Dnes je ten najlepší deň aký môže byť. Aký??? mám osemnásť. Včera som dorazila s tými naj ľudmi do Talianska rozhodnutá osláviť tú naj 18 na svete.
Ráno pred ôsmima hodinami
,,Všetkooo najleeepšieeeeeeeeeee"
Zakričali na mňa spoza postele. ,,Všetkoooooooo najlepšie pekných osemnásť Clary". Zopakovali to a vtom som sa zobudila.Nemohla som sa prestať usmievať. Stáli tam a držali v ruke dvojposchodovú tortu
,,Sfúkni sviečky" zakričal na mňa Frederik ,,a niečo si zaželaj"
,,Ludia ja vás mám tak rada "
Potom kumne podišla Chloe a objala ma potom mi do ruky sotila darček. Povedala nech to otvorím že sa na tom všetci 10 zložili. Apsolútne som netušila čo to je. Zachrkala som s tým a bolo to ťažké.
Keď som to otvorila bol tam mobil. Nedávno sa mi môj pokazil. A musím mať tlačitkový. Ale tento bol velký minimalne 5 palcový.
,,Vy ste moji blazni" povedala som a všetkých som ich objala.
,,Vstávaj musíme všeličo stihnúť'' zakričala Lusy.
Tak som sa " vyparátila " niaka tá špirála lesk a make up. Dala som si kraťase a potom som si doň zapasovala kvetované tričko.
Bola som spokojná tak som zišla dolu kde na mňa už čakali. Prvé sme vyrazili na bouling. Potom sme šli k moru.......tam sme sa zabávali a leňošili a robili selfie z mojho nového mobilu.
,,Dnešný deň bol fantastický skvelo som si ho užila"
,,Tu sa to ešte len začína" povedala nadčene Chloe
Stáli sme pred tým najhustejším barom v meste.
,,To akože ideme dnu???"
,,No nie budeme sa len pozerať"
Povedal ironicky s úsmevom Hanry
Tak sme teda vošli dnu. Hudba hrala tak hlasno že som skoro neočula ani vlastné myšlienky. Pozrela som sa na hodinky. Čo bol predčastný darček od rodičov
Bolo 12:00. Bolo to tam skvelé zabávali sme sa a tancovali. Potom mi Chloe ponúkla niaky drink a ďalší a ďalší..........................
Po ôsmich hodinách
Aúúúú zobudila som sa na bolesť hlavy. Keď som sa porozhliadla bola som nekde pri bazéne pri niakom čudnom dome. Zo včerajšieho večera mám okno. Vôbec, vôbec nič si nepamätám. Pozrela som sa na mobil bol vypnutý. Keď som ho zapla zapípala mi správa s facebooku.Ten čo písal volal sa Lukas Roling. Som bola velmi zmatená. Nepoznala som ho ale správa hovorila niečo iné.
Lukas Roling : ahoj miláčik včerajšok bol úžastný.
Čože nechápala som. ,,Úžastný včerajšok" a "miláčik"??!!!
Zrazu ma niečo zabolelo v mikine. Počkať odkial mám mikinu??? Čo??? Vytiahla som odtial....................
YOU ARE READING
What was yesterday ???(sk)
RandomAhojte volám sa Clara Holl mám 17 a osemnástku za rohom. A aby som nezabudla sú letné prázdniny. Odhodlaná užiť si najlepšiu osemnástku som sa rozhodla ísť zo super ľudmi osláviť do talianska. Samozrejme že tam nebude chýbať alkohol ako na poriadnej...