Olayların Gerçek Yüzü

21 3 0
                                    

Aslında olan sadece benim hiç aşık olmamamdi. Hep benden bahsediyoruz ama bende gençlerin hayatının nasıl gittiğini merak etmiyor değilim. Bu seferde ben onlara sordum.
- ilhan, Ayhan ben size sanırım özel hayatımdan bahsettim peki sizin durumlar nasıl ? Diye sordum.
-ilhan: bizde durumlar karışık. Diye cevap verdi.
-Ayhan ise: bende henüz durum yok! Diyerek bizi şaşırttı.
-ilhan bu sefer toparladı ve dediki: bizde karışık derken duygular karışık aslında biliyor musun biz daha önce hiç biriyle sevgili olmadık ve şuan da da hickimseden etkilenmedik dedi. Benim ise onlara verdiğim cevap: Aşk ! Aşk! Aşk! Nedir bu böyle diye sert çıkıştım. Biliyor musunuz arkadaşlar benim anlattiklarimdan sonra siz hala aşka inanıyor musunuz dedim.
İlhan ve Ayhan halbuki bana hiçbir şey demediler aşka karşı çıktığım için sanırım biraz serttim. Bakın çocuklar bence aşk saçma birsey sadece adi var diyerek ortamı yumuşatmak icin bugün bence sinemaya gidelim dedim. Ayhan ve ilhan bu duruma sevinip kabul ettiler. O zaman akşam sinemada görüşürüz diyerek eve gittim. Aksam olunca hazırlamaya başladım sonra fikrim değişti sinema değilde başka birşey mi? Bu fikri Ayhan ile ilhana sordum ikisi de farketmez diyordu. O zaman bence kutu oyunu oynayabiliriz dedim. Bu fikri kabul ettiler. Oyunu oynamak için ilhanlara gittim. Oyun hazırdı. Ve oynadık. Sonra biraz muhabbete daldık derken konu yine aşka geldi. Bu sefer ben sordum. Ayhan ve ilhan hadi siz anlatın hiç birini sevdiniz mi? diye. İlhan başladı anlatmaya aslında önceden yoktu ama sanırım şimdi var diye attı lafı ortaya.
Ayhan konuştu bu sefer galiba benimde var dedi.
Onların adına sevinmistim. Belki onların sevgileri benim rastladığım gibi değildir dedim içimden. Peki anlatın kim bu kızlar diye sordum. Ayhan da ilhan da konuyu çevirmeye başladılar. Bende üzerlerine gitmedim. Ama çok merak ediyordum sormadan duramadım siz hangi tür kızlardan hoşlanıyorsunuz diye sordum ikiside tam da senin gibi aslında diyince ikisinin arkadaş olup benimde onların arkadaşları olduğumu düşünerek yanlış anlamadım. Ama nasıl olur da ikiside aynı benim gibi bir kızı sevebilir. Hislerim diyorki sanırım bunlar aynı kiza aşık ama benden bir tane daha yok !

Aşkı Arayan KalplerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin