Zmetok

35 3 0
                                    

Tak sme išli domov keď v tom som uvidela Chloe ako za rohom sedí a zároveň spí na stoličke.

Marry som naznačila že je to jedna s mojich kamošiek a rozbehli sme sa k nej. Začala som na ňu kričať.

,,Chlo , Chlo vstávaj"nezaberalo tak som s ňou potriasla. Vyplula zvratky.

,,Čo sa stalo Chloe???" Narozdiel o domňa vyzerala ešte napito.

,,Clara???kde to som???"

,,a ty si kdo?" Spytala sa a hodila pohlad na Marry. Je vidieť že Chloe si nedala len 2-3 poháriky ako ja.

A keď ja som mala opicu po 2-3 tých záhadných poharikov a mám už zrejme aj chlapca som zvedavá ako je na tom Chloe čo sa odohráva v jej hlave.

,,To je Marry moja kamoška a tá kdo nám pomôže."

,,Prepáč mi za ňu" povedala som Marry ktorá sa len usmiala a pokrútila hlavou že to nič.

,,A kde sú ostatný???"

,,Netuší a ty to nevieš???" Pokračovala som v rozhovore s opitou Chloe.

Tak sme ju s Marry spoločne zobrali na ramená a zobrali sme ju k domu oproti kde býva Marry.

,,Vážne máte pekný dom." Pochválila som Marry udichčaným hlasom ako sme držali Chloe.

,,ďakujem ."

Po 2 hodinách
Po dvoch hodinách spánku na pohovke sa Chloe konečne zobudila už s menšou opicou asi ako ja.

Čiže dosť schopná reagovať čo sa deje.

,,Clara čo tu robíš??"
.....(potom sa odohrával ten istý rozhovor ako pred 2 hodinami kdo to je kde su ostatný a tak....) aspoň to vnímala.

Keď som jej to vyrozprávala nechcela tomu vetiť ako ani ja.(ešte aj doteraz) aj o záhadnom chalanovy akože frajerovy aj o kameňovh hádzaní do domu.

,,A nevidela si niekoho?" Vyzvedala som.

,,áno pametám si Lusy keď sme ťa hladali."

,,Vy ste ma hladali?"

Čiže keď ten chalan hovoril že sme pred už 5 hodinami boli spolu a ešte v tedy niekedy ma hladali musia byť tady naokolo ako bola aj Chloe.

,,áno hladali pokial dobre viem."

,,A nehovorí ti niečo meno Lukas Roling???"

,,Nie netuším ale pametám si na niakeho chalana ktorý ťa s nami hladal ešte som ho nevidela.

V tom som jej ukázala fotku z mojho mobilu. Ktorý sa už stihol za dve hodiny celkom dobre nabiť.

,,Áno to je on."

Aj som sa jej opýtala na toho Lukasa v telefulóne a zistilo sa že je to jej bratranec.

Vtom zazvonil jej mobi(neznáme číslo)

,,Áno???" Opýtala som sa.Chloe nebola ešte dosť schopná.

,,Clara to si ty???.................


What was yesterday ???(sk)Where stories live. Discover now