,,Ja viem kdo si Clara však???"
,,Áno a-ale o-odkial to vieš?" Trošku som sa zakoktala lebo som bola zmetená mala som tolko otázok a žiadnu odpoveď.
,,No totižto včera s tvojimi kamošmi sten nám do okna hádzali kamene. Povedal trošku naštvaným hlasom.
,,Naozaj tak to ma mrzí (aj mrzelo) a odkial vieš moje meno???"
,, Včera na teba kričal tvoj priatel teraz ho citujem :Clary láska tref tam hore. "(Trochu mi to došlo smiešne). Chcela som sa ho opýtať či som trefila ale nechala som to zo slušnosti tak.
,, Prepáč ale ja nemám priatela"
,, Vyzeralo to úplne inak a potom ste sa tam bozkávali a....
,,Dosť !!!"prekričala som ho na dnes toho viem až pri veľa.
,, A prosím ťa nevieš kde sú moji kamoši???"
,,Nie potom som išiel spať ale bolo to pred troma hodinami takže by nemali byť ďaleko.
Pred troma hodinami. Ani som sa nevyspala.
,,No každopádne ti ďakujem to je všetko" povedala a bola som veľmi nespokojná. Lebo zasa som sa dozvedela len tolko že som si začala s niakym (asi) Talianom. (Nie som rasistka).
,, Tak ja idem "
,,Počkaj a bol ehmmm... pratel napitý. Zamrmlala som lebo som to nedokázala vysloviť.
,,Asi áno vyzeral to som si už naozaj nevšímal" povedal ako keby som bola niaký psychopat. Ale zároveň sa na mňa usmial a išiel ďalej.
Bola to síce nepotrebná informácia ale na tej fotke nevyzeral. Aspoň viem alebo (myslím) že to nebol jeho zámer vyhladať si opité dievča. Asi sa opil a ďalej si už viete domyslieť.
,,Ale môžeš zavolať" zakričal z dialmy ten chlapec ktorého som sa ani neopýtala na meno.
V hlave mi blisklo . Tak vážne úžastna 18. Som niekde ani neviem kde a kamoši sú niekde neviem kde. Pri tom to som sa zmohla na malí úsmev.
Vlastne si môžem zavolať. Pri tomto všetkom som úplne zabudla že môžem volať. Vytiahla som si mobil ale bol vybitý. Čo to ??? Prrd chvílou som si ešte kontrolovala fotky a teraz??. Ešte že Chloein mobil mal 70 % . Mala tam uloženého Lukasa . Skúsim mu zavolať pomyslela som si.
Môžet to byť ten Lukas Roling ktorý mi ráno písal "miláčik" brr prejde mi mráz po chrbte. Volám
Cŕŕŕŕ-zvoní
Cŕŕŕŕ...
Cŕŕŕŕ....
,,Áno???".......
CZYTASZ
What was yesterday ???(sk)
LosoweAhojte volám sa Clara Holl mám 17 a osemnástku za rohom. A aby som nezabudla sú letné prázdniny. Odhodlaná užiť si najlepšiu osemnástku som sa rozhodla ísť zo super ľudmi osláviť do talianska. Samozrejme že tam nebude chýbať alkohol ako na poriadnej...