,,Áno som tu Clara prečo a kdo volá?" Bola som zvedavá ale zároveň mi došiel ten hlas celkom povedomí.
,,Tu Lusy."
,,Lusy kde ste?" Zrazu ako mi povedala že pri telefóne je Lusy som sa zdvihla zo stoličky.
,,Sme pri niakej zastávke."tým mi teda velmi nepomohla.
,,No dobre ale prečo voláš s cudzieho čísla?" Nechápala som.
,,Lebo ja a Jess nemáme pri sebe mobily a voláme zo telefónej budky.
,,Počkaj pri tebe je aj Jess?"
,,Áno a stojíme tu pri niakej zastávke."
,,To si už hovorila ale to teraz nieje podstatné nemáš sa koho opýtať alebo niaka vec čím by sa to dalo rozpoznať kde si."
,,Nie nikde nikoho ale neďaleko je stará továreň opuštená."
Netušila som ako sa tam mohli doparoma dostať. A čo je zvláštne každému zmysli veci. Mne hodinky. Chloe dá sa povedať mobil ktorý som mala aj tak ja.
A im dvom mobili.
,,Dobre urobím čo zmôžem zatím."
,,Ale rýchlo maj sa ."
Vtom som sa Marry spýtala či nevie o nejakej prázdnej továrni. Ukázalo sa že dokonca sú tu dve ale nakoniec sme vybrali továrňu ktora je bližšie.
Približne 2 km. Spĺňala aj to že tu je zastávka. Tak sme sa vybrali Marrinim autom Chloe znova zaspala tak sme išli len mi dve ja a Marry.
Marry šoférovala lebo ja som sa na to necítila. O 5 minút sme boli namieste. Chvílu sme sa tam točili keď som videla Lussy a Jess ako tam kývu.
Keď som otvorila dvere obidve sa na mňa vrhli a objali ma a aj ja ich. Bola som rada že ich vidím. A to som ich videla aj včera.
Potom sme tam chvílu boli a porozprávali sme si všetko o tom čo si ktorá pametala a pomali som si dávala súčiastky do hlavy. Ešte chýbali 6 s partie.
,,Mám na vás jednu otázku hovorí vam niečo meno Lukas Roling???" A ulázala som im fotku.
Lusy len kívla hlavou že nie. A Jess povedala.
,,Ja asi aj áno vieš.............
YOU ARE READING
What was yesterday ???(sk)
RandomAhojte volám sa Clara Holl mám 17 a osemnástku za rohom. A aby som nezabudla sú letné prázdniny. Odhodlaná užiť si najlepšiu osemnástku som sa rozhodla ísť zo super ľudmi osláviť do talianska. Samozrejme že tam nebude chýbať alkohol ako na poriadnej...