Bölüm 1

129 10 0
                                    

Kapanmıycak yaraları var hepimizin ama olana ne çare. Özlüyoruz canımızı yakanları,konuşmak istiyoruz. Biliyoruz ki imkansız,biliyoruz ki onların götünde bile değiliz.İsteriz ki onlarla beraber olalım,gezelim tozalım,dertleşelim. Çaresizce bekliyoruz günlerce, aylarca,senelerce. Hayatımızın büyük bir kısmını onlar için mahvediyoruz. Mutlu gibi görünsek de içimizde kıyametler kopuyor. Zamanla geçer diyor insanlar bekliyoruz, bi bakmışız zaman da fayda etmemiş. Tek onlar anlar sanıyoruz halimizden,tek onlar iyileştirir bizi sanıyoruz. Ama ortada yoklar,bizi bu şekilde mahvedip gitmiş hepsi. En çok sevdiklerimiz hep canımız yakmış. Biliyorum aslında herkesin içinde var bişeyler ne kadar mutlu görünse, ne kadar güçlü,azimli,neşeli görünsede takıyoruz kafaya bişeyleri. Birisi psikologlara gidiyor , birisi kendini alkole,sigaraya vuruyor, bazılarıda kendini sanata vuruyor. Unutmaya çalışıyoruz ama UNUTAMIYORUZ.

"Beklemek güzeldir, ama doğru durakta."

-Can Yücel

İnsanlar bizi sıkıştırmasın diye hep gülüyoruz, "Neden durgunsun?" diye sormasınlar diye hep neşeli duruyoruz. Biliyorum bu durumdan hepiniz sıkıldınız."Özlemiş midir acaba?" diye her dakika kendimize bu soruyu soruyoruz. Belki özlemiştir,diyerek kendimizi kandırıyoruz ama mutlu oluyoruz sonra... Gecelere atıyoruz kendimizi kimisi dışarı çıkıyor kimiside kendini ağlamaklı film izliyerek daha çok depresyona sokuyor. Ama ağlamaktan çekinmemek lazım,şahsen ben ağladıkça kendimi daha da güçlü hissediyorum.

       "Özlemek çok çirkin birşey."

Sensiz OlmazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin