Raman fara cuvinte, sentimentul de vinovatie provocata de faptul ca l-am jignit cu vehementa , ma cuprinde .
- Imi cer scuze ca te-am jignit, nu trebuia sa reactionez din impuls, spun intr-un final si simt ca mi-am ridicat o piatra de pe inima.
- Mi s-a spus si mai rau.
- Nu am apucat sa te intreb cum te numesti, spun dintr-o rasuflare.
- Horus, imi raspunde imediat cu un glas lipsit de emotie.
- Mama ta nu prea a avut inspiratie, te considara un zeu, sau cum? spun eu incercand sa fac o gluma, insa se pare ca nu mi-a iesit.
- La dracu! Nu trebuia sa te iau cu mine, esti exact ca ea, nu stiu ce a fost in capul meu sa te ajut! Rabufneste intr-un final si simt cum lacrimi calde imi aluneca pe obrajii imbujorati. Oare la care "ea" se referea?
Urmeaza o tacere apasatoare care se sfarseste cand un zgomot puternic venit de la motor imi face inima sa tresalte de spaima.
- Perfect, asta imi mai lipsea , rabufneste el ca ars.
Iese din BMW-ul lui negru si arunca o privire sub capota . Fumul gros ce iese , imi impaienjeneste privirea si incep sa tusesc. Ies din masina si vantul rece ma izbeste si incep sa tremur instantaneu. Il privesc pe Horus, al carui nume nu ii inteleg semnificatia, cum lucreaza de zor la motorul masinii. Era sexy, ce pot sa spun . Nu dureaza mult si o ploaie rece de toamna ingreuneaza situatia in care ne aflam.
- Nu te mai holba! Ma apostrofeaza baiatul ud din fata mea , fortandu-ma sa imi parasesc gandurile perverse.
- Si acum ce? Imi dai ordine? Nu te-am obligat sa ma culegi de pe podelele casei fratiei, Elsa nu m-ar fi lasat acolo, in jocul ala tampit daca nu m-ar fi provocat taratura aia de Kara.
Sunetul motorului ma mai detensioneaza putin si privesc inca pierduta la Horus, a carui fata schitase un zambet mic, insa suficient cat sa ii afiseze gropitele superbe, apoi se aseaza din nou pe locul soferului.
- Ai de gand sa intrii singura in masina sau astepti invitatie speciala?
Urc in masina inca fumegand de draci, cand un chicot angelic ma face sa imi retrag "gherutele" si sa revin la ganduri mai pasnice, desi tot imi venea sa ii lipesc o palma peste fata aia aroganta. Incep sa inghet de frig mai rau decat am crezut si imi aplec capul pe spate, cand simt cum o patura moale ma imi acopera trupul inghetat, relaxandu-mi muschii incordati. Horus ma priveste bland iar eu prefer sa ma prefac ca nu am vazut nimic.
***
Nici nu imi dau seama cand am atipit. Incerc sa ma dezmeticesc si nu imi ia mult sa realizez ca eram in bratele lui Horus, care ma strangea puternic la piept invaluindu-ma cu caldura trupului sau.
Reusesc sa ma ridic din pat fara sa il trezesc pe asa-zisul meu salvator, cand realizez ca nu mai sunt uda si sunt imbracata doar intr-un tricou negru si o pereche de boxeri care nu sunt ai mei. Exasperata, incep sa tip si sa il suprind pe Horus cu o serie de lovituri in abdomen.
- Ce mi-ai facut nenorocitule? Ai profitat de mine cand dormeam? Esti un nemernic! Stiam ca nu ar fi trebuit sa am incredere in tine!
Dupa ce termin ceea ce aveam de spus o migrena ingrozitoare imi anticipeaza raceala cu care urmam sa ma aleg in urma frigului pe care l-am indurat aseara.
- Stii ce? Da am profitat de prostia ta! Esti multumita? Imi scuipa in fata si simt cum lacrimile imi invadeaza chipul, si asa palid.
*FLASHBACK*
Perspectiva autorului
Horus o privea pe Eve cum dormea linistita pe bancheta din dreapta a masinii lui si si-ar fi dorit ca acea clipa sa nu se mai termine. Ar fi putut sa priveasca incontinuu ingerul ratacit din dreapta sa, insa trebuia sa fie atent si la drum, si profita ca la fiecare semafor sa prelungeasca momentul.
Ajuns in parcare, coboara silentios din masina , ocolind-o, apoi deschizand portiera , o insfaca e Eve cu tot cu patura si o duce in brate pana in dormitorul sau.
Ajungand acolo, nu sta mult pe ganduri cand observa ca de indata ca bratele lui i-au parasit trupul firav, aceasta incepe sa tremure, si o dezbraca rapid de hainele ude imbracand-o intr-un tricou la intamplare si o pereche de boxeri de-ai lui. A incearcat sa nu se holbeze prea mult la trupul ei dezgolit, deoarece in acel moment siguranta si sanatatea ei erau mult mai importante.
Dupa ce se schimba si el, o strange puternic la pieptul sau incercand sa ii opreasca tremuratul.
O sonerie agasanta il trezeste pe Horus si nu ii ia mult sa realizeze ca este telefonul lui Eve si fara sa stea pe ganduri raspunde pentru a nu o trezi pe aceasta si iese silentios din camera.
O voce pitigaiata aproape ca ii tipa de la capatul celalat al liniei.
- Eve, ce este imi mintea ta? Sunt cu mama ta si ne facem griji, pe unde umblii?
- Cine este? Intreaba Horus somnoros.
- Nu conteaza cine sunt, ce ai facut cu fiica mea maniacule? Raspunde o voce mai matura .
- Este in siguranta daca asta va intereseaza! Fara sa stea prea mult pe ganduri izbeste cu putere telefonul de perete, facandu-l bucati si se intoarce inapoi in dormintor.
*END FLASHBACK*
Perspectiva lui Eve
Nu pot sa cred ca a fost in stare sa profite de mine in asemenea maniera. M-am saturat ca toata lumea sa isi bata joc de mine si sa beneficieze de pe urma naivitatatii mele.
- Hei, nu plange, ma surprinde Horus, cu o voce blanda si vizibil afectat de starea mea.
- Mi-ai furat virginitatea si ai profitat de mine, cum ai vrea sa ma simt?
- Esti virgina? Intreaba el surprins.
- Grozav, acum ma crezi si tarfa! Pufnesc eu nervoasa.
- Nu ti-am facut Dumnezeului nimic! Tu nu realizezi ca daca iti faceam asa ceva te-ai fi trezit din cauza durerii si am fi fost amandoi dezbracati?
In urma ultimei afirmatii rosesc instantaneu si incerc sa ma fac cat mai mica de rusine. Avea dreptate, as fi simtit , insa tot nu il pot ierta pentru faptul ca m-a dezbracat.
- Ti-e foame? Ma trezeste el din ganduri.
Dupa o scurta tacere, abia reusesc sa spun printre lacrimi cu o voce scazuta:
- Nu, vreau acasa....
- Nu te pot duce, ai hainele ude, imi raspunde el ranjind.
CITEȘTI
Si maine e o zi
أدب المراهقين"Si maine e o zi" este o carte despre iubirea care sta in lucruri simple, sacrificiu si incredere, care surprinde povestea de dragoste dintre Evelyne White , o tanara ce isi doreste sa fie independenta si Horus Walk, un personaj misterios si atragat...