Po opici

47 3 0
                                    

Vytiahla som od tial mobil. Ale čo robil Chloein mobil. Neriešila som ako sa tam dostal. Namiesto toho som sa pozrela na fotky. Čo? Skríkla som bola som tam odfotená ja ako sa bozkávam s niakym chalanom. Ale nie nebola to priatelská pusa .

Na
tejto fotke mu nebolo vidieť do tváre. Bola tam ešte jedna fotka a video. Na ďalšiej fotke mu bolo vidieť do tváre. Mal na sebe čierne ramienkové tričko. Na rukách mal svaly. Hnedé oči a čierne vlasy.

Bol
celkom pekný. A nevyzeral vôbec napito. Potom som si pozrela to video. Bola som na ňom ja ako som kričala že je môj ty sa mi ho nedotkneš. V tom sa video zastavilo. Prečo som to sakra kričala???(trapas)

Ešte ma napadlo skontrolovať si svoj mobil. Tam som nemala žiadne fotky ani videa. Iba tie stej pláže. Zrejme som si osemnástku užila ale ako to mám vedieť keď si ju nepamätám?

Vtedy som sa zdvihla pozrieť si okolie. Bola som pred niakým domom. Napadlo mi zazvoniť a opýtať sa či niečo vedia alebo včera videli a kde doparoma to som. Zazvonila som.

---------------------nič

---------------------zasa nič

-------------
Niesú doma povedal mi z druhej strany niaky chlapec.

,,Ahoj" oslovil ma

,,Ahoj povedala som mu ,,ja som...než som to stihla dopovedať prerušil ma.

,,Ja viem kdo si.............


What was yesterday ???(sk)Where stories live. Discover now