutach skończyła.
-I kogo wybrałaś?
-Gimpera, JDabrowskiego, MaryKateAnPlay, Banshee, i paru innych. Czyli jeszcze z dwudziestu.
-Świetnie! Zaczynajmy.
I obejrzały z 50 filmów, gdy wyświetlił się komunikat:
"Operacja zakończona sukcesem."
-I git majonez! Sprawdzę jeszcze dla pewności, na mniejszych ekranach...
-Mniejszych? To jest chyba z dwa metry każde.-prychnęła Lily.
-A to jest dziesięć.
Dziesiątki małych monitorów zapaliły się i ukazały się profile różnych YouTuberów. Ferreto przechadzała się między nimi, w końcu obróciła się, i powiedziała:
-Wychodzi na zero.