Burakdan gelen mesajda yazıyor olan,
-Melisa, aslında amacım sinir etmek değil ama insanlar böyle anlıyor etrafımda bir sürü insan var fakat ben seni farklı gördüm. Sen çok farklı ve guzel birisin, sana tutuldum, aşık oldum, seni çok seviyorum lütfen bir şans ver bana her sey çok güzel olacak sana söz veriyorum seni bırakmayacağım sen benim ol, bende senin vb. Sözler söylemişti Melisaya. Bunun üzerine Melisa'nın yazdığı cevap ise,
-Peki seni kirmayacagim sana bir sans veriyorum ama seni sevebilirmiyim bilemem di. Burak bu cevaba sevinip ne diyeceğini bilememisti. Sadece sevinip "Teşekkürler , Teşekkürler çooook Teşekkürler" diyerek bir an umutlanmisti.
Melisa, onunda diyecek birseyi yoktu aslında iyi mi yaptı kötü mü yaptı bilememisti. Sadece "önemli değil diyerek gülümsedi ( :)) ) . Olanları böyle anlatmıştı ilhan ve Ayhan'a.
Bu iki genç Melisa yı dikkatle dinlenmişti ve olanları merak etmişti. Artık eve dönüş vakti gelmişti. Gençler toparlanıp evin yolunu tuttular. Eve varınca Melisa : bugün için ikinizde Teşekkürler güzel gündü diyip iki gencin yanağına öpücük kondurarak yanlarından ayrılıp kendi evinde gitti. Gençler de eve çıkıp - "Ne gündü bee!" Diyerek tebessüm ettiler. Olan Melisaya olmuştu. Anlatacagi daha çok konu vardı ama anlatabildigi bu kadardı. Yarını iple çekiyordu, gençlerle tekrar konuşmak için. Şimdi ise Melisa'nın tek düşündüğü burak ile olan en büyük olayları. Ne kadar da çaresiz hissediyordu kendini. Bir anda boşlukta buluyor öylece bırakıvermek geliyordu içinden kendini. Oysa ki daha neler neler... sadece hep onu buluyordu bu tür vakalar.!!diye düşünüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkı Arayan Kalpler
Romansailhan ile ayhan en iyi arkadaşlar. Henüz hiç aşık olmamış iki dost.. Birgün gelir ve ikisi de aynı kişiye tutulur. Peki ya o kişi ne yapacak?